100 wins?
Dat vind ik het jammere aan botgames, veel mensen die nu beginnen denken dat het het beste is om eerst botgames te doen. Het tegenovergestelde is waar want ik zie dat er een groot verschil is tussen mensen die eerst 10 games gespeeld hebben of mensen die eerst 10 PvP matchen gespeeld hebben. Zeker als het een langere tijd doorgaat heeft spelen tegen bots alleen maar negatieve gevolgen. In het begin heeft een bot tov van een nieuwe speler een hoog niveau maar dat maakt de leercurve des te steiler en je leert bitter weinig als je in het begin loss na loss binnenrijft omdat je niet tegen de bots opgewassen bent.
Vanaf je eenmaal wint tegen bots leer je daar gewoon ook niets meer uit want een speler met een beetje deftige skills kan met de meest belachelijke builds/champions winnen tegen bots en dan ga (als je geen PvP ervaring hebt) veronderstellen dat alles wat je in P v AI doet ook werkt in PvP.
Ik vind gewoon dat spelers DIRECT moeten beginnen tegen andere spelers om de beste leercurve te krijgen. Ik weet niet wat jou summoner level is maar je zegt dat je nog maar 100 wins hebt dus je hebt of veel te veel tegen bots gespeeld, of heel veel verloren. Ik was level 30 toen ik rond de 300+ wins had (meen ik mij te herinneren).
Maar veel wins =/= niet gelijk aan skill, je ziet wel 671 wins maar hoeveel losses moeten we daar naast plaatsen? 300, 600, 1000, 3000, ...? Je weet het gewoon niet en daarom kan je er niets van afleiden.
Ik meen mij te herinneren dat gij ook maar rond de 900 zat toen ik met u begon te spelen.
No offense he, ge zit toch al terug rond de 1200 dacht ik.