Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yusifer

Legacy Member
^ Nooit beweerd dat ik pro ben, zulle, en ga dat zeker niet doen terwijl ik nog lvl28 ben. De game achteraf ben ik trouwens 13/0/3 gegaan.

Nu weet ik wel dat junglers top makkelijk kunnen ganken als je purple team ben, bij blue team kan de jungler je niet langs de toren ganken, bij purple wel.

actix

Legacy Member
Voor diegenen die nog geen ranked (kunnen) spelen en enkel normal blind/draft pick: Komen jullie ook altijd bij de dikste mongolen van het spel uit? De laatste tijd verlies ik denk ik 8/10 matches terwijl ik zelf bijna altijd met een dik positieve k/d sta. Nu net nog een spel gehad waar na 13min onze 3 outer turrets eraan waren..

pinoken

Legacy Member
actix zei:
Voor diegenen die nog geen ranked (kunnen) spelen en enkel normal blind/draft pick: Komen jullie ook altijd bij de dikste mongolen van het spel uit? De laatste tijd verlies ik denk ik 8/10 matches terwijl ik zelf bijna altijd met een dik positieve k/d sta. Nu net nog een spel gehad waar na 13min onze 3 outer turrets eraan waren..

Als je verwacht dat het in ranked beter is zou ik snel een ander spel zoeken.

Yusifer

Legacy Member
actix zei:
Voor diegenen die nog geen ranked (kunnen) spelen en enkel normal blind/draft pick: Komen jullie ook altijd bij de dikste mongolen van het spel uit? De laatste tijd verlies ik denk ik 8/10 matches terwijl ik zelf bijna altijd met een dik positieve k/d sta. Nu net nog een spel gehad waar na 13min onze 3 outer turrets eraan waren..

Kom ik soms wel tegen, maar ja, wat doe je er aan? Wat me pas nieuwsgierig maakt is hoe die gasten wel denken dat het spel opzettelijk verneuken voor anderen plezant is, wil eens zien hoe hun huidig leven + geschiedenis eruit ziet. Want het enige beeld dat ik me kan vormen bij zulke mensen is dat het krapuultjes zijn met een slechte jeugd/opvoeding en daardoor de verkeerde gedachten maken.

pinoken

Legacy Member
Sommigen zijn gewoon echt zo naïef en arrogant dat ze denken dat ze goed zijn. Zou niet de eerste keer zijn dat iemand belachelijke dingen doet en dan oprecht tegen mij zegt dat het zo moet (mid AD carry bijvoorbeeld).


Maar zoals reeds gezegd, denk maar niet dat het beter wordt in ranked. Ik raad zelfs aan een lange tijd nog geen ranked te spelen als je lvl 30 bent maar eerst beter worden. 'k Heb er zelf spijt van dat 'k er zo snel mee begonnen was/ben.

actix

Legacy Member
Heb inderdaad al veel gehoord van niet direct met ranked te beginnen. Ik heb dan ook nog maar 100 wins nu, in het begin veel botgames gedaan om iedereen te leren kennen. En nu ken ik bijlange nog niet iedere champ z'n abilities.

Nu gelukkig net 2 matches een 'slimmer' team gehad (denk dat minder dom dan enemy team beter past). Maar soms kijk ik nog op van sommigen hun dommigheid. Daarnet een Ashe, 671 wins, bleef gwn staan 1v1 tegen mij als Dr. Mundo. Na 5s had ze plots door van shit ik wordt geraped.. DAFUQ momenten in LoL zijn talrijk in ieder geval :p

Alex40014

Legacy Member
actix zei:
Heb inderdaad al veel gehoord van niet direct met ranked te beginnen. Ik heb dan ook nog maar 100 wins nu, in het begin veel botgames gedaan om iedereen te leren kennen. En nu ken ik bijlange nog niet iedere champ z'n abilities.

Nu gelukkig net 2 matches een 'slimmer' team gehad (denk dat minder dom dan enemy team beter past). Maar soms kijk ik nog op van sommigen hun dommigheid. Daarnet een Ashe, 671 wins, bleef gwn staan 1v1 tegen mij als Dr. Mundo. Na 5s had ze plots door van shit ik wordt geraped.. DAFUQ momenten in LoL zijn talrijk in ieder geval :p

Ga echt niet met 100 wins meteen ranked spelen, de kans is groot dat je meteen terug zakt naar 600 elo (een maat van mij heeft dat gehad).

pinoken

Legacy Member
100 wins? :oink:

Dat vind ik het jammere aan botgames, veel mensen die nu beginnen denken dat het het beste is om eerst botgames te doen. Het tegenovergestelde is waar want ik zie dat er een groot verschil is tussen mensen die eerst 10 games gespeeld hebben of mensen die eerst 10 PvP matchen gespeeld hebben. Zeker als het een langere tijd doorgaat heeft spelen tegen bots alleen maar negatieve gevolgen. In het begin heeft een bot tov van een nieuwe speler een hoog niveau maar dat maakt de leercurve des te steiler en je leert bitter weinig als je in het begin loss na loss binnenrijft omdat je niet tegen de bots opgewassen bent.

Vanaf je eenmaal wint tegen bots leer je daar gewoon ook niets meer uit want een speler met een beetje deftige skills kan met de meest belachelijke builds/champions winnen tegen bots en dan ga (als je geen PvP ervaring hebt) veronderstellen dat alles wat je in P v AI doet ook werkt in PvP.

Ik vind gewoon dat spelers DIRECT moeten beginnen tegen andere spelers om de beste leercurve te krijgen. Ik weet niet wat jou summoner level is maar je zegt dat je nog maar 100 wins hebt dus je hebt of veel te veel tegen bots gespeeld, of heel veel verloren. Ik was level 30 toen ik rond de 300+ wins had (meen ik mij te herinneren).

Maar veel wins =/= niet gelijk aan skill, je ziet wel 671 wins maar hoeveel losses moeten we daar naast plaatsen? 300, 600, 1000, 3000, ...? Je weet het gewoon niet en daarom kan je er niets van afleiden.


Alex40014 zei:
Ga echt niet met 100 wins meteen ranked spelen, de kans is groot dat je meteen terug zakt naar 600 elo (een maat van mij heeft dat gehad).

Ik meen mij te herinneren dat gij ook maar rond de 900 zat toen ik met u begon te spelen. :p

No offense he, ge zit toch al terug rond de 1200 dacht ik.

Chickenlal

Legacy Member
haha ik pick ez, en ze begonnen al te zagen van in de lobby weeral uiteraard.

Heb dan maar een game getrolled, don't care about elo anymore, speel zo vaak niet meer :p zit rond de 1500.

Wel jammer dat we dat game niet gingen winnen, anders ging ik gewoon leaven, maarja, daar kreeg ik de kans niet toe.

Ik stond 1/2 in lane en maar flamen dat het mijn schuld was dat we gingen verliezen :D

CuRv3

Legacy Member
ik weet niet eens hoe je tegen bots moet spelen? :x
Moet wel lachen met die influx aan ezreals :d De helft snapt het niet.

MetalG

Legacy Member
pinoken zei:
Als je verwacht dat het in ranked beter is zou ik snel een ander spel zoeken.

bij mij valt da echt goe mee kwa donks (sta nu 1246 ELO fzo) en ik kom van 850 heb mezelf geboost met Support, als je uw AD zo goed kunt supporten dat hij niet doodgaat ook al is hij een fucktard, dan ist dat easy win :P (van 850 naar 1100 heb ik DuoQ gespeeld met noizejunk (die zat ook op die ELO) en van 1100 naar 1250 soloQ) dus het is wel mogelijk.

Ik speel trouwens nog maar een paar (2, bijna3?) maand (heb thuis gezeten met heup operatie). En ik ben direct begonnen met ranked spelen zodra ik lvl 30 was, ik stond idd al snel 3-10, gwn blijven gaan ^^ en dan op een moment stond ik 44-44 +/- en nu sta ik 61-49.

Normals speel ik enkel voor champs uit te testen.. want normal is zo fout, ik vind ranked zoveel toffer. :p

CuRv3

Legacy Member
Probleem in ranked is dat je naast de incompetentie nog frustratie bijkrijgt.

actix

Legacy Member
pinoken zei:
100 wins? :oink:

Dat vind ik het jammere aan botgames, veel mensen die nu beginnen denken dat het het beste is om eerst botgames te doen. Het tegenovergestelde is waar want ik zie dat er een groot verschil is tussen mensen die eerst 10 games gespeeld hebben of mensen die eerst 10 PvP matchen gespeeld hebben. Zeker als het een langere tijd doorgaat heeft spelen tegen bots alleen maar negatieve gevolgen. In het begin heeft een bot tov van een nieuwe speler een hoog niveau maar dat maakt de leercurve des te steiler en je leert bitter weinig als je in het begin loss na loss binnenrijft omdat je niet tegen de bots opgewassen bent.

Vanaf je eenmaal wint tegen bots leer je daar gewoon ook niets meer uit want een speler met een beetje deftige skills kan met de meest belachelijke builds/champions winnen tegen bots en dan ga (als je geen PvP ervaring hebt) veronderstellen dat alles wat je in P v AI doet ook werkt in PvP.

Ik vind gewoon dat spelers DIRECT moeten beginnen tegen andere spelers om de beste leercurve te krijgen. Ik weet niet wat jou summoner level is maar je zegt dat je nog maar 100 wins hebt dus je hebt of veel te veel tegen bots gespeeld, of heel veel verloren. Ik was level 30 toen ik rond de 300+ wins had (meen ik mij te herinneren).

Maar veel wins =/= niet gelijk aan skill, je ziet wel 671 wins maar hoeveel losses moeten we daar naast plaatsen? 300, 600, 1000, 3000, ...? Je weet het gewoon niet en daarom kan je er niets van afleiden.




Ik meen mij te herinneren dat gij ook maar rond de 900 zat toen ik met u begon te spelen. :p

No offense he, ge zit toch al terug rond de 1200 dacht ik.

Ik heb inderdaad al heel veel botgames gedaan, maar dat was denk ik het beste ook. Ben nu sinds een week ofzo lv 30. Enkele maanden geleden speelde ik veel normals maar ik werd constant geraped omdat ik geen enkele champ kende. Ben daardoor uiteindelijk ook gestopt. Ik moet wel zeggen dat ik er de laatste tijd redelijk wat mee bezig ben geweest en heel veel guides/streams heb bekeken dus in normals kan ik meestal makkelijk standhouden nu.

MetalG

Legacy Member
actix zei:
Ik heb inderdaad al heel veel botgames gedaan, maar dat was denk ik het beste ook. Ben nu sinds een week ofzo lv 30. Enkele maanden geleden speelde ik veel normals maar ik werd constant geraped omdat ik geen enkele champ kende. Ben daardoor uiteindelijk ook gestopt. Ik moet wel zeggen dat ik er de laatste tijd redelijk wat mee bezig ben geweest en heel veel guides/streams heb bekeken dus in normals kan ik meestal makkelijk standhouden nu.

ge moet gij ni tegen bots spelen :p was me da nu :D

Kennethdw

Legacy Member
Als hij moeite heeft met bots is het beter dat hij daartegen blijft oefenen. Eens ge de bots me gemak verslaat kunde best normals gaan doen voor game ritme op te doen lijkt me. Van normals leerde veel meer.


Tis indd steeds moeilijker om als beginner aan LoL te kunnen deelnemen, toen kik vroeger begon hadk al moeite me alle champs en toen waren et er nog ma 1/3 van wat we nu hebben.

MetalG

Legacy Member
Kennethdw zei:
Als hij moeite heeft met bots is het beter dat hij daartegen blijft oefenen. Eens ge de bots me gemak verslaat kunde best normals gaan doen voor game ritme op te doen lijkt me. Van normals leerde veel meer.


Tis indd steeds moeilijker om als beginner aan LoL te kunnen deelnemen, toen kik vroeger begon hadk al moeite me alle champs en toen waren et er nog ma 1/3 van wat we nu hebben.

No, just No,

who care about stats in normal :/ bots is not done, niemand speelt zoals een bot.

Alex40014

Legacy Member
Voor botmatchen mag je eigenlijk geen exp krijgen, ik zie te vaak mensen die heel veel botmatchen gespeeld hebben dan als ze 30 zijn maar meteen ranked gaan doen en dan 20 cs na 10 min hebben of ze zouden ze moeten laten instromen op 500 elo.

actix

Legacy Member
MetalG zei:
No, just No,

who care about stats in normal :/ bots is not done, niemand speelt zoals een bot.

Botgames speelde ik dan ook ni om strats te leren maar om abilities van champs te begrijpen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan