unskilled
Legacy Member
Razors zei:Mensen die support role onderschatten, love it
CARRY ONLY SON
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Razors zei:Mensen die support role onderschatten, love it
Alex40014 zei:KZIT IN ELOHELL DOOR ZO'N MENSEN DIE WEIGEREN TE SUPPORTEN ZELFS AL ZIJN ZE LASTPICK EN DAN GEWOON MID GAAN CONTESTEN ZODAT JIJZELF MET EEN MIDCHAMP OP BOT LANE TERECHT KOMT EN DAN GAAT FEEDEN.
TOCH ZO'N LEUK SPEL
DANKU VOOR UW BEGRIP
DAT WAS HET![]()
Alex40014 zei:KZIT IN ELOHELL DOOR ZO'N MENSEN DIE WEIGEREN TE SUPPORTEN ZELFS AL ZIJN ZE LASTPICK EN DAN GEWOON MID GAAN CONTESTEN ZODAT JIJZELF MET EEN MIDCHAMP OP BOT LANE TERECHT KOMT EN DAN GAAT FEEDEN.
TOCH ZO'N LEUK SPEL
DANKU VOOR UW BEGRIP
DAT WAS HET![]()
Rogue zei:Zilean wordt echt amper als support gespeeld zeker? Das de enige waar ik nog een beetje degelijk mee ben.
bouli zei:Imo moet last pick ook niet support, maar als de anderen al de andere rollen hebben gekozen, moet de lastpick maar nemen wat er nog nodig is, en niet voor iedereen het spel verpesten door te doen wat hij/zij wilt.
shiche zei:i said mid first
omg no me
report
ok report me i'll feed
GG
pinoken zei:Early game is die ontzettend sterk met zijn bommetjes. Een speedboost en zijn ultimate, meer draagt hij end-game echter niet bij in de game, hij is eigelijk als een guardian angel en shurelya's. Hij biedt te weinig utility aan als support en heeft zeker niet de dmg om AP carry te zijn. Hij heeft natuurlijk zijn momenten en is handig voor bijvoorbeeld turret dive en je hoort mij niet zeggen dat je er geen mooie dingen mee kan doen maar hij staat in de donkere schaduw van alle andere supports als je puur op utility gaat filteren.
bouli zei:Imo moet ge het gewoon callen. Misschien een beetje kinderachtig maar "Eerst komt eerst maalt", kinderachtig doen is de enige oplossing in een kinderachtige community.
Als ik top/mid zegt en de volgende zegt me mid dan ga ik top, jammer voor de mensen die top wilden. Maar ik zal even goed support zeggen als ik daar zin in heb en een AD carry gepicked wordt die goed samengaat met Leona/Sona.
Maar stel gij bent lastpick en zegt me mid, maar iemand anders neemt da, dan gade toch ni gewoon duo mid maar past u aan zoda ge toch nog zou kunnen winnen?