Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alex40014

Legacy Member
KZIT IN ELOHELL DOOR ZO'N MENSEN DIE WEIGEREN TE SUPPORTEN ZELFS AL ZIJN ZE LASTPICK EN DAN GEWOON MID GAAN CONTESTEN ZODAT JIJZELF MET EEN MIDCHAMP OP BOT LANE TERECHT KOMT EN DAN GAAT FEEDEN.

TOCH ZO'N LEUK SPEL

DANKU VOOR UW BEGRIP

DAT WAS HET :P

FlatRussian

Legacy Member
ALS GE IN ELO HELL BLIJFT PLAKKEN OMDAT DE LASTPICK GEEN SUPPORT WILT SPELEN IS DAT EVEN GOED UW SCHULD. IPV VAN GEWOON FF ZELF SUPPORT ALS FIRSTPICK TE PAKKEN. WANT ALS GE ECHT ZOU WILLEN STIJGEN ZOU GE HET WEL DOEN.

Kennethdw

Legacy Member
Alex40014 zei:
KZIT IN ELOHELL DOOR ZO'N MENSEN DIE WEIGEREN TE SUPPORTEN ZELFS AL ZIJN ZE LASTPICK EN DAN GEWOON MID GAAN CONTESTEN ZODAT JIJZELF MET EEN MIDCHAMP OP BOT LANE TERECHT KOMT EN DAN GAAT FEEDEN.

TOCH ZO'N LEUK SPEL

DANKU VOOR UW BEGRIP

DAT WAS HET :P

OF ZOALS IK HEB GEHAD EEN RANDOM PICK VEIGAR SUPPORT EN DAN OWNEN WE NOG SORAKA GRAVES IN LANE EN CARRIEN DIE FKING GAME ZO HARD DAT ET ENEMY TEAM BIJ HUN MOEDER GAAT JANKEN.

squalleke123

Legacy Member
Alex40014 zei:
KZIT IN ELOHELL DOOR ZO'N MENSEN DIE WEIGEREN TE SUPPORTEN ZELFS AL ZIJN ZE LASTPICK EN DAN GEWOON MID GAAN CONTESTEN ZODAT JIJZELF MET EEN MIDCHAMP OP BOT LANE TERECHT KOMT EN DAN GAAT FEEDEN.

TOCH ZO'N LEUK SPEL

DANKU VOOR UW BEGRIP

DAT WAS HET :P

Waarom laat je uberhaupt de last-pick supporten? Da's lijk een garantie op geen wards krijgen (laagste ELO é man...). Zet die ergens waar em goe gebabysit kan worden (AD ranged of mid als je een goeie jungler hebt).

Edit: Ik support zelf liever nie wegens te weinig invloed op het spel als t slecht gaat. Support voelt bij mij altijd aan als winmore, op een enkele uitzondering na natuurlijk. De enige support die k nog graag speel is Leona, ma die heb k nog nie aangeschaft (zou k beter es doen eigenlijk). Nu ja, k probeer meestal te duo'en met mijn broertje en hij speelt vooral taric, dus dan pick ik varus of ezreal en zitten we goed

Rogue

Legacy Member
Zilean wordt echt amper als support gespeeld zeker? Das de enige waar ik nog een beetje degelijk mee ben.

Weebl

Legacy Member
Dat kom ik inderdaad niet veel (lees: nooit) tegen.
Beetje te weinig sustain denk ik he.

bouli

Legacy Member
Imo moet last pick ook niet support, maar als de anderen al de andere rollen hebben gekozen, moet de lastpick maar nemen wat er nog nodig is, en niet voor iedereen het spel verpesten door te doen wat hij/zij wilt.

pinoken

Legacy Member
Rogue zei:
Zilean wordt echt amper als support gespeeld zeker? Das de enige waar ik nog een beetje degelijk mee ben.

Early game is die ontzettend sterk met zijn bommetjes. Een speedboost en zijn ultimate, meer draagt hij end-game echter niet bij in de game, hij is eigelijk als een guardian angel en shurelya's. Hij biedt te weinig utility aan als support en heeft zeker niet de dmg om AP carry te zijn. Hij heeft natuurlijk zijn momenten en is handig voor bijvoorbeeld turret dive en je hoort mij niet zeggen dat je er geen mooie dingen mee kan doen maar hij staat in de donkere schaduw van alle andere supports als je puur op utility gaat filteren.

bouli zei:
Imo moet last pick ook niet support, maar als de anderen al de andere rollen hebben gekozen, moet de lastpick maar nemen wat er nog nodig is, en niet voor iedereen het spel verpesten door te doen wat hij/zij wilt.

Imo moet ge het gewoon callen. Misschien een beetje kinderachtig maar "Eerst komt eerst maalt", kinderachtig doen is de enige oplossing in een kinderachtige community.

Als ik top/mid zegt en de volgende zegt me mid dan ga ik top, jammer voor de mensen die top wilden. Maar ik zal even goed support zeggen als ik daar zin in heb en een AD carry gepicked wordt die goed samengaat met Leona/Sona.

Yusifer

Legacy Member
shiche zei:
i said mid first
omg no me
report
ok report me i'll feed

GG

Heb vaak dat ik als eerste mid call, dan iemand die mid callt en meteen instalocked zodat em toch z'n zin krijgt.

bouli

Legacy Member
Imo moet ge het gewoon callen. Misschien een beetje kinderachtig maar "Eerst komt eerst maalt", kinderachtig doen is de enige oplossing in een kinderachtige community.

Als ik top/mid zegt en de volgende zegt me mid dan ga ik top, jammer voor de mensen die top wilden. Maar ik zal even goed support zeggen als ik daar zin in heb en een AD carry gepicked wordt die goed samengaat met Leona/Sona.[/QUOTE]

Maar stel gij bent lastpick en zegt me mid, maar iemand anders neemt da, dan gade toch ni gewoon duo mid maar past u aan zoda ge toch nog zou kunnen winnen?

Mio

Legacy Member
Goh meestal als ik first pick ben dan zeg ik wel I'd like to mid / support. Boeit mij eigelijk ni echt als iemand een lane wilt. Ik kan wel veranderen indien nodig. Kzen pas koppig als er zo van dien french mongoloid cray cray wannabe trolls verschijne.

( Ken kzen aant droppe na 1.8. DROP WITH ME )

spletZ

Legacy Member
pinoken zei:
Early game is die ontzettend sterk met zijn bommetjes. Een speedboost en zijn ultimate, meer draagt hij end-game echter niet bij in de game, hij is eigelijk als een guardian angel en shurelya's. Hij biedt te weinig utility aan als support en heeft zeker niet de dmg om AP carry te zijn. Hij heeft natuurlijk zijn momenten en is handig voor bijvoorbeeld turret dive en je hoort mij niet zeggen dat je er geen mooie dingen mee kan doen maar hij staat in de donkere schaduw van alle andere supports als je puur op utility gaat filteren.

das bullshit zil wor gewoon ni gespeeld omda mensen die wa vant spel kunnen en een bommeken op hunne kop krijgen tussen de creeps staan om u lane te laten pushen en u zo constant geraped te laten worden door hun jungler. Heeft niets te maken met zijn lack van utility want een carry laten reviven tijdens een drake fight kan daar al een game beslissen.

pinoken

Legacy Member
bouli zei:
Imo moet ge het gewoon callen. Misschien een beetje kinderachtig maar "Eerst komt eerst maalt", kinderachtig doen is de enige oplossing in een kinderachtige community.

Als ik top/mid zegt en de volgende zegt me mid dan ga ik top, jammer voor de mensen die top wilden. Maar ik zal even goed support zeggen als ik daar zin in heb en een AD carry gepicked wordt die goed samengaat met Leona/Sona.

Maar stel gij bent lastpick en zegt me mid, maar iemand anders neemt da, dan gade toch ni gewoon duo mid maar past u aan zoda ge toch nog zou kunnen winnen?

Als ge mid called en iemand anders picked ne mid moogt ge er al zeker van zijn dat 'm zen job nie goed gaat doen. Een normale mens discussieert daar nog over, iemand die gewoon instalocked zonder iets te zeggen gaat geen geweldige mid zijn.

Dan pak ik toch mid en dan hebt ge een duo mid tot em naar bottom gaat of AFK gaat, mijne farm afpakken gaat em al serieus zijn best voor mogen doen. Ja dan hebt ge geen meta maar als ge dan toch zo'ne zalige speler zijt dat ge iedereen moogt negeren en instalocken dan kunt ge de game ook wel winnen zonder meta.

Jammer dat dat dan ten koste van bottom moet gaan maar ik ga echt niet supporten omwille van een kindje dat zijn goesting moet hebben. Akkoord als iemand eerst mid called dan moetje niet moeilijk doen en gewoon support gaan als dat de enige optie is, maar fuck hell dat ik iedere mongool zijn goesting ga geven. Als mensen hoger ELO hebben als mij verwacht ik ook dat ze zich er naar gedragen.

bouli

Legacy Member
@ Pinoken, in mijn geval had den firstpick al gezegd dat hij liever mid wou gaan, en pickte dan ook mid maar onze lastpick bleef ME MID spammen al nader er ingelockt werd van onze firstpick.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan