Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weebl zei:Maja, gij waard die Ashe zeker?
![]()
Kennethdw zei:LoL is precies ook weer niets veranderd in de tijd datk pauze nam. Speel wat op vriend ze acc rankedjes om er weer in te komen (sucking like a bawss atm). Team doet een dom ding direct hele chat vol flame blabla bla surrender at 20.
En dan zitten ze te zagen dat ze in elo hell zitten, I giggled.
Das dus 1300-1400 elo lol.


ciberth zei:Meuh das het probleem me solo Q op elk elo. 1 iemand doet iets verkeerd en de rest doet zijn best al nietmeer daarna "tis toch al verloren door dienen kerel" etc.
ik daarnet ezreal en lee sin support gegaan tegen sivir lux. Die waren boos toen we die continu towerdivede
Lee sin support zo grappig
9GAG - Victory! ^^
Alex40014 zei:Ik ga me ook is toespitsen op ranked, iemand suggesties voor champs waarmee ik kan stompen. Het maakt niet uit welke positie.
Razors zei:Riven
Alex40014 zei:Die heb ik al gejungled en ik krijg daar zo weinig dmg uit (ik doe iets fout denk) maar is dat nog wel een goede keuze voor top, meestal kom je tegen jax rene kayle irelia shen en volgens mij counteren die je door hun mobility.

Weebl zei:Karthus en TF kunnen ook een game carryen als je ze goed speelt imo
St3vain zei:Met TF kan je écht geen game carryen in solo queue, tenzij je een fuckin beest bent... je team snapt 90% van de tijd niet dat TF er in 1 seconde kan zijn in tegenstelling tot een gewone jungler die ze zien afkomen. Ze hebben geen tijd om te realiseren dat er een gank komt en gaan quasi nooit fatsoenlijk baiten. TF kan een game carryen als je een (eigen) team hebt, dat wel. Maar dat is wel een wezenlijk verschil met solo queue ranked hé.

ciberth zei:Tf kunde wel mee carryen maar moede er wel goe mee zijn punt.
Ge negeert u lane door enkel te farmen pushen en ge gaat bot of top samen me u jungler kills halen easy peasy als u lanes solid zijn.
Ik speel die kerel gwn nie graag, is nie fun
Maar tf, taric, olaf, riven, leona, ali, anivia da zijn hypercarries in solo Q
Alex40014 zei:Taric werkt enkel met graves/sivir, op dit moment zijn er toch veel betere supports. Leona (je kan heel het team stunnen), soraka (je kan heel je team healen), janna (too much knockup/slow/shield), zelfs alistar en blitz zijn beter atm. Het enige echt nice aan taric is die armor buff, daarom levelen goede tarics ook eerst die armor buff ipv hun heal.
ciberth zei:Taric geeft lane kills, soraka, janna doen dat niet (kunnen enkel goede hulp zijn bij een gank)
Leona is ook goed jah maar taric heeft burst zoals geen enkele andere support dat heeft.