Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BrNlicious

Legacy Member
Ik vind het altijd grappig dat als je speelt iedereen begint te flamen van champselect van een vorige game ofzoiets. Maar als je dan carried en er is iemand fed is dan kunne ze lachen en zijn ze opeens beste vrienden XD

Kennethdw

Legacy Member
LoL is precies ook weer niets veranderd in de tijd datk pauze nam. Speel wat op vriend ze acc rankedjes om er weer in te komen (sucking like a bawss atm). Team doet een dom ding direct hele chat vol flame blabla bla surrender at 20.

En dan zitten ze te zagen dat ze in elo hell zitten, I giggled.

Das dus 1300-1400 elo lol.

Ciberth

Legacy Member
Kennethdw zei:
LoL is precies ook weer niets veranderd in de tijd datk pauze nam. Speel wat op vriend ze acc rankedjes om er weer in te komen (sucking like a bawss atm). Team doet een dom ding direct hele chat vol flame blabla bla surrender at 20.

En dan zitten ze te zagen dat ze in elo hell zitten, I giggled.

Das dus 1300-1400 elo lol.

Meuh das het probleem me solo Q op elk elo. 1 iemand doet iets verkeerd en de rest doet zijn best al nietmeer daarna "tis toch al verloren door dienen kerel" etc.

ik daarnet ezreal en lee sin support gegaan tegen sivir lux. Die waren boos toen we die continu towerdivede :p

Lee sin support zo grappig :p


http://9gag.com/gag/4517512 ^^

Kennethdw

Legacy Member
ciberth zei:
Meuh das het probleem me solo Q op elk elo. 1 iemand doet iets verkeerd en de rest doet zijn best al nietmeer daarna "tis toch al verloren door dienen kerel" etc.

ik daarnet ezreal en lee sin support gegaan tegen sivir lux. Die waren boos toen we die continu towerdivede :p

Lee sin support zo grappig :p


9GAG - Victory! ^^

Lol 9gag ftw, so true!


En jah support is ook een ras apart, khad net nen dude die niks zei in champ select, instalocked (hij was last pick) lux met ignite flash als support. Begint game met dorans ring. Begint alle cs te nemen lol. Koopt niks wards. Halen we uiteindelijk wel wa kills omdat enemies niet echt snugger waren. Zat ik in spawn vraagt em aan mij voor wards te kopen xD. Hele game had em nul komma nul wards gekocht, ikke stuk of 10. Die gast negeerde ook alle pings wnr em overextende etc, echt nen troll^^

Zo spijtig dat we dien game eigenlijk toch nog gewonnen hebben en hij elo krijgt xD.

Alex40014

Legacy Member
Ik ga me ook is toespitsen op ranked, iemand suggesties voor champs waarmee ik kan stompen. Het maakt niet uit welke positie.

Alex40014

Legacy Member
Razors zei:

Die heb ik al gejungled en ik krijg daar zo weinig dmg uit (ik doe iets fout denk) maar is dat nog wel een goede keuze voor top, meestal kom je tegen jax rene kayle irelia shen en volgens mij counteren die je door hun mobility.

Ciberth

Legacy Member
Alex40014 zei:
Die heb ik al gejungled en ik krijg daar zo weinig dmg uit (ik doe iets fout denk) maar is dat nog wel een goede keuze voor top, meestal kom je tegen jax rene kayle irelia shen en volgens mij counteren die je door hun mobility.

Nie junglen solo top :)
Olaf zeer goed.
Swain. Urgot en soraka bot ofzo

Speel waar je je goed mee voelt

St3vain

Legacy Member
Met TF kan je écht geen game carryen in solo queue, tenzij je een fuckin beest bent... je team snapt 90% van de tijd niet dat TF er in 1 seconde kan zijn in tegenstelling tot een gewone jungler die ze zien afkomen. Ze hebben geen tijd om te realiseren dat er een gank komt en gaan quasi nooit fatsoenlijk baiten. TF kan een game carryen als je een (eigen) team hebt, dat wel. Maar dat is wel een wezenlijk verschil met solo queue ranked hé.

Alex40014

Legacy Member
St3vain zei:
Met TF kan je écht geen game carryen in solo queue, tenzij je een fuckin beest bent... je team snapt 90% van de tijd niet dat TF er in 1 seconde kan zijn in tegenstelling tot een gewone jungler die ze zien afkomen. Ze hebben geen tijd om te realiseren dat er een gank komt en gaan quasi nooit fatsoenlijk baiten. TF kan een game carryen als je een (eigen) team hebt, dat wel. Maar dat is wel een wezenlijk verschil met solo queue ranked hé.

Maak uw geen zorgen twisted fate is niks voor mij, ik ken wel iemand die er goed mee is maar ik zie ook vaak tf's failen met hun gold card te trekken en zo wil ik absoluut niet zijn. Failen meestal niet echt gewoon die card niet van de eerste kunnen trekken of gewoon stilstaan terwijl ze het aan het doen zijn. Echt terrible!!!

@Ciberth: Ja Olaf werkt goed, daar heb ik nu 5 wins en 2 losses mee XD

Ciberth

Legacy Member
Tf kunde wel mee carryen maar moede er wel goe mee zijn punt.

Ge negeert u lane door enkel te farmen pushen en ge gaat bot of top samen me u jungler kills halen easy peasy als u lanes solid zijn.
Ik speel die kerel gwn nie graag, is nie fun :p

Maar tf, taric, olaf, riven, leona, ali, anivia da zijn hypercarries in solo Q

Weebl

Legacy Member
2 ranked gespeeld en 2 keer surrender na 20' dankzij botlane die allebei 0/7/0 stond in eerste game en tweede game wast bijna even erg. Ben twee keer zonder blue mogen beginnen aan mijn jungle, dus ik wist al hoe laat het was in feite :(.

Alex40014

Legacy Member
ciberth zei:
Tf kunde wel mee carryen maar moede er wel goe mee zijn punt.

Ge negeert u lane door enkel te farmen pushen en ge gaat bot of top samen me u jungler kills halen easy peasy als u lanes solid zijn.
Ik speel die kerel gwn nie graag, is nie fun :p

Maar tf, taric, olaf, riven, leona, ali, anivia da zijn hypercarries in solo Q

Taric werkt enkel met graves/sivir, op dit moment zijn er toch veel betere supports. Leona (je kan heel het team stunnen), soraka (je kan heel je team healen), janna (too much knockup/slow/shield), zelfs alistar en blitz zijn beter atm. Het enige echt nice aan taric is die armor buff, daarom levelen goede tarics ook eerst die armor buff ipv hun heal.

Yusifer

Legacy Member
Dacht dat Foxfire Ahri skin vanaf vandaag te koop zou staan, niet dus. Ween! :(

Maar aan de positievere kant: Talon eindelijk for sale!

Ciberth

Legacy Member
Alex40014 zei:
Taric werkt enkel met graves/sivir, op dit moment zijn er toch veel betere supports. Leona (je kan heel het team stunnen), soraka (je kan heel je team healen), janna (too much knockup/slow/shield), zelfs alistar en blitz zijn beter atm. Het enige echt nice aan taric is die armor buff, daarom levelen goede tarics ook eerst die armor buff ipv hun heal.

Taric geeft lane kills, soraka, janna doen dat niet (kunnen enkel goede hulp zijn bij een gank)

Leona is ook goed jah maar taric heeft burst zoals geen enkele andere support dat heeft.

Alex40014

Legacy Member
ciberth zei:
Taric geeft lane kills, soraka, janna doen dat niet (kunnen enkel goede hulp zijn bij een gank)

Leona is ook goed jah maar taric heeft burst zoals geen enkele andere support dat heeft.

Soraka niet, maar janna zeker wel ze. Ik speel vrij vaak janna en dan kunde naar voor rushen, tornado, zephyr, shield en das gedaan. Btw met taric kunde niet harassen met soraka en janna wel. Die autoattacks lijken op het eerste zicht niks maar als een support dat blijft doen dan kost dat toch wel wat hp zeker op die eerste lv's.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan