Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
foenN zei:loss forgiven is beter imo, 1 op 2 van de 4v5 hebben wij nog gewonnen, en dan wil ik dat we daarvoor meer beloond worden![]()
Dit wel enkel het geval dat de leaver niet gefeed heeft etc en dat ge met de 4 overige nog een competente team hebt.
MeGusta zei:WTF IS DA MET DIE TEAMS TEGENWOORDIG !!!!
fucking kankerleiders gvd met hun 3 tank/offtank/bruiser teams die full tank build gaan !
waarom nog een support kiezen? neem 3 van de opgesomde, build ze full tank en tis GG !
hoe moet iemand in godsnaam nog een normale champion kunnen spelen met die klotezooi. dat ze gvd es op een DEFTIGE manier leren winnen of gwn gaan sterven van een of andere ziekte ! :doh:
BEU BENNEK ET GVD !! :doh:
brainrain zei:Heeld e dag echt al stront teams. 3 games waar ik anivia speel echt gewoon perfect lane kapot gemaakt ik ben gefeed half men team gefeed en 2 verloren omdat mn team te dom is om het af te maken. Nu net ik speel taric een andere instalocked eve. Ok geen probleem da valt te carrien wukong tege blitz top net in lane dood op 10 min is die 7keer doodgegaan zonder gank, hij flamed dat hij geen ganks krijgt en gaat dan mid diven op lvl3 ( 12min in game) om nog ni eens de enemy te hitten en gaat dan afk.
en dan nog te denken da we bot hard wonne en ik met taric zelfs fed geraakte

RiskGhost zei:Pff, als Ahri Xerath 2 kills gefeeded waarvan 1tje pre-6. Hij viel behoorlijk agressief aan en wist me bijna iedere keer te raken met stun, enkel zijn locust skillshots heb ik kunnen ontwijken. Uiteindelijk de game toch nog gewonnen maar niet dankzij mij. Had in het weekend een vrij goede gameplay, dit zal karma zijn zeker.![]()

pinoken zei:'k Had het gisteren had te verduren als Ahri tegen een Mordekaiser. Ahri heeft wel burst maar je hebt gewoon niet genoeg tijd tussen 2 minionwaves om heel Morde zijn shield neer te halen en dan nog eens dmg op hem te doen (zonder heel uw manapool leeg te zuipen). Ahri houdt het midden tussen sustained dmg en burst dmg en dat is vs Morde heel jammer, goeie counterpick van die gast.
Bij ons was de game wel gewonnen want mijn team heeft mij de end-game in gecarried en toen kon ik ook stoten uitdelen.![]()
RiskGhost zei:Tegen Morde kan ik me nog vrij goed redden, als zn shield neer is val ik hem aan, maar zijn Q is lastig te ontwijken.
pinoken zei:Maar wanneer is zijn shield neer zonder dat er minions zijn... tussen 2 waves en een goeie morde is dan niet in de buurt, en zelfs dan nog duur die decay van dat shield vrij lang.




