Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

foenN

Legacy Member
loss forgiven is beter imo, 1 op 2 van de 4v5 hebben wij nog gewonnen, en dan wil ik dat we daarvoor meer beloond worden :p
Dit wel enkel het geval dat de leaver niet gefeed heeft etc en dat ge met de 4 overige nog een competente team hebt.

Alex40014

Legacy Member
foenN zei:
loss forgiven is beter imo, 1 op 2 van de 4v5 hebben wij nog gewonnen, en dan wil ik dat we daarvoor meer beloond worden :p
Dit wel enkel het geval dat de leaver niet gefeed heeft etc en dat ge met de 4 overige nog een competente team hebt.

Als ge 4 v 5 wint wel dat zeggen dat het enemy team incompetent is of dat ze een zware troll hebben. Een vijfde persoon hebben zelfs alleen maar om dmg op te vangen is een wereld van verschil.

foenN

Legacy Member
ja maar casual niveau is het perfect mogelijk om 4v5 te winnen, met wat geluk.

Weebl

Legacy Member
Nog een game 4v5 gehad. Ik ben daarna nog eens in queue geweest, doe ik het super met amumu in jungle. Maar botlane was premade french guys, nuff said? Support Blitzcrank heeft 0 wards gekocht over een spel van 45 minuten, buildde black cleaver, last whisper en tri force. Tri force kan ik nog inkomen, maar zorg dan op z'n minst voor shurelya enzo. Man man man.

BrNlicious

Legacy Member
Heeld e dag echt al stront teams. 3 games waar ik anivia speel echt gewoon perfect lane kapot gemaakt ik ben gefeed half men team gefeed en 2 verloren omdat mn team te dom is om het af te maken. Nu net ik speel taric een andere instalocked eve. Ok geen probleem da valt te carrien wukong tege blitz top net in lane dood op 10 min is die 7keer doodgegaan zonder gank, hij flamed dat hij geen ganks krijgt en gaat dan mid diven op lvl3 ( 12min in game) om nog ni eens de enemy te hitten en gaat dan afk.

en dan nog te denken da we bot hard wonne en ik met taric zelfs fed geraakte

MeGusta

Legacy Member
WTF IS DA MET DIE TEAMS TEGENWOORDIG !!!!

fucking kankerleiders gvd met hun 3 tank/offtank/bruiser teams die full tank build gaan !

waarom nog een support kiezen? neem 3 van de opgesomde, build ze full tank en tis GG !

hoe moet iemand in godsnaam nog een normale champion kunnen spelen met die klotezooi. dat ze gvd es op een DEFTIGE manier leren winnen of gwn gaan sterven van een of andere ziekte ! :doh:

BEU BENNEK ET GVD !! :doh:

MetalG

Legacy Member
MeGusta zei:
WTF IS DA MET DIE TEAMS TEGENWOORDIG !!!!

fucking kankerleiders gvd met hun 3 tank/offtank/bruiser teams die full tank build gaan !

waarom nog een support kiezen? neem 3 van de opgesomde, build ze full tank en tis GG !

hoe moet iemand in godsnaam nog een normale champion kunnen spelen met die klotezooi. dat ze gvd es op een DEFTIGE manier leren winnen of gwn gaan sterven van een of andere ziekte ! :doh:

BEU BENNEK ET GVD !! :doh:

Is Nice eh, Kzen zo gewonnen met malphite alistar Shen lee sin en mordekaiser in een team ^^


---
iPhoned

MetalG

Legacy Member
brainrain zei:
Heeld e dag echt al stront teams. 3 games waar ik anivia speel echt gewoon perfect lane kapot gemaakt ik ben gefeed half men team gefeed en 2 verloren omdat mn team te dom is om het af te maken. Nu net ik speel taric een andere instalocked eve. Ok geen probleem da valt te carrien wukong tege blitz top net in lane dood op 10 min is die 7keer doodgegaan zonder gank, hij flamed dat hij geen ganks krijgt en gaat dan mid diven op lvl3 ( 12min in game) om nog ni eens de enemy te hitten en gaat dan afk.

en dan nog te denken da we bot hard wonne en ik met taric zelfs fed geraakte

Mag ni eh als support red geraken ( toch niet door killing blows ). Ik speel Taric ook, met vayne als ad Carry, ng nooit verloren die combo..


---
iPhoned

Yusifer

Legacy Member
Pff, als Ahri Xerath 2 kills gefeeded waarvan 1tje pre-6. Hij viel behoorlijk agressief aan en wist me bijna iedere keer te raken met stun, enkel zijn locust skillshots heb ik kunnen ontwijken. Uiteindelijk de game toch nog gewonnen maar niet dankzij mij. Had in het weekend een vrij goede gameplay, dit zal karma zijn zeker. :(

pinoken

Legacy Member
RiskGhost zei:
Pff, als Ahri Xerath 2 kills gefeeded waarvan 1tje pre-6. Hij viel behoorlijk agressief aan en wist me bijna iedere keer te raken met stun, enkel zijn locust skillshots heb ik kunnen ontwijken. Uiteindelijk de game toch nog gewonnen maar niet dankzij mij. Had in het weekend een vrij goede gameplay, dit zal karma zijn zeker. :(

'k Had het gisteren had te verduren als Ahri tegen een Mordekaiser. Ahri heeft wel burst maar je hebt gewoon niet genoeg tijd tussen 2 minionwaves om heel Morde zijn shield neer te halen en dan nog eens dmg op hem te doen (zonder heel uw manapool leeg te zuipen). Ahri houdt het midden tussen sustained dmg en burst dmg en dat is vs Morde heel jammer, goeie counterpick van die gast.

Bij ons was de game wel gewonnen want mijn team heeft mij de end-game in gecarried en toen kon ik ook stoten uitdelen. :)

Yusifer

Legacy Member
pinoken zei:
'k Had het gisteren had te verduren als Ahri tegen een Mordekaiser. Ahri heeft wel burst maar je hebt gewoon niet genoeg tijd tussen 2 minionwaves om heel Morde zijn shield neer te halen en dan nog eens dmg op hem te doen (zonder heel uw manapool leeg te zuipen). Ahri houdt het midden tussen sustained dmg en burst dmg en dat is vs Morde heel jammer, goeie counterpick van die gast.

Bij ons was de game wel gewonnen want mijn team heeft mij de end-game in gecarried en toen kon ik ook stoten uitdelen. :)

Tegen Morde kan ik me nog vrij goed redden, als zn shield neer is val ik hem aan, maar zijn Q is lastig te ontwijken.

pinoken

Legacy Member
RiskGhost zei:
Tegen Morde kan ik me nog vrij goed redden, als zn shield neer is val ik hem aan, maar zijn Q is lastig te ontwijken.

Maar wanneer is zijn shield neer zonder dat er minions zijn... tussen 2 waves en een goeie morde is dan niet in de buurt, en zelfs dan nog duur die decay van dat shield vrij lang.

Alex40014

Legacy Member
Mordekaiser is dan ook ontwikkeld om sterk te zijn op lane. Morde pusht altijd en heeft geen escape waardoor hij een easy target is voor ganks. Ahri daarentegen is misschien iets minder sterk in lane maar ze is wel super mobiel wat haar ganken moeilijk maakt en haar killen in teamfights ook.

Yusifer

Legacy Member
pinoken zei:
Maar wanneer is zijn shield neer zonder dat er minions zijn... tussen 2 waves en een goeie morde is dan niet in de buurt, en zelfs dan nog duur die decay van dat shield vrij lang.

True, de Mordes waartegen ik vocht waren goed maar niet supergoed, ze hitten me dan zowat altijd met hun Q, maar hun shield was af en toe down wat me de kans gaf ze aan te vallen.

Ik ben ook een speelstijl aan het proberen te ontwikkelen met Ahri. Ik begin altijd defensief te spelen en val de enemy player enkel aan als ie in range komt. Meestal val ik aan via autoattack om mijn mana te bewaren. Mana bewaar ik voor Charm of als ik enkel met een skill een lasthit kan pakken. Ik probeer te vermijden dat ik minder dan 50% mana heb (wat soms erg moeilijk is) en dat de enemy player rond de 70% van z'n health zit als ik lvl6 ding, om hem daarna neer te bursten.

Tegen agressieve spelers probeer ik altijd charm te laten landen terwijl ik terugren naar mijn turret, soms smijt ik er nog een foxfire achter als de enemy player erg dicht is.

Qua items begin ik altijd met boots + 3 pots. Als ik terugkeer naar base, koop ik standaard 2 dorans en 2 wards (tenzij er geen enemy jungler is). Soms koop ik extra pots als het nodig is. Als ik merk dat ik ipv een 2de Doran al een Blasting Wand kan kopen of 2 Amplify Tomes, maar dit laatste is bijna nooit voorgekomen, mn lasthitting skills moeten nog veel verbeterd worden.

Als het tegen een agressieve speler is, koop ik meestal resist tegen. Als mijn CS flink achterstaat op de enemy speler omdat ik te weinig lasthit, koop ik Kage's Lucky Pick.

Wards kopen doe ik meestal tot de tower in mn lane neer is, daarna gebruik ik die plaats voor meer items tenzij dat we achterop staan met kills en ik moeilijk kan vermoeden waar de enemy zich zou kunnen bevinden.


Deze speelstijl lijkt te werken voor mij maar er is nog veel verbetering eraan, vooral tegen agressieve spelers die me weten te killen ook al hoor ik ze te counteren.

EDIT: Oh, en voor je reply, vergeet niet dat ik nog geen lvl30 ben. Veel mensen hier lijken aan te nemen dat iedereen hier al lvl30 is en ranked speelt. :p

hashtag

Legacy Member
w
t
f

lee sin jungle sterft omdat hij mijn mid towerdived op lvl 3 en ik had 50% hp, begint die te ragen en gewoon mid te feeden, in turrets lopen en doodgaan, na 11 min staat die 0/8, joepie!

Ciberth

Legacy Member
Meuh @RiskGhost en alle anderen, Ahri is beetje overrated op laag elo ;)

Een burst mage, of een counter mage die ownen ahri kapot dus lane phase is normaal gezien gewonnen, je moet enkel rekening houden dat andere lanes ahri misschien feeden :)

@gaz spijtige zaak, reporten en afvoeren die handel :p

hashtag

Legacy Member
WA IS DA GODVERDOMME

ik speel een halve week of langer geen ranked omdat ik hartproblemen krijg daardoor, en nu eerst die trollgame en in de tweede champ select gaat de laatste shyvanas support, ik ben geleaved

STERF IN UW MOEDERS BAARMOEDER OF IK ZAL LANGSKOMEN VOOR EEN POSTNATALE ABORTUS, KUTJUNG

hashtag

Legacy Member
Het was een gecontroleerde rage, ik ben gewoon gaan verder studeren en had later opnieuw geprobeerd én gewonnen, maak da mee.

en yay voor queue dodge fix! Ik hoop dat ze dan toch een systeem gebruiken van een 5, of zelfs 10, minuten penalty wachttijd :)

hashtag

Legacy Member
joepieeeeeee! captain bant karthus, darius en karma! instalockt draven! bant shen nie want het is een noobchamp die nutteloos is en nooit gespeeld wordt! gelukkig kregen we toch nog shen in ons team, maar ging 10 min afk! ik nam random pick volibear met promote/surge! STILL CARRIED 8/2 HAHAHAAHA! Soraka solo bot!

LOVE THIS GAME!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan