Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlatRussian

Legacy Member
pinoken zei:
Alé jong, Sona, Soraka, Leona, Nunu, Janna, Alistar, Lux en zelfs Morgana. allemaal viable als support en IMO veel beter als Cho in support role.

alé jong

pinoken

Legacy Member
Fuckin' mongols. Corki en Viktor spreken af van te gaan swappen. Na de 5de pick van beide teams, niks swap. Waren ze alle twee AFK. Wat kregen we? AD Corki met AP runes mid en Viktor AP met AD runes bottom.

Top ik Swain hard verloren tegen een Malphite met +-100 MR op lvl 1. Is that even possible? :s

Rogue

Legacy Member
pinoken zei:
Alé jong, Sona, Soraka, Leona, Nunu, Janna, Alistar, Lux en zelfs Morgana. allemaal viable als support en IMO veel beter als Cho in support role.


Zou Nidalee ook niet lukken als support?

unskilled

Legacy Member
FlatRussian zei:
"Ik neem support Cho omdat de andere supports teveel generfed zijn en ik ga er 4 15 3 mee" -random soloq 1400elo player

amumu/cho/soraka + karthus bot, AD carry mid. WIN

Weebl

Legacy Member
Rogue zei:
Zou Nidalee ook niet lukken als support?

Zeker doenbaar, maar niet zo evident. In normal games is da zeker plezant, gewoon kapotharassen met uw speer en valletjes :).

MetalG

Legacy Member
Weebl zei:
Zeker doenbaar, maar niet zo evident. In normal games is da zeker plezant, gewoon kapotharassen met uw speer en valletjes :).

Ik krijg liever support van alistar/taric/janna.

Tenzij de Nidalee echt wel goed is en geen spears mist.. :)

Weebl

Legacy Member
Ik vind natuurlijk Soraka, Janna, Ali, Sona, Taric, Nunu en Leona beter. Maar het is doenbaar om met Nidalee te supporten. In ranked zou ik het toch niet doen.

Alex40014

Legacy Member
Weebl zei:
Ik vind natuurlijk Soraka, Janna, Ali, Sona, Taric, Nunu en Leona beter. Maar het is doenbaar om met Nidalee te supporten. In ranked zou ik het toch niet doen.

In ranked zou ik het juist wel doen, met nidalee kun je zelf nog gaan farmen als je ziet dat je ad carry echt sucked en dan zelf ad nidalee gaan ownen.

FlatRussian

Legacy Member
Alex40014 zei:
In ranked zou ik het juist wel doen, met nidalee kun je zelf nog gaan farmen als je ziet dat je ad carry echt sucked en dan zelf ad nidalee gaan ownen.

alst zover komt kun je evengoed /ff

CuRv3

Legacy Member
vriend van me heeft toch geowned met nidalee support (ik ad). Van 1200 naar 1400 zonder issues. Niemand dodged spears :p

Rubisti-Ftw

Legacy Member
Zit nu al weken vast op 1370 elo. Het is nochtans heel simpel, raak heel gefed en carry hard of verlies. Nooit ma echt nooit word ik gecarried. :angry:

Licargon

Legacy Member
Ferme review van mn speelstijl gedaan, gevolg: 1050 -> 1335 elo zwaar zitte carrien, en nu weer tot 1240 gezakt door AFK'ers tijdens champ select of rage quitters. Zucht, zo blijven we bezig :D

Ach ja, I'm having fun uiteindelijk want de keren da het goe ga is het ook echt plezant spelen, maar dan ineens zijn er weer mensen die alles moete verkloten he :D "Omg poppy support totally viable". Knal, 0/7 binne de 10 min, ach ja :D

Rubisti-Ftw

Legacy Member
Gister was toch echt wel erg. Enemy first picked lb, zegt onze third pick ik counter ze wel met ryze, denk je ok goed. 15 minuten later komt een uberfed lb met full mejais je lane collapsen. Flamen mag beginnen. :D

Next game, degene die ryze speelde zat terug in mijn team zit ik al wat te pre-flamen :p, zegt ie "had gewoon een slecht game, komt nu wel goed". Gaat ie top met ww, riven feeden. Ma daar bennek toch efkes zot gaan ragen, wss nen ban dat eraan komt ma fuck da. Ik speelde btw 2 maal ashe en was echt crazy aan het farmen.

Het grappigste was dat die leblanc daavoor ook in mijn team zat en toen echt slecht was met graves.

LiteC

Legacy Member
Rubisti-Ftw zei:
Gister was toch echt wel erg. Enemy first picked lb, zegt onze third pick ik counter ze wel met ryze, denk je ok goed. 15 minuten later komt een uberfed lb met full mejais je lane collapsen. Flamen mag beginnen. :D

Next game, degene die ryze speelde zat terug in mijn team zit ik al wat te pre-flamen :p, zegt ie "had gewoon een slecht game, komt nu wel goed". Gaat ie top met ww, riven feeden. Ma daar bennek toch efkes zot gaan ragen, wss nen ban dat eraan komt ma fuck da. Ik speelde btw 2 maal ashe en was echt crazy aan het farmen.

Het grappigste was dat die leblanc daavoor ook in mijn team zat en toen echt slecht was met graves.

Flamen helpt echt niets en al zeker nie pregame flame. Kunt evengoe direct afk gaan.

Rubisti-Ftw

Legacy Member
LiteC zei:
Flamen helpt echt niets en al zeker nie pregame flame. Kunt evengoe direct afk gaan.

Normaal hou ik flamen echt tot een minimum maar nu ging het er los over. 2 free losses door dezelfde gast is gewoon......Flame 'o clock

Sent from phone.

MetalG

Legacy Member
Rubisti-Ftw zei:
Normaal hou ik flamen echt tot een minimum maar nu ging het er los over. 2 free losses door dezelfde gast is gewoon......Flame 'o clock

Sent from phone.

Sorry maar als ik zo een donk in mn team heb, of gewoon een debiel team heb. Dan leave ik de Q gewoon...

Liever 5 min wachten om opnieuw te Q'en dan gwn free ELO weggeven hoor :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan