FlatRussian
Legacy Member
pinoken zei:Alé jong, Sona, Soraka, Leona, Nunu, Janna, Alistar, Lux en zelfs Morgana. allemaal viable als support en IMO veel beter als Cho in support role.
alé jong
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pinoken zei:Alé jong, Sona, Soraka, Leona, Nunu, Janna, Alistar, Lux en zelfs Morgana. allemaal viable als support en IMO veel beter als Cho in support role.

pinoken zei:Alé jong, Sona, Soraka, Leona, Nunu, Janna, Alistar, Lux en zelfs Morgana. allemaal viable als support en IMO veel beter als Cho in support role.
FlatRussian zei:"Ik neem support Cho omdat de andere supports teveel generfed zijn en ik ga er 4 15 3 mee" -random soloq 1400elo player
Rogue zei:Zou Nidalee ook niet lukken als support?
.Weebl zei:Zeker doenbaar, maar niet zo evident. In normal games is da zeker plezant, gewoon kapotharassen met uw speer en valletjes.

Weebl zei:Ik vind natuurlijk Soraka, Janna, Ali, Sona, Taric, Nunu en Leona beter. Maar het is doenbaar om met Nidalee te supporten. In ranked zou ik het toch niet doen.
Alex40014 zei:In ranked zou ik het juist wel doen, met nidalee kun je zelf nog gaan farmen als je ziet dat je ad carry echt sucked en dan zelf ad nidalee gaan ownen.
LiteC zei:VAN 1200 NAAR 1400 OFWA???!!!![]()


"Omg poppy support totally viable". Knal, 0/7 binne de 10 min, ach ja 

, zegt ie "had gewoon een slecht game, komt nu wel goed". Gaat ie top met ww, riven feeden. Ma daar bennek toch efkes zot gaan ragen, wss nen ban dat eraan komt ma fuck da. Ik speelde btw 2 maal ashe en was echt crazy aan het farmen.Rubisti-Ftw zei:Gister was toch echt wel erg. Enemy first picked lb, zegt onze third pick ik counter ze wel met ryze, denk je ok goed. 15 minuten later komt een uberfed lb met full mejais je lane collapsen. Flamen mag beginnen.
Next game, degene die ryze speelde zat terug in mijn team zit ik al wat te pre-flamen, zegt ie "had gewoon een slecht game, komt nu wel goed". Gaat ie top met ww, riven feeden. Ma daar bennek toch efkes zot gaan ragen, wss nen ban dat eraan komt ma fuck da. Ik speelde btw 2 maal ashe en was echt crazy aan het farmen.
Het grappigste was dat die leblanc daavoor ook in mijn team zat en toen echt slecht was met graves.
LiteC zei:Flamen helpt echt niets en al zeker nie pregame flame. Kunt evengoe direct afk gaan.
Rubisti-Ftw zei:Normaal hou ik flamen echt tot een minimum maar nu ging het er los over. 2 free losses door dezelfde gast is gewoon......Flame 'o clock
Sent from phone.
