Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wartaal

Legacy Member
Sinds tijden weer onder de 950 elo gezakt. Manman, ne sona die in lane fase elke keer, maar dan ook elke keer door alistar gepakt wordt en zo enemy tristana op 5/0 brengt.

Stade daar schoon als ad carry, en het spel was nog geen 10min bezig :')

hashtag

Legacy Member
Mijn vriendin haar verse lvl 30 hopelijk een deftig elo geven, maar als ge een teemo in uw team krijgt da mid tegen akali gaat en al snel 0/7 staat, fuck it dan :p

Alex40014

Legacy Member
Top 0/9, team 12/35, ik eerst 3/1 na hun feed uiteindelijk 3/6 door constante dives van fed people.

Rubisti-Ftw

Legacy Member
botlane urgot soraka verliest early game :s, moet je me toch eens uitleggen. sta ik daar als jungler tegen een gefeede lane. Kstop met overdag te spelen en zeker op dit uur, alle kleine kindjes online.

MetalG

Legacy Member
Alé ik zen lvl 30 geworden, ik dacht direct nekeer ewa ranked spelen direct 0 - 4 op mn oog, vol trolls. Daarnet eens een deftige support gekregen op mn botlane.. 19/1/14 geëindigd en gewonnen uiteraard.

wartaal

Legacy Member
Vandaag 4 matchen op rij verloren, denk dak er maar mee kap voor vandaag :p

FlatRussian

Legacy Member
Rubisti-Ftw zei:
botlane urgot soraka verliest early game :s, moet je me toch eens uitleggen. sta ik daar als jungler tegen een gefeede lane. Kstop met overdag te spelen en zeker op dit uur, alle kleine kindjes online.

ja en als ik het verkondig van enkel na 23u te spelen krijg ik te horen dat je tijdens de dag "even veel kans maakt als de tegenstander" om trolls tegen te komen.

Bullshit dus, ik ben nu enkel op late uren aan het spelen en ben nu naar 1400 gesprongen.


Het maakt me niet uit of er trolls zitten op tegenstander zijn ploeg, rapen doe ik toch met naut.

hashtag

Legacy Member
zzz, retarded varus met 1/3 cs tov ashe en na 4 grabs en punches met Blitz, snapt hij nog altij nie dat hij moet aanvallen, vanaf nu disconnect ik gewoon alst beunhazen zijn, spaart mij de frustraties uit

Japser

Legacy Member
duo Q nu met mijn broer die 1400 is (ik 1100) en da is tof van eens met een beetje spelers op niveau te spelen. (kopen zelf wards en zagen niet als ge als support niet de gehele map ward)

Of als ge jungled zien ze u komen, doen ze niet retard etc etc ...

CuRv3

Legacy Member
1400 is geen niveau. Zitten net zoveel trolls als op lagere ELO alleen zijn hun mechanics iets beter.

Japser

Legacy Member
Als ge van 1100 komt is het toch leuk mensen die kunnen last hitten, beetje deftig kunnen ganken en snappen hoe alles in elkaar zit.

Rubisti-Ftw

Legacy Member
FlatRussian zei:
ja en als ik het verkondig van enkel na 23u te spelen krijg ik te horen dat je tijdens de dag "even veel kans maakt als de tegenstander" om trolls tegen te komen.

Bullshit dus, ik ben nu enkel op late uren aan het spelen en ben nu naar 1400 gesprongen.


Het maakt me niet uit of er trolls zitten op tegenstander zijn ploeg, rapen doe ik toch met naut.

Kverzet gene poot meer overdag in de rift. Zat nu ook op 1360 en bam 6-19 kata op mid.

Sent from phone.

squalleke123

Legacy Member
jepla, lastpick en support (sona) moeten gaan. Corki gaat een keer dood omdak net een ward gaan plaatsen was en ij leavet. Dan is t GG na 5 minuten... Amumu jungle stond tegen dan ook al 0/2 (2x doodgegaan tegen ryze mid)

MeGusta

Legacy Member
kdenk dak net een hacker in ranked heb tegengekomen -_-"

katarina met nix van MR items => 100 hp over, karthus doet ult => SHE SURVIVED !!! >.> terwijl karth daar stond met een RoA en zhonya's >.> like WTF ! zelfs met runes en masteries zou die da nie kunnen overleefd hebben >.>

dan elke keer wist die waar we zaten.. kging bot gaan ganken wist die precies waar ik ging, welke bush ik passeerde enal terwijl ik passeerde langs plaatsen waar pink wards van onszelf stonden dus van hun waren er geen in die buurt, die wist die waar wij zaten voor traps ect, terwijl we daar een oracle bij ons hadden dus weeral geen wards in die buurt hadden enal..

ksnappet echt nie...

nuja either way als je tegen een Yureshka komt te staan be warned...

Yusifer

Legacy Member
jekkee zei:
waarschijnlijk was een vriend aan het spectaten en waren ze met elkaar aan het bellen :P

3 minuten delay, dus tenzij dat die vriend in de toekomst kan kijken, elkaar bellen helpt niet. Riot gaat echt zo dom niet zijn dat ze de spectating mode op de second live zou laten volgen...

webster

Legacy Member
MeGusta zei:
kdenk dak net een hacker in ranked heb tegengekomen -_-"

katarina met nix van MR items => 100 hp over, karthus doet ult => SHE SURVIVED !!! >.> terwijl karth daar stond met een RoA en zhonya's >.> like WTF ! zelfs met runes en masteries zou die da nie kunnen overleefd hebben >.>

dan elke keer wist die waar we zaten.. kging bot gaan ganken wist die precies waar ik ging, welke bush ik passeerde enal terwijl ik passeerde langs plaatsen waar pink wards van onszelf stonden dus van hun waren er geen in die buurt, die wist die waar wij zaten voor traps ect, terwijl we daar een oracle bij ons hadden dus weeral geen wards in die buurt hadden enal..

ksnappet echt nie...

nuja either way als je tegen een Yureshka komt te staan be warned...

mss Elixir of Fortitude ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan