Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rubisti-Ftw zei:botlane urgot soraka verliest early game, moet je me toch eens uitleggen. sta ik daar als jungler tegen een gefeede lane. Kstop met overdag te spelen en zeker op dit uur, alle kleine kindjes online.
FlatRussian zei:ja en als ik het verkondig van enkel na 23u te spelen krijg ik te horen dat je tijdens de dag "even veel kans maakt als de tegenstander" om trolls tegen te komen.
Bullshit dus, ik ben nu enkel op late uren aan het spelen en ben nu naar 1400 gesprongen.
Het maakt me niet uit of er trolls zitten op tegenstander zijn ploeg, rapen doe ik toch met naut.
MeGusta zei:

jekkee zei:waarschijnlijk was een vriend aan het spectaten en waren ze met elkaar aan het bellen![]()
MeGusta zei:kdenk dak net een hacker in ranked heb tegengekomen -_-"
katarina met nix van MR items => 100 hp over, karthus doet ult => SHE SURVIVED !!! >.> terwijl karth daar stond met een RoA en zhonya's >.> like WTF ! zelfs met runes en masteries zou die da nie kunnen overleefd hebben >.>
dan elke keer wist die waar we zaten.. kging bot gaan ganken wist die precies waar ik ging, welke bush ik passeerde enal terwijl ik passeerde langs plaatsen waar pink wards van onszelf stonden dus van hun waren er geen in die buurt, die wist die waar wij zaten voor traps ect, terwijl we daar een oracle bij ons hadden dus weeral geen wards in die buurt hadden enal..
ksnappet echt nie...
nuja either way als je tegen een Yureshka komt te staan be warned...