Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yusifer

Legacy Member
Slechte dag vandaag. Ik speel nog steeds Ahri main, 2 games (normal, blind pick) gespeeld vandaag. Eerste had 2 trolls die aan het feeden waren, waardoor er iemand afk ging en dus 4vs5 gingen, en surrenderen ging natuurlijk niet dankzij die 2 trolls. Resultaat, defeat na 50 minuten.

Tweede game moet mijn slechtste game ooit zijn. Zoals altijd weer Ahri gekozen, naar mid gegaan, om tegen Kennen te vechten. Deze Kennen speelde goed, hij wist mijn HP laag te zakken terwijl ik hem nauwelijks iets kon terugdoen, hij ontwijkte altijd mijn orb of autohit terug als ik hem autohit. En hij weet verdomd goed dat onder 75% hp gaan ne kill is voor mij. Na 8 minuten ofzo al 0/2/0 en mijn toren kwijt. Ik had maar 60 cs, Kennen 130. Support in m'n team flamet mij voor feeden en no farm. En dat terwijl zijn K/D/A identiek aan de mijne bleef doorheen het hele spel, met enkel 2 assists meer. En om het erger te maken, top lane was aan het feeden 2vs1... Darius + Malphite vs enemy Darius. En de reden waarom die Malphite niet snel jungle ging? Omdat hij zei dat Darius slecht is voor toplane en support nodig heeft. Ja, dat hem dat durfte te zeggen nadat hij al 4 keer gemold is geweest door enemy Darius en bovendien kun je toplane net zo goed helpen als jungle, nog beter zelfs... Uiteindelijk op de 20ste minuut surrendered, en ik had 0/6/0. Ik heb de support reported voor flaming en de 2 in top voor intended feeding.

Maar waar ik nog het meest om kwaad ben is, dat ik zo als een noob overkwam in dat spel terwijl ik Ahri toch al redelijk goed kan spelen. Ik wist echt geen raad met die Kennen, vooral omdat hij zo agressief speelde, ik kom dat nog te weinig tegen.

En bovendien, zo'n paar weken geleden scoorde ik de ene victory na de andere, nu is het haast de ene defeat na de andere, terwijl buiten bovengenoemde game ik toch een ietsepietsie beter geworden ben...

CuRv3

Legacy Member
tja je bent dus helemaal nog niet goed met ahri, maar begint te begrijpen hoe zijn spells werken. Groot verschil. Je moet altijd kunnen exchangen in lane en vaak houdt dat in dat je je passive moet timen.

Yusifer

Legacy Member
Ik heb al zo'n stuk of 50 matches (ongeveer) gespeeld, na de eerste 10 had ik altijd een positieve kill/death ratio. Ik weet hoe ik mid moet aanpakken, maar ik heb zeer weinig ervaring met agressieve tegenspelers, en Kennen is een counter voor Ahri voor zover ik weet, tenzij mijn Charm vaak landt. Ja, op die ene match boven kun je zeggen dat ik dus helemaal niet goed ben, maar ik heb zeker 1 uit de 10 matches ofzo waarin ik slecht presteer. De andere games die ik verlies is vaak vanwege mijn medespelers die aan het trollen zijn of feeden, en dat nadeel kan ik nog niet overbruggen.

Yusifer

Legacy Member
Euh, bedoel je mijn level ofzo? :unsure: Ben met die match 25 gedinged. En volgens lolmatches is mijn hidden Elo (die heb je blijkbaar ook met normal games) 1469 ongeveer.

Btw ik noem mezelf gene pro met Ahri he, maar vind mezelf toch zeker geen noob. Ik begin al een vrij goede map awareness te krijgen (al heb ik momenten dat ik echt niet oplet), maar waar ik nog erg slecht in ben is weten hoe je tegen bepaalde champs (zoals Kennen in dit geval, enigste dat ik weet is dat je niet te dicht mag zijn vanwege zijn ult) moet spelen. Ik ga nog altijd een vaste itembuild maar als ik vaak doodga koop ik weleens armor/magic resist, en een void staff als ik merk dat 2 of meer enemy players meer dan 50 MR hebben.

Alex40014

Legacy Member
RiskGhost zei:
Euh, bedoel je mijn level ofzo? :unsure: Ben met die match 25 gedinged. En volgens lolmatches is mijn hidden Elo (die heb je blijkbaar ook met normal games) 1469 ongeveer.

Btw ik noem mezelf gene pro met Ahri he, maar vind mezelf toch zeker geen noob. Ik begin al een vrij goede map awareness te krijgen (al heb ik momenten dat ik echt niet oplet), maar waar ik nog erg slecht in ben is weten hoe je tegen bepaalde champs (zoals Kennen in dit geval, enigste dat ik weet is dat je niet te dicht mag zijn vanwege zijn ult) moet spelen. Ik ga nog altijd een vaste itembuild maar als ik vaak doodga koop ik weleens armor/magic resist, en een void staff als ik merk dat 2 of meer enemy players meer dan 50 MR hebben.

Volgens lolmatches is mijn hidden elo 1438, wrm zit ik dan te kloten op 1050? :P
Heb al wel echt lang geen ranked meer gespeeld :P

Heb de vrienden waarmee ik q is opgezocht en de meesten zitten op 1200, alleen de pino kon ik niet terugvinden.

Yusifer

Legacy Member
Alex40014 zei:
Volgens lolmatches is mijn hidden elo 1438, wrm zit ik dan te kloten op 1050? :P
Heb al wel echt lang geen ranked meer gespeeld :P

Heb de vrienden waarmee ik q is opgezocht en de meesten zitten op 1200, alleen de pino kon ik niet terugvinden.

Ja maar, die hidden elo is gebaseerd op NORMAL games he, niet ranked. Voor ranked games kun je je elo al zelf zien op je summoners page.

ZackWhite

Legacy Member
Telkens ik nog één game moet winnen om de grens van 1500 ELO te overbruggen, dan verlies ik. Echt al 10 keer fzo '--

Weebl

Legacy Member
Ik ben op zoek naar iemand die mijn ad carry wil zijn. Ik speel soraka als support.
Ik kan er echt niet meer tegen. Ik denk dat ik gedoomed ben om in 1000 ELO te blijven spelen. Net weer, bans waren trynda, sejuani en lulu. Zegt er één: i am ad carry. Best ad carry EU.
Kzeg alé, ik kijk er al naar uit :). Na 20 minuten had em 50 farm.
Ik heb de indruk dat ik het als support vrij goed doe, maar dat mijn team gewoon niet kan carryen. En zo blijf ik maar zakken in ELO.
Iemand die zich geroepen voelt om mij te carryen?

Boemkool

Legacy Member
Support is niet echt de ideale rol om een team te carryen e.
Een soraka gaat zelfs veel moeilijker zijn, moest ik u zijn ik zou janna leren spelen.
Met een janna kunt ge al de fouten die uwen ad maakt gwn teniet doen met één goede tornado; wordt ge gecaught? ulti en tis opgelost.
Ik zeg niet dat soraka slecht is e, maar voor solo queue (en zeker op die elo) zou ik toch voor een pick gaan die meer invloed heeft op het spel.

Weebl

Legacy Member
Ja awel, ik denk dat ook al ondertussen.
Net eens eentje gespeeld met stijkijzer en 't was net hetzelfde.

Juve9le

Legacy Member
reFleX.be zei:
Support is niet echt de ideale rol om een team te carryen e.
Een soraka gaat zelfs veel moeilijker zijn, moest ik u zijn ik zou janna leren spelen.
Met een janna kunt ge al de fouten die uwen ad maakt gwn teniet doen met één goede tornado; wordt ge gecaught? ulti en tis opgelost.
Ik zeg niet dat soraka slecht is e, maar voor solo queue (en zeker op die elo) zou ik toch voor een pick gaan die meer invloed heeft op het spel.

Janna is één van de betere supports maar gaat nog altijd niet complete mongolen een lane doen winnen.

wartaal

Legacy Member
Lol, ja, onze shaco jungle was dan ook zo slecht, en top trok ook op nie veel :p Denk dat we 4/20 al stonden ofzo?

Daarnet toch eentje gewonnen en meer elo gekregen dan dak dervoor verloren ben dus ben al tevreden :D

hashtag

Legacy Member
Laatste twee dagen dus 80 elo gezakt, nieuw dieptepunt onder 1100 :( En ik speel zelf weinig support omdat ge dan inderdaad gene kak invloed hebt op het spel, buiten uw team te babysitten en te hopen dat ze snugger genoeg zijn om te winnen. Al die supports hier: add 'gazmazk'. Met een Z van 'ZiedagegeenStyptzoalsmijnnaamhieroptforum'

Alex40014

Legacy Member
gazmask zei:
Laatste twee dagen dus 80 elo gezakt, nieuw dieptepunt onder 1100 :( En ik speel zelf weinig support omdat ge dan inderdaad gene kak invloed hebt op het spel, buiten uw team te babysitten en te hopen dat ze snugger genoeg zijn om te winnen. Al die supports hier: add 'gazmazk'. Met een Z van 'ZiedagegeenStyptzoalsmijnnaamhieroptforum'

Met Janna en Sona en Soraka support heb ik toch al wel een aantal keer het gevoel gehad dat ik toch een beetje aan het carryen was. Uw ad carry keer op keer redden, wanneer uw teammates komen ganken vooruit lopen voorbij de enemy carry en die met janna ult kei ver terug knocken enz.

Weebl

Legacy Member
gazmask zei:
Laatste twee dagen dus 80 elo gezakt, nieuw dieptepunt onder 1100 :( En ik speel zelf weinig support omdat ge dan inderdaad gene kak invloed hebt op het spel, buiten uw team te babysitten en te hopen dat ze snugger genoeg zijn om te winnen. Al die supports hier: add 'gazmazk'. Met een Z van 'ZiedagegeenStyptzoalsmijnnaamhieroptforum'

Heb u al staan in mijn friendslist :).
Je moet me maar inviten, als'k tijd en zin heb om te spelen zal ik wel accepten ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan