Yusifer
Legacy Member
Slechte dag vandaag. Ik speel nog steeds Ahri main, 2 games (normal, blind pick) gespeeld vandaag. Eerste had 2 trolls die aan het feeden waren, waardoor er iemand afk ging en dus 4vs5 gingen, en surrenderen ging natuurlijk niet dankzij die 2 trolls. Resultaat, defeat na 50 minuten.
Tweede game moet mijn slechtste game ooit zijn. Zoals altijd weer Ahri gekozen, naar mid gegaan, om tegen Kennen te vechten. Deze Kennen speelde goed, hij wist mijn HP laag te zakken terwijl ik hem nauwelijks iets kon terugdoen, hij ontwijkte altijd mijn orb of autohit terug als ik hem autohit. En hij weet verdomd goed dat onder 75% hp gaan ne kill is voor mij. Na 8 minuten ofzo al 0/2/0 en mijn toren kwijt. Ik had maar 60 cs, Kennen 130. Support in m'n team flamet mij voor feeden en no farm. En dat terwijl zijn K/D/A identiek aan de mijne bleef doorheen het hele spel, met enkel 2 assists meer. En om het erger te maken, top lane was aan het feeden 2vs1... Darius + Malphite vs enemy Darius. En de reden waarom die Malphite niet snel jungle ging? Omdat hij zei dat Darius slecht is voor toplane en support nodig heeft. Ja, dat hem dat durfte te zeggen nadat hij al 4 keer gemold is geweest door enemy Darius en bovendien kun je toplane net zo goed helpen als jungle, nog beter zelfs... Uiteindelijk op de 20ste minuut surrendered, en ik had 0/6/0. Ik heb de support reported voor flaming en de 2 in top voor intended feeding.
Maar waar ik nog het meest om kwaad ben is, dat ik zo als een noob overkwam in dat spel terwijl ik Ahri toch al redelijk goed kan spelen. Ik wist echt geen raad met die Kennen, vooral omdat hij zo agressief speelde, ik kom dat nog te weinig tegen.
En bovendien, zo'n paar weken geleden scoorde ik de ene victory na de andere, nu is het haast de ene defeat na de andere, terwijl buiten bovengenoemde game ik toch een ietsepietsie beter geworden ben...
Tweede game moet mijn slechtste game ooit zijn. Zoals altijd weer Ahri gekozen, naar mid gegaan, om tegen Kennen te vechten. Deze Kennen speelde goed, hij wist mijn HP laag te zakken terwijl ik hem nauwelijks iets kon terugdoen, hij ontwijkte altijd mijn orb of autohit terug als ik hem autohit. En hij weet verdomd goed dat onder 75% hp gaan ne kill is voor mij. Na 8 minuten ofzo al 0/2/0 en mijn toren kwijt. Ik had maar 60 cs, Kennen 130. Support in m'n team flamet mij voor feeden en no farm. En dat terwijl zijn K/D/A identiek aan de mijne bleef doorheen het hele spel, met enkel 2 assists meer. En om het erger te maken, top lane was aan het feeden 2vs1... Darius + Malphite vs enemy Darius. En de reden waarom die Malphite niet snel jungle ging? Omdat hij zei dat Darius slecht is voor toplane en support nodig heeft. Ja, dat hem dat durfte te zeggen nadat hij al 4 keer gemold is geweest door enemy Darius en bovendien kun je toplane net zo goed helpen als jungle, nog beter zelfs... Uiteindelijk op de 20ste minuut surrendered, en ik had 0/6/0. Ik heb de support reported voor flaming en de 2 in top voor intended feeding.
Maar waar ik nog het meest om kwaad ben is, dat ik zo als een noob overkwam in dat spel terwijl ik Ahri toch al redelijk goed kan spelen. Ik wist echt geen raad met die Kennen, vooral omdat hij zo agressief speelde, ik kom dat nog te weinig tegen.
En bovendien, zo'n paar weken geleden scoorde ik de ene victory na de andere, nu is het haast de ene defeat na de andere, terwijl buiten bovengenoemde game ik toch een ietsepietsie beter geworden ben...

Ben met die match 25 gedinged. En volgens lolmatches is mijn hidden Elo (die heb je blijkbaar ook met normal games) 1469 ongeveer.
. Na 20 minuten had em 50 farm. 
En ik speel zelf weinig support omdat ge dan inderdaad gene kak invloed hebt op het spel, buiten uw team te babysitten en te hopen dat ze snugger genoeg zijn om te winnen. Al die supports hier: add 'gazmazk'. Met een Z van 'ZiedagegeenStyptzoalsmijnnaamhieroptforum'