Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hashtag

Legacy Member
Die summoner spell cheat van die ene kerel was trouwens geniaal, geen cd op zijn summoner spells, met zijn flash 1000x rond nen enemy champion springen tot em epilepsie kreeg en op 15 min ffkes in 2 seconden baron solo'en :p

MetalG

Legacy Member
Grappig dat je het zegt.. Ik heb een Katerina gehad die stealth kon.. Uiteraard enemy team.. 2 keer uit het niets popte die mid. En Twas niet haar E spell..

Ik speel nu Taric support, dies wel fun :p!


---
iPhoned

The Monopoly Guy

Legacy Member
MetalG zei:
Grappig dat je het zegt.. Ik heb een Katerina gehad die stealth kon.. Uiteraard enemy team.. 2 keer uit het niets popte die mid. En Twas niet haar E spell..

flash

Weebl

Legacy Member
Zat ik met een Sivir in mijn lane die niets anders deed als flamen! Na tien minuten was't al van "surrender at 20!"
Sjans dat ze Soraka in haar team had om het spel tot een goed einde te brengen!

ly gazmask flamerke!!!

squalleke123

Legacy Member
nu ff gevloekt. Speelde Ahri op mid. Stond tegen Heimer. Lastige setup want heimer pusht enorm maar ok, ik kon hem mooi aan. We hadden ww in jungle dus ik wist wel dat vanaf level 6 heimer dood was.

Uiteraard loopt een game nooit zo af... Bot stond tegen dat jungler level 6 was al alletwee 0/3 (Draven en Soraka). Draven rushte PD terwijl ze tegen Vayne/Alistar stonden. Uiteraard verliest hij de DPS race en staat al snel 0/5. En dan begint het natuurlijk: our jungler sucks, he didn't gank, blahblahblah. En dan dacht ik, kben zelf goe bezig 4/0/2, kzal er em es op wijzen da je ganks niet nodig mag hebben om je lane te winnen want de jungler kan niet overal tegelijk zijn (en heimer is nu eenmaal inherent een beter doelwit). Ja, dan wordt er dus op mij geflamed é. Some kids just never (want to) learn...

Alex40014

Legacy Member
WTF IS DEES: IK OWN TOP ECHT ZWAAR MET OLAF, LOOPT OP HET EINDE ONZE CARRY GEWOON 1V5 ERIN, HUN DOEN BARON, GG

hashtag

Legacy Member
Weebl zei:
Zat ik met een Sivir in mijn lane die niets anders deed als flamen! Na tien minuten was't al van "surrender at 20!"
Sjans dat ze Soraka in haar team had om het spel tot een goed einde te brengen!

ly gazmask flamerke!!!

Haha :lol: Examens jong, dan wil ik iedereen zijn bloed drinken.

ZackWhite

Legacy Member
Kinderen die beginnen te zagen op welke champion ge kiest. Dan staan ze erna te zagen dat ge begint te trollen :unsure:

Alex40014

Legacy Member
ZackWhite zei:
Kinderen die beginnen te zagen op welke champion ge kiest. Dan staan ze erna te zagen dat ge begint te trollen :unsure:

En terecht, testraks deed ik dat ook, iemand picked lb ik zeg die is alleen early goed: no response. Komen we ingame ga ik met olaf 11/5 op toplane is de eerste 5min lb er niet, komt ze terug: "sry family problems" => lb useless want lv 1 tegen lv7 galio, gecombineerd met 1/10 xin zhao die niks tanky bouwt => loss.

ZackWhite

Legacy Member
Iedereen kiest toch zelf zijn champion? Gezaag op Sona is volledig onterecht, gezaag op eender welke champion in champion select is eigenlijk onterecht (tenzij ge uzelf counterpicked natuurlijk :unsure:). U skill wordt ingame bepaald, veel mensen blijken da ni te begrijpen :)

FlatRussian

Legacy Member
"Ik neem support Cho omdat de andere supports teveel generfed zijn en ik ga er 4 15 3 mee" -random soloq 1400elo player

pinoken

Legacy Member
Alé jong, Sona, Soraka, Leona, Nunu, Janna, Alistar, Lux en zelfs Morgana. allemaal viable als support en IMO veel beter als Cho in support role.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan