CuRv3
Legacy Member
LiteC zei:Flamen helpt echt niets en al zeker nie pregame flame. Kunt evengoe direct afk gaan.
Ben jij inderdaad goed in troll!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LiteC zei:Flamen helpt echt niets en al zeker nie pregame flame. Kunt evengoe direct afk gaan.
MetalG zei:Sorry maar als ik zo een donk in mn team heb, of gewoon een debiel team heb. Dan leave ik de Q gewoon...
Liever 5 min wachten om opnieuw te Q'en dan gwn free ELO weggeven hoor![]()
LiteC zei:Requeuen is ook elo weggeven :]


MetalG zei:Ma minder, toch?
in ieder geval ge zijt minder tijd kwijt![]()
LiteC zei:Yep, maar statistisch gezien is het wsl voordeliger om de match te spelen dan te requeuen. Ik heb al bij de grootste trolls gezeten die achteraf gezien niet zo slecht zijn, de kans dat er in het andere team nog een grotere troll zit, de kans dat het andere team een afk'er heeft etc.
Dno, ik requeue nooit iig.
NICE EDIT
squalleke123 zei:Ik requeue zelden of nooit, maar daarnet was het wel es nodig. Ik weiger te spelen met een team zonder deftige tank. Das sowieso een loss
Rubisti-Ftw zei:Gister was toch echt wel erg. Enemy first picked lb, zegt onze third pick ik counter ze wel met ryze, denk je ok goed. 15 minuten later komt een uberfed lb met full mejais je lane collapsen. Flamen mag beginnen.
Next game, degene die ryze speelde zat terug in mijn team zit ik al wat te pre-flamen, zegt ie "had gewoon een slecht game, komt nu wel goed". Gaat ie top met ww, riven feeden. Ma daar bennek toch efkes zot gaan ragen, wss nen ban dat eraan komt ma fuck da. Ik speelde btw 2 maal ashe en was echt crazy aan het farmen.
Het grappigste was dat die leblanc daavoor ook in mijn team zat en toen echt slecht was met graves.
Japser zei:ik ignore gewoon alle slechte spelers. Kunder er dacht ik ni meer mee in het team zitten !

Had daarnet een gefeede vayne, ik janna support, die gewoon los in het midden van een teamfight ging lopen. Heel team raged op haar en terecht want ze verliest one de game, if you do dumb shit take the blame.Weebl zei:4v5 van de eerste seconde.
Echt fun![]()
Weebl zei:Idd, vind ik ook. Hoe kunt ge op zo'n manier nu nog voor ELO spelen.