Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LiteC

Legacy Member
MetalG zei:
Sorry maar als ik zo een donk in mn team heb, of gewoon een debiel team heb. Dan leave ik de Q gewoon...

Liever 5 min wachten om opnieuw te Q'en dan gwn free ELO weggeven hoor :)

Requeuen is ook elo weggeven :]

LiteC

Legacy Member
MetalG zei:
Ma minder, toch? :p

in ieder geval ge zijt minder tijd kwijt :p

Yep, maar statistisch gezien is het wsl voordeliger om de match te spelen dan te requeuen. Ik heb al bij de grootste trolls gezeten die achteraf gezien niet zo slecht zijn, de kans dat er in het andere team nog een grotere troll zit, de kans dat het andere team een afk'er heeft etc.
Dno, ik requeue nooit iig.

NICE EDIT

MetalG

Legacy Member
LiteC zei:
Yep, maar statistisch gezien is het wsl voordeliger om de match te spelen dan te requeuen. Ik heb al bij de grootste trolls gezeten die achteraf gezien niet zo slecht zijn, de kans dat er in het andere team nog een grotere troll zit, de kans dat het andere team een afk'er heeft etc.
Dno, ik requeue nooit iig.

NICE EDIT

mja als iedereen gelocked is en ge hebt ne leona janna en blitz in 1 team... : )

squalleke123

Legacy Member
Ik requeue zelden of nooit, maar daarnet was het wel es nodig. Ik weiger te spelen met een team zonder deftige tank. Das sowieso een loss

Alex40014

Legacy Member
squalleke123 zei:
Ik requeue zelden of nooit, maar daarnet was het wel es nodig. Ik weiger te spelen met een team zonder deftige tank. Das sowieso een loss

Dat is nog niks, ik en metal zaten te straks in een team met gp top tegen irelia, een nunu jungle (tragere jungler bestaat niet) en een fizz die al in champ select zei dat ie defensively ging spelen (pakt dan galio fzu ). Daar had ik ook beter gedodged want ze waren allemaal niets waard.

Japser

Legacy Member
Rubisti-Ftw zei:
Gister was toch echt wel erg. Enemy first picked lb, zegt onze third pick ik counter ze wel met ryze, denk je ok goed. 15 minuten later komt een uberfed lb met full mejais je lane collapsen. Flamen mag beginnen. :D

Next game, degene die ryze speelde zat terug in mijn team zit ik al wat te pre-flamen :p, zegt ie "had gewoon een slecht game, komt nu wel goed". Gaat ie top met ww, riven feeden. Ma daar bennek toch efkes zot gaan ragen, wss nen ban dat eraan komt ma fuck da. Ik speelde btw 2 maal ashe en was echt crazy aan het farmen.

Het grappigste was dat die leblanc daavoor ook in mijn team zat en toen echt slecht was met graves.

ik ignore gewoon alle slechte spelers. Kunder er dacht ik ni meer mee in het team zitten !

BrNlicious

Legacy Member
Japser zei:
ik ignore gewoon alle slechte spelers. Kunder er dacht ik ni meer mee in het team zitten !

Jawel, ge kunt ze gwn nimeer zien typen. Als er dan iemand geignored is in een andere game dan weetje al opvoorhand dat het een flamer is :p

Rubisti-Ftw

Legacy Member
Ik zie echt niet in waarom je niet zou mogen flamen als iemand echt kutslecht speelt. Bad game kan wel maar als je ze debiele dingen ziet doen moet dat gewoon gezegd worden. :p Had daarnet een gefeede vayne, ik janna support, die gewoon los in het midden van een teamfight ging lopen. Heel team raged op haar en terecht want ze verliest one de game, if you do dumb shit take the blame.

BrNlicious

Legacy Member
Ik heb net een fizz in mn team die tegen irelia ging spelen op top. Hij wou enkel top en niks anders. Hij faalt en sterft door irelia, na 2 minuten nog eens door een gragas jungle gank. Dan bleef hij maar ragen op het hele team maar hij ging met enkel boots zonder wards of hp pots lane in en vond het raar dat hij dood ging.
Dan na 10 min spele is hij 6 keer doodgegaan en leaved hij -.-
Ik snap echt ni als ge op 1500+ elo speelt da ge ni iets wilt probere om te winne maar gwn leaved omdat ge ni tegen u verlies kunt.

pinoken

Legacy Member
100 fucking ELO kwijt op 2 uur. Gene enkele keer gewonnen. Ffs elke keer wel alle lanes behalve de mijne die aan 't feeden is of een leaver als we kei hard aan het winnen zijn. Ffs

Alex40014

Legacy Member
Volgens mij is solo q een self forfilling prophecy, er zijn zoveel spelers die getrolled worden door hun team en er dan niks meer om geven en dan zelf gaan trollen and IT goes on and on.

Alex40014

Legacy Member
Weebl zei:
Idd, vind ik ook. Hoe kunt ge op zo'n manier nu nog voor ELO spelen.

Ze zouden iets moeten maken dat als iemand na 5 minuten in loading screen niet connect je terug gewoon in q gaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan