Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yusifer

Legacy Member
Altijd leuk, trolls die mid callen nadat jij dat al deed en meteen hun champ instalocken. Gelukkig dat ik maar 5 mins moet wachten vooraleer ik weer een game kan joinen.

EDIT: Huppa, weer ne troll dat mid pickt nadat ik het al callde, instalockt en deze keer zelfs geen engels spreekt. Ik zal maar later in de avond/nacht (of in de vroege namiddag) spelen. :(

Yusifer

Legacy Member
Japser zei:
mja in ranked als ge onder mij staat moede maar pakken wa over is ze...

Ik speel normal games, ben nog geen lvl30 zelfs.

Damn, ik ga dat nog vaak moeten herhalen en tegen dat iedereen dat onthouden heeft, zal ik al lvl30 zijn en eindelijk met ranked begonnen zijn. :p

FlatRussian

Legacy Member
RiskGhost zei:
Ik speel normal games, ben nog geen lvl30 zelfs.

Damn, ik ga dat nog vaak moeten herhalen en tegen dat iedereen dat onthouden heeft, zal ik al lvl30 zijn en eindelijk met ranked begonnen zijn. :p

vowa instalocked ge niet, dikke kans dat het een meta tryhard hoer is aan de overkant en die gewoon dodged als ge bij uw positie blijft.

Yusifer

Legacy Member
FlatRussian zei:
vowa instalocked ge niet, dikke kans dat het een meta tryhard hoer is aan de overkant en die gewoon dodged als ge bij uw positie blijft.

Zat er ook al aan te denken om gewoon bij mijn positie te blijven, maar dan heb ge dikke kans dat de anderen u even hard of zelfs harder flamen omdat gij niet verandert ipv de troll... Ge kunt er niks van aantrekken, maar ik trek me daar jammer genoeg wel van aan. :p

Mssn dat ik in het vervolg dan gewoon een andere rol pak om die dan te oefenen. Mid callen en champ meteen instalocken kan ik doen, maar dat zou een troll niet stoppen en de rest zou denken dat ik aan het trollen ben, want instalocken is typisch voor trolls voor zover ik merk.

Ciberth

Legacy Member
RiskGhost zei:
Zat er ook al aan te denken om gewoon bij mijn positie te blijven, maar dan heb ge dikke kans dat de anderen u even hard of zelfs harder flamen omdat gij niet verandert ipv de troll... Ge kunt er niks van aantrekken, maar ik trek me daar jammer genoeg wel van aan. :p

Mssn dat ik in het vervolg dan gewoon een andere rol pak om die dan te oefenen. Mid callen en champ meteen instalocken kan ik doen, maar dat zou een troll niet stoppen en de rest zou denken dat ik aan het trollen ben, want instalocken is typisch voor trolls voor zover ik merk.

Mja maar kijk, jij wil enkel mid ok geen probleem. Zo zijn er anderen die enkel top willen en nog anderen die ook enkel mid willen. Dat is het probleem net er zijn weinigen die support graag willen doen (en al zeker niet op een laag - midden elo lees: normals). Dat en dat alleen is de enige reden wrm het zo lastig is :)

Ik raad altijd hetzelfde aan hoor. Nog geen 30 speel met vrienden ga pentaque en amuseer je, probeer dingen en leer het spel zo goed mogelijk kennen :)

Yusifer

Legacy Member
^ Mja, heb wel vrienden die LoL spelen maar die doen vooral ARAM + niet genoeg voor te pentaqueuen. :p

Ah en nog even ter verduidelijking, ik doe inderdaad altijd mid maar als er iemand eerder mid gecalled heeft, blijf ik wel sportief en selecteer dan een andere rol, al is dat zelden voorgekomen omdat ik vaak eerste ben in champ select screen.

Support spelen, het is inderdaad het minst plezante maar ik ben er zeker niet tegen dat eens in een volle maan te doen. Lux support ga ik uitproberen als ik 30 hit.

Rogue

Legacy Member
Een Rammus met 20 cs na 35 minuten is toch een beetje te veel van het goede :p. En die was dan al level 20, bizar.

Alex40014

Legacy Member
Rogue zei:
Een Rammus met 20 cs na 35 minuten is toch een beetje te veel van het goede :p. En die was dan al level 20, bizar.

Exp krijgen is onafhankelijk van minions farmen, je kan er gewoon naast staan en dan krijg je nog evenveel exp. Je krijgt ook exp van kills en assists.

Rogue

Legacy Member
'k Bedoel dat de speler level 20 was. Dus niet zijn 'ingame level' met Rammus. Je zou toch verwachten dat hij dan wat meer cs had. Slechts 20 creep kills, ge moet toch serieus uw best doen om zo slecht te spelen :p.

hashtag

Legacy Member
Dit is een legendarische match.

Na 4 minuten staat het 1-5, na een achttal minuten heeft onze Ashe 2 last hits, enemy draven een cs van 25 en 4 kills. Na ACHT minuten staat het 1-10 en is het 2v5.

Ja, in ranked.

edit: gedaan in 13 min, wat een fucking kutspel. Ik eis dat iemand van 1500 elo mij duoQ'd.

Alex40014

Legacy Member
Dat is waarom jezelf moet proberen om toch nog één van de lanes vast te krijgen. Vroeger junglede ik vaak maar daar ben ik al lang van afgestapt omdat je dan kans hebt dat alle 3 de lanes failen. Ook ben ik volgens mij de enigste op mijn elo die na 40 min 300 farm kan halen en dan toch nog verliezen omdat de rest van het team gefaalt heeft (meestal hebben die sukkelaars dan zo'n 150-200 farm). Gewoon top mid of ad carry proberen te claimen. Duoq'en met een jungler werkt ook goed, dan camp ik meestal mijn maat zijn lane en die mannen warden toch niet omdat ze net geganked geweest zijn en zo rage opwekken in dat team en gg. Maar ik kom ook nog met teveel trolls ingame XD

Weebl

Legacy Member
Kzat nog eens naar Dyrus zijn stream te kijken paar weken terug en hij zei dat de beste manier om ELO te gainen gewoon "geen fuck meer geven" is.. Ge moogt u niet vastpinnen op dat ELO en denken van: fuck als'k nu verlies zit'k nu op dat ELO... Gewoon blijven proberen en uiteindelijk zult ge er wel doorkomen. Als ik een goeie ranked game heb gespeeld en ik weet wie de game carriede, dan probeer ik die meestal toe te voegen om er dan later mee te duo'en. Heb zo al een gast of 4 in mijn friendslist waar ik al mee geduo'ed heb, en op die manier heb'k toch al wat ELO kunnen sprokkelen.
Maar wat hier al paar keer gezegd is, is wel waar. Best speel je geen ranked tussen 7 en 10 uur 's avonds. Want dan zit je 9/10 met een kutteam :).

Ciberth

Legacy Member
Na tien uur is het op EUW het slechtst man, dan zit je met al die pubers die niet willen slapen en jongvolwassenen die tijd zat hebben. Dat zijn de rage en flame beesten en zoals we weten wint ragen altijd het spel he :)

Mijn win rate tussen 6-8 uur smorgens ligt bij de 90% zonder overdrijven ^^

Weebl

Legacy Member
Maar niemand speelt om dat uur he cibke..
En ik vind het na 11u 's avonds toch meestal het best. :/

Alex40014

Legacy Member
Flamers kan kloppen om dat uur maar je hebt toch dezelfde kans om bij trolls uit te komen als het enemy team, ongeacht het uur.

Ciberth

Legacy Member
Alex40014 zei:
Flamers kan kloppen om dat uur maar je hebt toch dezelfde kans om bij trolls uit te komen als het enemy team, ongeacht het uur.

Mwah ik geloof er echt in dat je winkansen dalen hoe later op de avond rond een middig elo. Het klopt dat er in beide teams dan meer kans is op trollen maar meestal zit ik met flamers vanzodra de champ select :)

Mij ga je nie proberen try hard elo naar boven te geraken om elf uur 's avonds ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan