Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ciberth

Legacy Member
Alex40014 zei:
Soraka niet, maar janna zeker wel ze. Ik speel vrij vaak janna en dan kunde naar voor rushen, tornado, zephyr, shield en das gedaan. Btw met taric kunde niet harassen met soraka en janna wel. Die autoattacks lijken op het eerste zicht niks maar als een support dat blijft doen dan kost dat toch wel wat hp zeker op die eerste lv's.

Ik weet hoe janna werkt, heb in ranked 21/9 70 procent win rate met haar. Ik vind dat ik mag zeggen hoe je janna support moet spelen.

Wat ik bedoelen is dat taric burst heeft en janna niet. Taric useluss in tf's, janna owned in tf's ... :)

Alex40014

Legacy Member
ciberth zei:
Ik weet hoe janna werkt, heb in ranked 21/9 70 procent win rate met haar. Ik vind dat ik mag zeggen hoe je janna support moet spelen.

Wat ik bedoelen is dat taric burst heeft en janna niet. Taric useluss in tf's, janna owned in tf's ... :)

Ok, dat gij daar goed mee staat maar met janna kunde op lane toch ook mooie initiates maken. Tornado vanuit bush fzu, serieus ge kunt daar echt nice plays mee maken. De pro's gaan ook mid ganken met janna als ze niks te doen hebben op lane omdat janna zoveel cc heeft voor te ganken.

Ik vind dat ge janna agressive moet spelen tenzij ge tegen een nog agressievere setup staat zoals taric graves fzu.

Kennethdw

Legacy Member
ciberth zei:
Ik weet hoe janna werkt, heb in ranked 21/9 70 procent win rate met haar. Ik vind dat ik mag zeggen hoe je janna support moet spelen.

Wat ik bedoelen is dat taric burst heeft en janna niet. Taric useluss in tf's, janna owned in tf's ... :)

Say whut?

Armor aura voor eel et team?
Stun?
Aoe ulti da heel et team meer dmg geeft?
Healen?


Taric useless in tf? :lol:

En taric kan ook harassen, hij moet u maar stunnen en shatter in u gezicht komen doen en voila. Daarvoor hoeft den ad zelfs niets te doen.

Ciberth

Legacy Member
Kennethdw zei:
Say whut?

Armor aura voor eel et team?
Stun?
Aoe ulti da heel et team meer dmg geeft?
Healen?


Taric useless in tf? :lol:

En taric kan ook harassen, hij moet u maar stunnen en shatter in u gezicht komen doen en voila. Daarvoor hoeft den ad zelfs niets te doen.

Ga gij maar keer u ad carry beschermen met taric gelijk ge doet me janna veel plezier

meer armor en meer damage useluss als je geen positioning hebt

Kennethdw

Legacy Member
ciberth zei:
Ga gij maar keer u ad carry beschermen met taric gelijk ge doet me janna veel plezier

meer armor en meer damage useluss als je geen positioning hebt

Uw armor beschermed zowiezo, ooit al eens tegen graves + taric gelaned? Veel plezier met daar dmg tegen te doen :lol:
Die hebben zoveel armor da ge gene zak hit.

Kzeg ni da janna slecht is, janna is awesome maar ge moet andere ook nie onderschatten.

pinoken

Legacy Member
ciberth zei:
Ga gij maar keer u ad carry beschermen met taric gelijk ge doet me janna veel plezier

meer armor en meer damage useless als je geen positioning hebt


Je hebt een heal? Ik kan ook zeggen: "En gij gaat met Janna uw AD carry zo hard healen als Taric? Veel plezier, Janna useless!".
Zo werkt het niet... Taric stun is episch en zijn heal is meer dan degelijk.
Bovendien dealt hij, voor een support, best wat ondersteunende dmg uit en is hij behoorlijk tanky met +60 armor en dat je jezelf altijd healed helpt alleen maar.
30/50/70 AD en AP is gewoon altijd veel en handig in TF's en zeggen dat het niet zo is, is ronduit belachelijk

Het is waar dat Janna meer utility meebrengt in de vorm van CC's maar Taric is een buffing tank-machine met heal.


ciberth zei:
meer armor en meer damage useless als je geen positioning hebt

En janna red de dag als je out of position staat? Als je altijd out of position staat ben je gewoon slecht, dan maakt het geen ene moer uit welke champion je hebt gekozen. Just sayin'


Alex40014 zei:
Taric werkt enkel met graves/sivir, op dit moment zijn er toch veel betere supports. Leona (je kan heel het team stunnen), soraka (je kan heel je team healen), janna (too much knockup/slow/shield), zelfs alistar en blitz zijn beter atm. Het enige echt nice aan taric is die armor buff, daarom levelen goede tarics ook eerst die armor buff ipv hun heal.

Ooit al Taric/Ez gezien? Dat is pas een monstercombo, Taric stun -> Ez free A op enemy AD carry (wat na sheen toch zeker +1/4 van zijn leven laat verdwijnen aangezien dat ineens die dmg van Sheen erbij telt)

Ciberth

Legacy Member
Beuh gunder doet alsof ik eerst anti janna ben en dan anti taric -.-

Met beide 70% win rate ik weet sereuis wat kan en wat niet hoor xD

unskilled

Legacy Member
wrom zit ge uw 70% winrate hier te promoten als kennis... alsof ge als support ff die hele game hebt zitten carryen. troll...

pinoken

Legacy Member
ciberth zei:
Beuh gunder doet alsof ik eerst anti janna ben en dan anti taric -.-

Met beide 70% win rate ik weet sereuis wat kan en wat niet hoor xD

'k Zeg niet dat gij anti-Taric bent. Ik weerleg gewoon wat je zegt want ik vind het onjuist.

Razors

Legacy Member
unskilled zei:
wrom zit ge uw 70% winrate hier te promoten als kennis... alsof ge als support ff die hele game hebt zitten carryen. troll...

Lol door die uitspraak te doen hebt ge zonet uw naam waargemaakt.

Ciberth

Legacy Member
unskilled zei:
wrom zit ge uw 70% winrate hier te promoten als kennis... alsof ge als support ff die hele game hebt zitten carryen. troll...

Wel mijn welgemeende excuses als ik mijn winrate wou promoten.

Ik wou aantonen dat ik gerust weet wat het is om met zowel janna als taric te spelen. En beide zijn goed, beide hebben pluspunten en beide hebben minpunten dat probeer ik al de hele tijd te zeggen :)

Y mad bro? Net een trol gehad in je spel?:eek:

Alex40014

Legacy Member
WTF, die patch is er nog niet, ik leave één keer om te zien wat het geeft en omdat we een retard last pick hadden. Toch min 10 elo FUCK DEES.

Alex40014

Legacy Member
Jui weer een match verloren door een ahri die deze keer afk gaat na 2 of 3 deaths.

bouli

Legacy Member
van 1380 elo naar 1300 door lastpicks die ME MID spammen zonder te luisteren naar anderen en dan gwn maar duo mid gaan ><

Alex40014

Legacy Member
bouli zei:
van 1380 elo naar 1300 door lastpicks die ME MID spammen zonder te luisteren naar anderen en dan gwn maar duo mid gaan ><

Sounds like my solo q life, alleen nog op lager elo waardat ze zeker niet gaan supporten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan