Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
bouli zei:
@ Pinoken, in mijn geval had den firstpick al gezegd dat hij liever mid wou gaan, en pickte dan ook mid maar onze lastpick bleef ME MID spammen al nader er ingelockt werd van onze firstpick.

Ik las het, en dan kunt ge natuurlijk niet veel doen. :(

ZackWhite

Legacy Member
Hahahaha, iedereen dc'ed tijdens ranked game, paar komen terug, ik dc nogmaals en probeer te connecten. Unable to connect blablabla game dus heropstarten, probeer nog is, queue van 15/20 minuten. Riot op :unsure:

pinoken

Legacy Member
RiskGhost zei:
Nog altijd geen Foxfire Ahri skin, wanneer komt da nu godverdoeme. :angry:

Van pulsefire Ezreal ook nog geen teken. :(

Waarschijnlijk gaan ze die samen met de nieuwe champion en de stealth rework launchen?

FlatRussian

Legacy Member
pinoken zei:

tis de tutorial map met HP spots en aangepaste koop/blue pill regels. Its mroe fast and fun dan dominion. Sommige champs zijn wel zwaar op daarop zoals te denken was.

pinoken

Legacy Member
Waarom is daar geen announcement over te vinden op de mainpage van de site?

FlatRussian

Legacy Member
pinoken zei:
Waarom is daar geen announcement over te vinden op de mainpage van de site?

owje pwet wake up ik speel diene map al 2 weken op PBE ofzo. Forums stonden er echt overvol van.

Ciberth

Legacy Member
FlatRussian zei:
tis de tutorial map met HP spots en aangepaste koop/blue pill regels. Its mroe fast and fun dan dominion. Sommige champs zijn wel zwaar op daarop zoals te denken was.

ARAM is nie altijd sneller dan dominion hoor xD

Tis eens iets anders :)

Kennethdw

Legacy Member
Zucht, 4 losses op rij. Een game slecht gespeeld, de andere drie gaf men team het iedere fking keer weg. Teamplay? Nooit van gehoord. Carry beschermen? Dat kennen ze niet.

Vorige game 18-4-8 gegaan en alsnog verloren. Iedere keer dat het enemy team mij te pakken kreeg was het gedaan. Tanken konden ze niet, damage deden ze ook al niet, en dan nog het beste -> TRIST REPORTED opt einde zeggen. Dan vraag kik men eigen af waarom ze mij gaan reporten, omdat ik faal hun nutteloos kop te carrien?

Philipvdp

Legacy Member
bouli zei:
Imo moet last pick ook niet support, maar als de anderen al de andere rollen hebben gekozen, moet de lastpick maar nemen wat er nog nodig is, en niet voor iedereen het spel verpesten door te doen wat hij/zij wilt.

het is zelfs aan te raden om support op een vroege pick te kiezen omdat die minder hard invloed kent van counter picks. Als ik first pick ben, ga ik gewoonlijk jungler of support kiezen (of moeilijk te counteren top champs zoals Vladimir/Rumble).

BroodRooster

Legacy Member
ik 5/0 plus toren top terwijl hun jungler hem constant moet babysitten
mid lukt deftig fizz tegen cassiopeia maar gaat niet dood dus cva
bot lane 10 deaths ... GG
solo queue ranked so fun oe kunde nu ooit een deftig elo halen als het team met de domste speler verliest.

Negative

Legacy Member
BroodRooster zei:
ik 5/0 plus toren top terwijl hun jungler hem constant moet babysitten
mid lukt deftig fizz tegen cassiopeia maar gaat niet dood dus cva
bot lane 10 deaths ... GG
solo queue ranked so fun oe kunde nu ooit een deftig elo halen als het team met de domste speler verliest.

Haha , same shit here.

Win men top lane redelijk hard ==> onze bot lane feed tegen de sterren op

En andersom ook natuurlijk, bot lane winnen en dan hebt ge nen top laner die 0/5 staat na 12 min.

'T is gewoon vrij frustrerend als ge bijna altijd goe speelt en amper feed , dat ge altijd retards in u team hebt die het dan verkloten door de enemy abnormaal hard te gaan feeden, of amper kunnen last hitten.

B - MAXX

Legacy Member
Na een paar fail spellekes eindelijk nog eens aant winnen. Spel ongeveer 46minuten bezig, ineens disconnect.. wil rap inloggen = queue van een uur..
Weet niet of het alleen aan mij lag of iedereen het voorhad.

KAKLOL

Yusifer

Legacy Member
Te merken dat de zomervakantie begonnen is voor de kleine kindjes. Wou ik eens Riven beginnen te oefenen voor solo top, bij champ select callt er iemand mid en neemt Ryze, 10 seconden later callt iemand anders ook mid en gaat voor morg. Begint die Ryze te dwingen bot te gaan terwijl ik en ryze zeggen dat morg als laatste callde en hij dus bot zou moeten gaan. Meneertje luistert enkel naar z'n eigen en gaat toch mid, samen met ryze.

Zelf werd ik al snel gegankt (was tegen J4), Alistair jungle kwam vanuit de triward (ik was purple team) op lvl2, tja, ik heb weinig ervaring met solo top en Riven dus kon ik niet veel doen en J4 kreeg FB. En helaas, iedere keer dat ik terugging mepte J4 me alle kanten op (soms met hulp van z'n jungler) en op de 11de minuut ofzo zat ik met 0/4/0 en slechts 15 cs. En Ryze werd helaas ook al flink geganked door Veigar, en daarmee had morg genoeg om ons constant te zitten flamen in /all. En iedere keer dat er commentaar gegeven werd op het feit waarom hij mid zit ontwijkt hij dat en blijf commentaar geven op mij en Ryze.

Jammer dat er tegen dit fenomeen weinig te doen valt. :(

FlatRussian

Legacy Member
RiskGhost zei:
Te merken dat de zomervakantie begonnen is voor de kleine kindjes. Wou ik eens Riven beginnen te oefenen voor solo top, bij champ select callt er iemand mid en neemt Ryze, 10 seconden later callt iemand anders ook mid en gaat voor morg. Begint die Ryze te dwingen bot te gaan terwijl ik en ryze zeggen dat morg als laatste callde en hij dus bot zou moeten gaan. Meneertje luistert enkel naar z'n eigen en gaat toch mid, samen met ryze.

Zelf werd ik al snel gegankt (was tegen J4), Alistair jungle kwam vanuit de triward (ik was purple team) op lvl2, tja, ik heb weinig ervaring met solo top en Riven dus kon ik niet veel doen en J4 kreeg FB. En helaas, iedere keer dat ik terugging mepte J4 me alle kanten op (soms met hulp van z'n jungler) en op de 11de minuut ofzo zat ik met 0/4/0 en slechts 15 cs. En Ryze werd helaas ook al flink geganked door Veigar, en daarmee had morg genoeg om ons constant te zitten flamen in /all. En iedere keer dat er commentaar gegeven werd op het feit waarom hij mid zit ontwijkt hij dat en blijf commentaar geven op mij en Ryze.

Jammer dat er tegen dit fenomeen weinig te doen valt. :(

Ergens lijkt me dat ge niet zo moet klagen vermits je zelf 0 4 met 15 cs gaat. Echt pro kunde da ook niet noemen. En lvl 2 ganks moet ge top altijd oppassen voor junglers die blauw beginnen. Zeker tegen menne met zwaar cc op lvl 2 (ali, naut) in combo met de knockup van jarman (waarvan ik absoluut zeker ben dat die uw geraakt heeft). Dat heeft weinig met Riven zelf te maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan