Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
MetalG zei:
No, just No,

who care about stats in normal :/ bots is not done, niemand speelt zoals een bot.

Als die persoon het spel niet goed kan en hij wilt het bijleren zonder dat hij de schuld is voor iedere loss dan waarom niet? Daarvoor zijn er juust bot games. En eens ge dan goe bot games kunt kunde u verbeteren met normal games te gaan doen. Er zijn genoeg mensen die verliezen van bots wanneer ze juist beginnen met spelen.

MetalG

Legacy Member
Ik speel gwn nieuwe champs in normal, en ik lees een guide op solomid fzo, ik heb een keer tegen een bot gespeeld en das zo saai :p


---
iPhoned

actix

Legacy Member
Als ervaren speler isda nix ma als volledige nieuwkomer ga je sws feeden met die nieuwe champ :p

Henne

Legacy Member
Lee sin zaagt dat ik ks terwijl ik +- 70% vd damage heb gedaan -_-. Non stop flame na dit ofc.
Het is te merken dat de kindjes vrije tijd hebben.

actix

Legacy Member
Henne zei:
Lee sin zaagt dat ik ks terwijl ik +- 70% vd damage heb gedaan -_-. Non stop flame na dit ofc.
Het is te merken dat de kindjes vrije tijd hebben.

tis weekend wcyd

Chickenlal

Legacy Member
2 maanden vakantie... Misschien beter 2 maanden geen LoL spelen ?

Chickenlal

Legacy Member
hoera de vakantie... We doen een mooie comeback, maar opeens werd nautilus boos op corki. En ging hij een beetje feeden. En zo zijn we een game verloren waar hun inhibs open lagen.

Kepa

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
hoera de vakantie... We doen een mooie comeback, maar opeens werd nautilus boos op corki. En ging hij een beetje feeden. En zo zijn we een game verloren waar hun inhibs open lagen.
=> the reden waarom ik gestopt ben met 3vs3
ganse match ownen, inhibitors open, dan beginnen zijn de super minions te farmen, doen we 1 gefaalde aanval onder hun toren, ze acen en is't gg
:sop:

pinoken

Legacy Member
Kepa zei:
=> the reden waarom ik gestopt ben met 3vs3
ganse match ownen, inhibitors open, dan beginnen zijn de super minions te farmen, doen we 1 gefaalde aanval onder hun toren, ze acen en is't gg
:sop:

Daarom houdt ik net van 3v3, skill tot op het einde of verliezen. Ook al zijn sommige champs volledig OP. :p

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Daarom houdt ik net van 3v3, skill tot op het einde of verliezen. Ook al zijn sommige champs volledig OP. :p

Turtlen is ook belachelijk easy op TT, ze gaan dat gelukkig ook veranderen. Ze zijn nu bezig met TT changes.
Ge kon gewoon u twee towers defenden zo simpel en dan als enemy vecht onder de toren winnen pushen en gg. Maakt TT zo saai.

Bruisers zijn ook the shit in die map, verslaan gwn alles.

pinoken

Legacy Member
Kennethdw zei:
Turtlen is ook belachelijk easy op TT, ze gaan dat gelukkig ook veranderen. Ze zijn nu bezig met TT changes.
Ge kon gewoon u twee towers defenden zo simpel en dan als enemy vecht onder de toren winnen pushen en gg. Maakt TT zo saai.

Bruisers zijn ook the shit in die map, verslaan gwn alles.

Nah man, Ez wins the game. :p

Hannibal

Legacy Member
Zit weer in de hoek waar de klappen vallen. Daar bovenop mag ik dankzij de nieuwe patch nu ook nog eens een uur wachten voor ik een spel kan starten omdat ik queue dodge doordat mijn team niet eens iets zegt in champ select. We zaten dus met 2 AD carries en 2 junglers.

Oh the joys of LoL.

:angry:

The Monopoly Guy

Legacy Member
Fuck dees
Kheb al geen goesting nimeer, dan speel ik wel geen games meer tot GW2
Ik carry ons team kapot early game als udyr jungle
Midgame fucking faggot graves & taric gaan kankerdrake halen terwijl we gewoon mid moete pushe (3/5 enemies dead)
NOPE
Heel den tijd gene fuck gedaan door die mongole
Hun kog maw was ondertusse kapot gefed
Waren we mid aant pushe, doet die graves fucking niks
Heel hun team stond te fucking pussyen achter hun tower maar nee, graves blijft aan outer tower staan ipv op die fucking tower te hitten
Kanker faggots
I'm out, fuck dees spel en al die kanker retards

SwagYolo

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Fuck dees
Kheb al geen goesting nimeer, dan speel ik wel geen games meer tot GW2
Ik carry ons team kapot early game als udyr jungle
Midgame fucking faggot graves & taric gaan kankerdrake halen terwijl we gewoon mid moete pushe (3/5 enemies dead)
NOPE
Heel den tijd gene fuck gedaan door die mongole
Hun kog maw was ondertusse kapot gefed
Waren we mid aant pushe, doet die graves fucking niks
Heel hun team stond te fucking pussyen achter hun tower maar nee, graves blijft aan outer tower staan ipv op die fucking tower te hitten
Kanker faggots
I'm out, fuck dees spel en al die kanker retards

Da's uw fout dan, gij waart degene die gefeed was. Alles draaide om u en ge zijt verloren

The Monopoly Guy

Legacy Member
shiche zei:
Da's uw fout dan, gij waart degene die gefeed was. Alles draaide om u en ge zijt verloren

Ik was ni gefed
Ik heb m'n teammates gefed
Zelf haddek early 2 kills door nen gank op mid waar hun jungler ineens uitkwam
Panth top had iets van een 18 kills opt einde lol, zeker 5 door m'n ganks
Mid vant zelfde
Bot kon ik ni zoveel doen, stonde altijd gepushed & hadden Nunu/Kog
Dus moeilijk om aan te geraken
Uiteindelijk hadden ze 2 kills voorsprong ofzo op bot

SwagYolo

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Ik was ni gefed
Ik heb m'n teammates gefed
Zelf haddek early 2 kills door nen gank op mid waar hun jungler ineens uitkwam
Panth top had iets van een 18 kills opt einde lol, zeker 5 door m'n ganks
Mid vant zelfde
Bot kon ik ni veel doen, stonde altijd gepushed & hadden Nunu/Kog
Dus moeilijk om aan te geraken

Nog altijd u fout. Ofwel pak je alle kills, ofwel geen enkele

gg easy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan