Kennethdw
Legacy Member
MetalG zei:No, just No,
who care about stats in normal :/ bots is not done, niemand speelt zoals een bot.
Als die persoon het spel niet goed kan en hij wilt het bijleren zonder dat hij de schuld is voor iedere loss dan waarom niet? Daarvoor zijn er juust bot games. En eens ge dan goe bot games kunt kunde u verbeteren met normal games te gaan doen. Er zijn genoeg mensen die verliezen van bots wanneer ze juist beginnen met spelen.



