Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yusifer

Legacy Member
Riot aan het trollen, op het hoofdmenu staat dat je op Reconnect moet klikken om terug in de chat te loggen, maar die fucking knop staat nergens. :angry:

lelouche

Legacy Member
Pak blitzcrank in ranked, gaan we echt als team van bush tot bush ninjas spelen en shaco ganken op blue.
Hij was bij wolves en flasht snel over die muur, ik doe random troll grip in het duister pak ik hem toch terug zeker, FB blitzcrank maar tenminste een assist voor men corki.

Dan helemaal terug naar bottom snel, eens daar aangekomen zijn Urgot en Soraka al lvl 2 en wij nog lvl 1.
En maar blijven harassen die Urgot en Soraka hem maar blijven mana feeden, corki continue b en ik kon er niks aan doen want Urgot bleef gewoon achter zijn minions.
Urgot 100cs terwijl Corki nog maar 40.

Ik denk zelf dat we dat op lvl1 die lane verloren zouden hebben, moet ook is Soraka/Urgot proberen zieke harass die nooit stopt.

Weebl

Legacy Member
Da's toch vrij algemeen geweten dat Urgot en Soraka een van de beste botlanes is die er zijn. Daarom dat Urgot bijna altijd wordt gebanned in tornooien.

Kennethdw

Legacy Member
Ja dat is gewoon de ziekelijkste botlane die je tegen kunt krijgen, daar begin je dus zo goed als niets tegen. 2v2 win je dat ook niet want die urgot gaat toch tanky builden en met soraka heal derbij hit je helemaal niets op die gozer.

Alex40014

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ja dat is gewoon de ziekelijkste botlane die je tegen kunt krijgen, daar begin je dus zo goed als niets tegen. 2v2 win je dat ook niet want die urgot gaat toch tanky builden en met soraka heal derbij hit je helemaal niets op die gozer.

Volgens mij kan een draven leona lane er toch nog wel iets tegen uitrichten, draven zijn earlygame damage is ook insane (mijn mening toch). Tegen een urgot mag je nooit terugtrekken, gewoon volledig erop gaan en dan lukt het wel, een urgot poked uw kapot als ge aan het terugtrekken zijt.

actix

Legacy Member
genius-meme.png

pinoken

Legacy Member
3 games op rij haal ik zalige scores en verliezen we doordat iemand een slechte score heeft en dan besluit dat de game verloren is en dan maar AFK gaat.

pinoken

Legacy Member
Wa is da me al die fucking kankerkinderen die surrenderen als je 3 kills achter staat maar wel elke lane minstens 30 farm voor staat. Fucking hell

Kennethdw

Legacy Member
pinoken zei:
Wa is da me al die fucking kankerkinderen die surrenderen als je 3 kills achter staat maar wel elke lane minstens 30 farm voor staat. Fucking hell

Ja zo gaat dat met die mongols, O ik verlies mijn lane ->surrender want het is toch lost. De andere lanes denken ze nie eens aan.

actix

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ja zo gaat dat met die mongols, O ik verlies mijn lane ->surrender want het is toch lost. De andere lanes denken ze nie eens aan.

Goe gezegd kenneth!

Mio

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ja zo gaat dat met die mongols, O ik verlies mijn lane ->surrender want het is toch lost. De andere lanes denken ze nie eens aan.

Gij zijt eigelijk wel ne slimme ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan