Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
Ze mogen van mijn part duo Q toch echt wel uit solo Q halen zene.

Kreeg net een 1500 irelia duo met 1600 taric in 1750 ish elo game.

Irelia moest top vs kennen. Irelia countered normaal kennen.

Kennen score: 9-0

Ik moest bot met die taric, die taric had totaal geen brein. Gaat ie drake warden terwijl onze mid een ward bij wraiths had staan. Tribush blijft dan unwarded, enemy team heletijd via tribush ons ganken. Leuk.

Of zit enemy team onder hun toren (ali vayne) gaat ie doodleuk wat op die toren rammen, wordt ie tege de muur gerammed en ali combo gaat ie natuurlijk dood.

Al chance maar -10 elo omdat die gasten zo low waren.

hashtag

Legacy Member
3 op 3 verloren, toppie. Vanaf nu ga ik ook met 2 ad carries bot. niemand geeft een fuck om een support en ze winnen nog ook. Soraka die in mijn lane stond werd kapotgeburst op ne second door ez/ashe --

Alex40014

Legacy Member
gazmask zei:
3 op 3 verloren, toppie. Vanaf nu ga ik ook met 2 ad carries bot. niemand geeft een fuck om een support en ze winnen nog ook. Soraka die in mijn lane stond werd kapotgeburst op ne second door ez/ashe --

Double ad werkt nie ze, je kan de farm niet verdelen en zoveel damage kan je niet doen in het begin.

CuRv3

Legacy Member
early game is hun dmg output wat hoger en het verbaast me keer op keer dat de ad carry dan alsnog gaat overextenden. Farm gewoon en je outdmg't altijd. Zelfde als je top 1v2 gaat staan en dan huilen dat je niet kan farmen. Freeze lane voor je toren en dat lukt dan nog wel, maar veel man snapt dat niet.

Brekke007

Legacy Member
Ranked solo Q spel gestart en onze support ali heel het spel AFK, top lane aant feeden wukong tegen een morde zegt hij dat hij enkel mid kan spelen. Komaan zorg eerst er is voor dat je alle roles kan spelen voordat je ranked doet. Ikzelf dan op mid met diana tegen zyra redelijk aant winnen maarja het spel was al verkloot door die afk en noob. Intresse in dit spel daalt hard door altijd afkers en noobs in ranked. Het begint meer op te lijken op wie het minste noobs ,afkers en trolls hebben in hun team dan wie de meeste skill heeft :(

Kennethdw

Legacy Member
Ranked soo fun weer.

Champ select en et eerste dat onze first pick zegt is dat alle 1700 ppl slecht zijn. Perfecte manier om je team te groeten. Dan gaat ie verder zeuren over hoe dit zijn smurf is en hij 2500 elo is op een ander acc.

Last pick was ook al zon toffe gozer, had geen enkele support champs volgens hem en wilde enkel nidalee spelen.
Die krijg ik dus in me lane als graves.

We gingen allemaal mid en halen daar 2 kills dankzij flings van onze singed en domme dingen van enemy team. Hun hadden ook 1 kill.

Botlane ging vrij goed tot lvl 5-6. Nida was zo useless als het maar kon zijn, die werd er compleet uit geharassed door ez sona.

Dan kwam hun skarner hele tijd bot en ging die naar onze blue. Wilt trundle dat we blue deffen. Doen we dat maar nida op 1/4 hp gaat ofc dood. Onze 2500 elo morde farmde liever mid en kwam pas nadat nida dood was. Ofc volgde hun mid ook en dus ging morde ook dood. Ik ontsnapte nipt. Ez alle kills gekregen.

Top zat ook keihard te feeden, singed vs teemo. Teemo haalde om de paar minuten een kill. Trundle ging em ganken ging trundle ook dood. Dan ging mijn support nida ook ganken teemo triple kill...
Meanwhile mocht ik lekker 2v1 bot vs fed ez en sona. Skarner erbij en komen ze me towerdiven met flash ultis.

Morde komt dan ganken wanneer nida weer weg is maar ez blaast em direct op en ik wordt er ook ingebait weer double voor ez.

Zo ging het nog wel even door tot hun ez 13 kills had fzo.

Die high elo smurfs zijn toch zo tof.

lelouche

Legacy Member
Tristana bot build frozen mallet, madreds, mobility boots.

Heimer mid ondertussen heeft een mejai gekocht en was ik denk aan het gaan voor warmogs aangezien ik die belt zag en zo'n healthcrystal.

Wel mid zot hard pushen met zen turrets continue en maar spammen "noob maokai doesn't gank!!".

BrNlicious

Legacy Member
Kspeel net rumble, ik win men lane met 2 kills en 60cs voorsprong. End game hebben ze baron en wordt ik over een muur gebandage tossed door amumu 1e keer in heel die game da ik een fout maakte. Heel men team constant facechecke ed. Net voor de defeat sign heel men team report rumble for throwing the game XD he got caught intentionally XD

Boemkool

Legacy Member
Matchmaking system in LoL is toch wat lastig ze. Ik speel met vrienden die level 20 of net level 30 zijn, en aangezien ik een vrij hoge hidden rating heb (veel games gespeeld) ligt het algemeen niveau ver boven het hunne en zitten die gewoon keihard te feeden >.>
Ik ben bijna verplicht om op een smurf te spelen gewoon voor normals :x

Yusifer

Legacy Member
reFleX.be zei:
Matchmaking system in LoL is toch wat lastig ze. Ik speel met vrienden die level 20 of net level 30 zijn, en aangezien ik een vrij hoge hidden rating heb (veel games gespeeld) ligt het algemeen niveau ver boven het hunne en zitten die gewoon keihard te feeden >.>
Ik ben bijna verplicht om op een smurf te spelen gewoon voor normals :x

Hmm, ik heb dat ook met 2 vrienden, eentje wiens hidden elo wel erg laag ligt en een ander die nog 30 moet dingen. Als ik al eens met hen speel dan laat ik me door hen inviten, want als ik ze invite zitten ze meer op mijn niveau en worden ze afgeslacht, maar als ik me door hen laat inviten is het al meer "gebalanceerd".

Kennethdw

Legacy Member
RiskGhost zei:
Hmm, ik heb dat ook met 2 vrienden, eentje wiens hidden elo wel erg laag ligt en een ander die nog 30 moet dingen. Als ik al eens met hen speel dan laat ik me door hen inviten, want als ik ze invite zitten ze meer op mijn niveau en worden ze afgeslacht, maar als ik me door hen laat inviten is het al meer "gebalanceerd".

Dat lijkt me vrij sterk, matchmaking gaat niet over wie teamcaptain is in een premade voor zover ik weet. Daar ben ik zelfs vrij zeker van. Tzit gewoon in je hoofd:P

Yusifer

Legacy Member
Kennethdw zei:
Dat lijkt me vrij sterk, matchmaking gaat niet over wie teamcaptain is in een premade voor zover ik weet. Daar ben ik zelfs vrij zeker van. Tzit gewoon in je hoofd:P

Weet het toch zo zeker niet zu, als ik met m'n vriend met lage hidden elo games ga spelen, krijgt hij altijd teams waar er nooit een support en zelden een jungler is, als em mij invited is het ook van datte en ga ik meestal de jungle toer op (zo heb ik voornamelijk leren junglen, anders ben ik altijd mid) en winnen we.

En voor de duidelijkheid, in mijn games (ook als ik m'n vriend invited) is er altijd een (semi-)support en jungler in beide teams. :p

Zeal

Legacy Member
reFleX.be zei:
Matchmaking system in LoL is toch wat lastig ze. Ik speel met vrienden die level 20 of net level 30 zijn, en aangezien ik een vrij hoge hidden rating heb (veel games gespeeld) ligt het algemeen niveau ver boven het hunne en zitten die gewoon keihard te feeden >.>
Ik ben bijna verplicht om op een smurf te spelen gewoon voor normals :x

Tja tzou anders wel makkelijk zijn voor jou als het enemy team ook allemaal noobs had hé.

Kennethdw

Legacy Member
En ben weer op een low elo acc bezig, kga et van 1235 naar 1400-1450 doen.

Tot dusver 6 games gespeeld, 5 won 1 lost.
In die ene lost mocht ik geen ad carry en moest ik supporten -_-"
Natuurlijk was onze ad carry incompetent en miste zelfs arrows van echt autoattack range op hun carries...

Rest van team was ook bagger, wukong die continue initiate zonder eerste te pingen of zelfs gewoon aan te geven dat ie derin ging. Half die keren initiate ie dan ook nog op hun tank lololo.

Andere 5 games ware wreed makkelijk en free rating:D

Alex40014

Legacy Member
RiskGhost zei:
Weet het toch zo zeker niet zu, als ik met m'n vriend met lage hidden elo games ga spelen, krijgt hij altijd teams waar er nooit een support en zelden een jungler is, als em mij invited is het ook van datte en ga ik meestal de jungle toer op (zo heb ik voornamelijk leren junglen, anders ben ik altijd mid) en winnen we.

En voor de duidelijkheid, in mijn games (ook als ik m'n vriend invited) is er altijd een (semi-)support en jungler in beide teams. :p

Matchmaking werkt zo:

Ze nemen de gemiddelde rating van je premadeteam, tellen daar een beetje rating bij op omdat je premade bent (de mogelijkheid om op ts te zitten en samen dingen uit te denken op voorhand) en dan zetten ze je in q.

Heeft idd niets te maken met teamcaptain.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan