Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RiskGhost zei:Schoon is da, en ik ging juist ne ARAM doen met een maat en een paar van z'n maten.![]()
actix zei:Da zijn veel maten
gazmask zei:3 op 3 verloren, toppie. Vanaf nu ga ik ook met 2 ad carries bot. niemand geeft een fuck om een support en ze winnen nog ook. Soraka die in mijn lane stond werd kapotgeburst op ne second door ez/ashe --


reFleX.be zei:Matchmaking system in LoL is toch wat lastig ze. Ik speel met vrienden die level 20 of net level 30 zijn, en aangezien ik een vrij hoge hidden rating heb (veel games gespeeld) ligt het algemeen niveau ver boven het hunne en zitten die gewoon keihard te feeden >.>
Ik ben bijna verplicht om op een smurf te spelen gewoon voor normals![]()
RiskGhost zei:Hmm, ik heb dat ook met 2 vrienden, eentje wiens hidden elo wel erg laag ligt en een ander die nog 30 moet dingen. Als ik al eens met hen speel dan laat ik me door hen inviten, want als ik ze invite zitten ze meer op mijn niveau en worden ze afgeslacht, maar als ik me door hen laat inviten is het al meer "gebalanceerd".

Kennethdw zei:Dat lijkt me vrij sterk, matchmaking gaat niet over wie teamcaptain is in een premade voor zover ik weet. Daar ben ik zelfs vrij zeker van. Tzit gewoon in je hoofd![]()

reFleX.be zei:Matchmaking system in LoL is toch wat lastig ze. Ik speel met vrienden die level 20 of net level 30 zijn, en aangezien ik een vrij hoge hidden rating heb (veel games gespeeld) ligt het algemeen niveau ver boven het hunne en zitten die gewoon keihard te feeden >.>
Ik ben bijna verplicht om op een smurf te spelen gewoon voor normals![]()

RiskGhost zei:Weet het toch zo zeker niet zu, als ik met m'n vriend met lage hidden elo games ga spelen, krijgt hij altijd teams waar er nooit een support en zelden een jungler is, als em mij invited is het ook van datte en ga ik meestal de jungle toer op (zo heb ik voornamelijk leren junglen, anders ben ik altijd mid) en winnen we.
En voor de duidelijkheid, in mijn games (ook als ik m'n vriend invited) is er altijd een (semi-)support en jungler in beide teams.![]()