Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squalleke123

Legacy Member
KD ratio ligt voor support spelers bijna sowieso negatief. Je hoort geen kills te halen en in losing games ben je meestal t gemakkelijkste target

MinatO

Legacy Member
Pff geraak ni omhoog, kblijf op die 1500-1520 zitten. Weer zo'n dwazen team, kstond 7-0, alle lanes gegankt en dan verliezen ze nog hun lanes, stonden ze 0-4-1 ofzo :/

St3vain

Legacy Member
KD ratio zegt idd geen kut... tuurlijk is het wrs een zwakkere speler als er in zijn laatste 10 games enkel negatieve scores staan maar het wil echt niks zeggen. Ik sta ook negatief op KD ratio maar zit gemiddeld aan 9.2 assists. Geen enkele member van TSM staat hoger dan dat op basis van assists. Support for the win, bro.

Kennethdw

Legacy Member
St3vain zei:
KD ratio zegt idd geen kut... tuurlijk is het wrs een zwakkere speler als er in zijn laatste 10 games enkel negatieve scores staan maar het wil echt niks zeggen. Ik sta ook negatief op KD ratio maar zit gemiddeld aan 9.2 assists. Geen enkele member van TSM staat hoger dan dat op basis van assists. Support for the win, bro.

Wat heeft dat met TSM te maken lol. Trouwens op hun level vallen er ook veel minder dooien elken game omdat iedereen over het algemeen veiliger speelt. Dus is het ook niet meer dan normaal dat ze minder kills / assists halen.

MinatO

Legacy Member
Krijg het ervan als ik dan ne geweldige game speel, win, en game erna ne fucking troll die op lvl 1 gewoon rechtdoor loopt en 3 kills geeft aan mijn enemy laner, opzettelijk gefeed dus...
Dan is het alsof mijn vorige zuurverdiende win voor niks was.
Khoop dat zo'n kinderen verkracht worden door 3 ******, dan aids krijgen en fucking sterven in ne dumpster.

Voor die ene keer dak is iemand report dat het verdient, crasht mijne lol dan nog na afloop vd game.

Net op lolking gekeken, blijkbaar was die kankermongool 1300 rating, waarom zit die in ons team tussen mensen van 1500-1550 dan? fucking riot

Ciberth

Legacy Member
MinatO zei:
Krijg het ervan als ik dan ne geweldige game speel, win, en game erna ne fucking troll die op lvl 1 gewoon rechtdoor loopt en 3 kills geeft aan mijn enemy laner, opzettelijk gefeed dus...
Dan is het alsof mijn vorige zuurverdiende win voor niks was.
Khoop dat zo'n kinderen verkracht worden door 3 ******, dan aids krijgen en fucking sterven in ne dumspter.

Voor die ene keer dak is iemand report dat het verdient, crasht mijne lol dan nog na afloop vd game.

Net op lolking gekeken, blijkbaar was die kankermongool 1300 rating, waarom zit die in ons team tussen mensen van 1500-1550 dan? fucking riot

flame flame flame.

Op 1250 - 1550 is duo Q het grootste. Wil zeggen rond de 1100 - 1600 dat mensen at random elo duo q'n. Sadly dan he je zo een 1200 elo tegen een 1600 elo toplane bvb and feed die dan :/

BrNlicious

Legacy Member
Ik krijg net ne kerel in mn team die perse ad wou of hij ging afk, da was van int begin al weten da het gg was. Dan wou hij ng draven spele naar lang geflame heeft mn team hem overtuigd ez te spele. Hij krijgt soraka op bot lane en gaat 7keer dood aan corki, met als excuus datem draven wou spele en lag had maar ondertusse had hij 1 item gebuild MANAMUNE. Sommige mensen moete echt hersene krijgen of zoals minato al zei VERKRACHT WORDEN DOOR 3 ****** XD

Zeal

Legacy Member
Ge kunt em ook gewoon Draven laten spelen, kheb onlangs op 1700 elo nen draven gesupport die keihard geraped heeft.

BrNlicious

Legacy Member
Zeal zei:
Ge kunt em ook gewoon Draven laten spelen, kheb onlangs op 1700 elo nen draven gesupport die keihard geraped heeft.

Da weetik mij maakte da ook helemaal ni uit. Het was gwn de rest van mn team dat aan het flame was, ik volg nooit champ select enkel mn eigen pick:P ik lees da gwn achteraf.

actix

Legacy Member
PLAY -> PvP -> Classic -> Summoners Rift -> Ranked Solo -> Match me with tristana supports botlane die fuking heal de match afk zijn.
Ik zie niet hoe ik hoger kan geraken. 50% van de matches zit ik met (minstens) 1 full retard/afker. Maakt niet uit hoe goed je je lane wint en je team meehelpt.

Kennethdw

Legacy Member
actix zei:
PLAY -> PvP -> Classic -> Summoners Rift -> Ranked Solo -> Match me with tristana supports botlane die fuking heal de match afk zijn.
Ik zie niet hoe ik hoger kan geraken. 50% van de matches zit ik met (minstens) 1 full retard/afker. Maakt niet uit hoe goed je je lane wint en je team meehelpt.

Ge kunt ook altijd et aan mij vrage et vo u te doen:D

Philipvdp

Legacy Member
Ik zat zonet met een Orianna in de ploeg die deze match gemiddeld iets meer dan één keer per drie minuten is doodgegaan en hij stak het op mij omdat ik weinig mid gankte.

Moeilijk ganken als uwe mid champ altijd dood is, maar soit. Ik heb die zijne lolking opgezocht en die gaat blijkbaar zelfs tegen AI 13 keer dood. gene zwans!

SsijTylkoNieGryz - Europe West - Summoners - League of Legends Statistics - lolking.net

Naar beneden scrollen. ^^

Lieve mods: Gelieve deze post niet te wissen. Alvast bedankt!

St3vain

Legacy Member
Kennethdw zei:
Wat heeft dat met TSM te maken lol. Trouwens op hun level vallen er ook veel minder dooien elken game omdat iedereen over het algemeen veiliger speelt. Dus is het ook niet meer dan normaal dat ze minder kills / assists halen.

And what do I care what you think? Accepteer gewoon dat je bij een main support vooral naar de assists moet zien, net zoals die idioot die Q-ball aanhaalt. Die speelt hoogstwaarschijnlijk support als main dus er valt echt niks te lachen met een KD ratio van 3/4.8, terwijl ie meer dan 10 assists per game haalt.

Kennethdw

Legacy Member
St3vain zei:
And what do I care what you think? Accepteer gewoon dat je bij een main support vooral naar de assists moet zien, net zoals die idioot die Q-ball aanhaalt. Die speelt hoogstwaarschijnlijk support als main dus er valt echt niks te lachen met een KD ratio van 3/4.8, terwijl ie meer dan 10 assists per game haalt.

Heb ik ooit gezegd dat dat slecht is veel assists halen als support? Kspeel het zelf trouwens ook regelmatig in ranked en ik vind het prima.

DarkKhen

Legacy Member
Kennethdw zei:
Heb ik ooit gezegd dat dat slecht is veel assists halen als support? Kspeel het zelf trouwens ook regelmatig in ranked en ik vind het prima.

Gij speelt zo soloqueue ranked eens in een blauwe maan lol.

Kennethdw

Legacy Member
Kut gen1a, perfecten game botlane, gaat dien pannekoek river warden wanneer enemy pushed. Zit em vast in river tussen enemy team. Beslist em toch om erdoor te lopen en natuurlijk pakt hun ashe hem. Ik probeer hem te redden en blok de arrow waarna hij me 1/4 hp ontsnapt en ik doodga.

DANKU GEN1A DANKU

actix

Legacy Member
Kennethdw zei:
Kut gen1a, perfecten game botlane, gaat dien pannekoek river warden wanneer enemy pushed. Zit em vast in river tussen enemy team. Beslist em toch om erdoor te lopen en natuurlijk pakt hun ashe hem. Ik probeer hem te redden en blok de arrow waarna hij me 1/4 hp ontsnapt en ik doodga.

DANKU GEN1A DANKU

All planned noob. Mentale boost geven, ook al zijn wij veel beter. Dan gaan ze engagen omdat ze denken dat ze beter zijn -> 2x op rij een ace. Ge begijpte duidelijk ook de onschatbare waarde van mij aangezien ge mij redde :p Toch bedankt voor de cleane score van 0-0-15 ^^

Kennethdw

Legacy Member
DarkKhen zei:
Gij speelt zo soloqueue ranked eens in een blauwe maan lol.

Kheb nogthans meer ranked games played als u in solo Q ze bro^^

En ik speel vrijwel enkel AD of support in ranked als ik ranked speel, kvind zelf dat mijn mid / top / jungle niet goed genoeg zijn voor mijn huidig elo dus die vermijd ik tenzij het nie anders kan.

Men most played champs zijn ook allemaal AD's of supports.

Chickenlal

Legacy Member
Kben ff gezakt van 1500 naar unranked (1250) LOL! Mede omdat ik slecht speel en nooit gecarried wordt en omdat als ik dan eens goed speel ik een team heb die het verkloot :D

Waiting for season 3 :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan