AllianZ
Legacy Member
actix zei:Dan moet ge constant uw chatbox in de gaten houden. Zie geen verschil.
Beetje map awareness kan geen kwaad ook.
Een deftige ping kan wonderen doen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
actix zei:Dan moet ge constant uw chatbox in de gaten houden. Zie geen verschil.
Beetje map awareness kan geen kwaad ook.


MinatO zei:verdekke kben free elo kwijt plus waarschijnlijk 9 reports
Mijn game was aant laden en ineens komt mijne pa binnen:
Uw tante is hier, ze weet niet hoe ze gedownloade boeken op haren ereader moet zetten. Kunt gij da efkes uitzoeken voor haar?
Ik: wat, nu?
Pa: ja nu
20 minuten later terug... surrender yaay
*EDIT: game 2 nog erger. Kankermongols in solo Q. Lastpick en denken dat ze dan mogen claimen wat ze willen spelen, en anders ist trollen als ze hun goesting niet krijgen. Alsof ik mid AP claim wanneer ik 5th pick ben. Dat al die oostblokkers is oprotten naar hun eigen client, kankerleiers

pinoken zei:Het verschil, en dat vergeten nogal veel mensen die dat argument maken, is dat uw chatbox normaal onzichtbaar is en ineens een wall of text op uw scherm popt wanneer iemand iets typed, Ss bijvoorbeeld. Ik zeg nergens dat een beetje map awareness niet nodig is, maar de moeite die het kost om toch die 2 letters in chat te typen is echt verwaarloosbaar klein t.o.v. hoe dikwijls mensen daardoor doorhebben dat ze in gevaar zijn.
Zeal zei:Chatbox is zelden onzichtbaar omdat er altijd 2 kindjes zijn die druk bezig zijn met een flamewar.
Moest ik een manier hebben om chat te muten maar toch nog pings te zien, ik zou dat altijd gebruiken.

LiteC zei:pings > ss


RiskGhost zei:Heb het een paar keer geprobeerd door enkel te pingen en ik werd geflamed omdat ik niks zeg in chat.![]()
DeltR zei:pingen op map heeft omgekeerd effect meestal in mijn games, ze lopen er juist naartoe![]()

Zeal zei:Pings maken lawaai, tonen een dikke bol op uw minimap en vereisen minder werk dan typen. Iedereen die zegt dat ss in de chat beter is dan pingen is een dikke mongool, sorry.
End of story.
Omdat er van pings geen tastbaar bewijs is achteraf, een ss in de chat wel. Die gasten letten ook niet op de chat maar proberen gewoon de schuld op een ander af te schuiven. Als je ss zegt gaan ze evengoed dood maar dan beseffen ze dat ze niets kunnen terugzeggen.
Then again ge spreekt over normal games dus mijn punt over mongolen geldt evenzeer.
Zeal zei:Er zijn 2 soorten pings eh, de "ga naar daar" ping en de "blijf daar weg" ping.![]()
