Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
ik prefereer de V ping en een gewone ping naar welke richting mid lane gelopen is. Duidelijker en sneller, want ik lees echt niet die chat. 99% staat dat vol met gehuil.

pinoken

Legacy Member
Het verschil, en dat vergeten nogal veel mensen die dat argument maken, is dat uw chatbox normaal onzichtbaar is en ineens een wall of text op uw scherm popt wanneer iemand iets typed, Ss bijvoorbeeld. Ik zeg nergens dat een beetje map awareness niet nodig is, maar de moeite die het kost om toch die 2 letters in chat te typen is echt verwaarloosbaar klein t.o.v. hoe dikwijls mensen daardoor doorhebben dat ze in gevaar zijn.

MinatO

Legacy Member
verdekke kben free elo kwijt plus waarschijnlijk 9 reports :(

Mijn game was aant laden en ineens komt mijne pa binnen:
Uw tante is hier, ze weet niet hoe ze gedownloade boeken op haren ereader moet zetten. Kunt gij da efkes uitzoeken voor haar?
Ik: wat, nu?
Pa: ja nu

20 minuten later terug... surrender yaay

*EDIT: game 2 nog erger. Kankermongols in solo Q. Lastpick en denken dat ze dan mogen claimen wat ze willen spelen, en anders ist trollen als ze hun goesting niet krijgen. Alsof ik mid AP claim wanneer ik 5th pick ben. Dat al die oostblokkers is oprotten naar hun eigen client, kankerleiers

Kennethdw

Legacy Member
MinatO zei:
verdekke kben free elo kwijt plus waarschijnlijk 9 reports :(

Mijn game was aant laden en ineens komt mijne pa binnen:
Uw tante is hier, ze weet niet hoe ze gedownloade boeken op haren ereader moet zetten. Kunt gij da efkes uitzoeken voor haar?
Ik: wat, nu?
Pa: ja nu

20 minuten later terug... surrender yaay

*EDIT: game 2 nog erger. Kankermongols in solo Q. Lastpick en denken dat ze dan mogen claimen wat ze willen spelen, en anders ist trollen als ze hun goesting niet krijgen. Alsof ik mid AP claim wanneer ik 5th pick ben. Dat al die oostblokkers is oprotten naar hun eigen client, kankerleiers


Reports voor leaving doen eigenlijk toch niets. Dat wordt afgehandeld door riot hun leaver buster system en zolang ge nie veel leaved op u aantal games gezien zal er niks gebeuren:)

Zeal

Legacy Member
pinoken zei:
Het verschil, en dat vergeten nogal veel mensen die dat argument maken, is dat uw chatbox normaal onzichtbaar is en ineens een wall of text op uw scherm popt wanneer iemand iets typed, Ss bijvoorbeeld. Ik zeg nergens dat een beetje map awareness niet nodig is, maar de moeite die het kost om toch die 2 letters in chat te typen is echt verwaarloosbaar klein t.o.v. hoe dikwijls mensen daardoor doorhebben dat ze in gevaar zijn.

Chatbox is zelden onzichtbaar omdat er altijd 2 kindjes zijn die druk bezig zijn met een flamewar.

Moest ik een manier hebben om chat te muten maar toch nog pings te zien, ik zou dat altijd gebruiken.

pinoken

Legacy Member
Zeal zei:
Chatbox is zelden onzichtbaar omdat er altijd 2 kindjes zijn die druk bezig zijn met een flamewar.

Moest ik een manier hebben om chat te muten maar toch nog pings te zien, ik zou dat altijd gebruiken.

Niet altijd en niet heel de game. ;)

Zeal

Legacy Member
Maakt dat uit? Ze doen het genoeg en vooral early game als iemand doodgaat aan first blood, de botlane een paar cs mist, de jungler niet binnen 2 minuten geganked heeft, etc.

Alsof ik mij dan nog ga bezighouden met die dingen te lezen in geval er iets nuttigs tussen zou staan. Niet dus.

pinoken

Legacy Member
Je kan map awareness hebben EN ss zeggen, zo kan het zijn dat het je toch eens opvalt als je map awareness even verzwakt of voor de mensen die niet genoeg map awareness hebben. Niets dan voordelen en geen moeite.

Yusifer

Legacy Member
LiteC zei:

99% van de normal games says otherwise. :p

Heb het een paar keer geprobeerd door enkel te pingen en ik werd geflamed omdat ik niks zeg in chat. :D

Zeal

Legacy Member
Pings maken lawaai, tonen een dikke bol op uw minimap en vereisen minder werk dan typen. Iedereen die zegt dat ss in de chat beter is dan pingen is een dikke mongool, sorry.

End of story.


RiskGhost zei:
Heb het een paar keer geprobeerd door enkel te pingen en ik werd geflamed omdat ik niks zeg in chat. :D

Omdat er van pings geen tastbaar bewijs is achteraf, een ss in de chat wel. Die gasten letten ook niet op de chat maar proberen gewoon de schuld op een ander af te schuiven. Als je ss zegt gaan ze evengoed dood maar dan beseffen ze dat ze niets kunnen terugzeggen.

Then again ge spreekt over normal games dus mijn punt over mongolen geldt evenzeer.

Yusifer

Legacy Member
^ Ge hebt zeker gelijk zu, dat het mongolen zijn. Helft van de keren zeggen ze dan "you got to say ss mid not ping in map you stupid". So ironic.

Chickenlal

Legacy Member
ik vind het pas heel grappig worden als iemand geganked wordt na 25 minuten ofzo als alle turrets al neer zijn.

OMG NO SS

DeltR

Legacy Member
pingen op map heeft omgekeerd effect meestal in mijn games, ze lopen er juist naartoe :x

wartaal

Legacy Member
Fu dik gefed als corki, maar onze jungler (shaco) besluit te trollen en express te feeden en staat 0/17 :(

Zeal

Legacy Member
DeltR zei:
pingen op map heeft omgekeerd effect meestal in mijn games, ze lopen er juist naartoe :x

Er zijn 2 soorten pings eh, de "ga naar daar" ping en de "blijf daar weg" ping. ;)

pinoken

Legacy Member
Zeal zei:
Pings maken lawaai, tonen een dikke bol op uw minimap en vereisen minder werk dan typen. Iedereen die zegt dat ss in de chat beter is dan pingen is een dikke mongool, sorry.

End of story.




Omdat er van pings geen tastbaar bewijs is achteraf, een ss in de chat wel. Die gasten letten ook niet op de chat maar proberen gewoon de schuld op een ander af te schuiven. Als je ss zegt gaan ze evengoed dood maar dan beseffen ze dat ze niets kunnen terugzeggen.

Then again ge spreekt over normal games dus mijn punt over mongolen geldt evenzeer.

Wauw, we zijn weer vriendelijk vandaag...

Dat je iets tastbaars hebt voorkomt gezaag, ook een voordeel.

Een ping kan voor alles en nog wat dienen, bijvoorbeeld om te zeggen dat de mid blue moet komen halen of om ergens heen te gaan, dus dat kan verwarrend zijn (voor de dommeren) als je niet meerdere keren pingt om een pad te vormen met uw bolletjes en dat is ook een hoop werk.

't Is waar dat pings eigelijk nog beter zijn dan chat maar om gezaag te voorkomen doe ik ze altijd allebei, want met die ss heb ik iets tastbaars om op terug te vallen.

MetalG

Legacy Member
Zeal zei:
Er zijn 2 soorten pings eh, de "ga naar daar" ping en de "blijf daar weg" ping. ;)

ja, zo was ik gisteren jungle, pingt bot 3x om weg te gaan.
Ik ga weg en ze sterven allebij.

- OMFG NOB JUNGLER I PINGED..

* yes you pinged to fall back...

- oh sry :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan