Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
Zeal zei:
Kzeg toch niet da ge geen plezier hebt. Ik vraag mij gewoon af hoe ge daar in godsnaam komt zonder elke game te feeden on purpose.

Level 30 hitten na een paar maanden. Uw main rol beu zijn en het dus nooit meer spelen. Random rollen gaan spelen met random champions. Queuedodgen. En vooral geen fuck geven om rating. Kortom gewoon clueless zijn en geen intentie hebben om te verbeteren. De moeilijkheidsgraad tussen 350 en 1350 is minimaal, je moet er gewoon om geven.

Chickenlal

Legacy Member
Kheb hier net zo'n lastig spel achter de rug. Das zo klote als ge als jungler echt weinig kunt doen. Alle lanes pushen en verliezen. En als ge dan eens gaat ganken, dan is hun jungler daar ook net en gaat ge allemaal dood :p

Misterblort

Legacy Member
Bleh ik haat tegen Ezrael spelen!
Anyway, als er iemand gewoon 0-4 staat ofzo wilt da ni zeggen dattem prersé aant feeden is, wie weet is zijnen tegenstander 4 keer weggeraakt met 1 hp ofzo.. gisteren met mijn broer zwaar slecht bezig(die wilt altijd AP teemo om een of andere reden.. En hij zuigt dan nog in het lasthitten ook) ik met blitz support dus ook nix sustain, na 15 mins ik al 8 en hij al 10keer dood >< uiteindelijk gewonnen met een paar epische grabs :)

Misterblort

Legacy Member
probleem met teemo is dat diene zo sterk is als een grassprietje.. ene grab van blitz en EZ raped em in ne halve second ofzo.. AP teemo is wel grappig, maar tegen nen deftige AD bot, zonder heal/shield support bijna useless..

CuRv3

Legacy Member
ap teemo moet je ook gewoon mid spelen en niet bot. Top als je hem AD wilt en dat werkt ook alleen als counter.

Philipvdp

Legacy Member
Misterblort zei:
probleem met teemo is dat diene zo sterk is als een grassprietje.. ene grab van blitz en EZ raped em in ne halve second ofzo.. AP teemo is wel grappig, maar tegen nen deftige AD bot, zonder heal/shield support bijna useless..

"Rapet" is met een t. Normaal verbeter ik deze dingen niet, maar uw signature zorgt er toch voor dat het bij mij begint te kriebelen.

DarkKhen

Legacy Member
Philipvdp zei:
"Rapet" is met een t. Normaal verbeter ik deze dingen niet, maar uw signature zorgt er toch voor dat het bij mij begint te kriebelen.

Kriebel kriebel

actix

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Als het kriebeld moet je sporten

54b3e46b_not-sure-if-serious.jpeg

yannick

Legacy Member
Mijn god, 5 games na elkaar verloren, laatste game stond ik 12/4 en nog steeds verloren. Redelijk frustrerend als je zelf goed speelt, dat de game door enkelen nog naar de kloten wordt geholpen, maar ja, het is en blijft een spelleke uiteraard :)

Chickenlal

Legacy Member
Als ge met eender wat 12 kills hebt, dan moet ge da game meestal wel vrij snel kunnen carrien toch.

Kennethdw

Legacy Member
actix zei:
neen, vraag maar aan kenneth..

Tjah als u team totaal geen CC heeft en het enemy team dan keihard gefeed heeft en ze kunnen door u team lopen zonder probs om u te killen dan ist nimeer te carrien indd:P

Chickenlal

Legacy Member
holy fuck man

25 min game, onze premades bot 17 keer dood gegaan, onze mid 11 keer! triestig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan