Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
pff weer kutgame :/
lvl 1 fight, ging perfect, gingen op ze minuut 6 nen drake doen omdat enemy support geen mana had, bam triple kill voor enemy anivia wat ons uiteindelijk facerollede. Plezaaaant

Chickenlal

Legacy Member
triestigen dag weral. Echt laatste 30 games zijn echt altijd klote klote klote! Altijd van die close games, en als we goe voorstaan dan throwen ze gans die boel! Gingen net weer winnen, gaat onze top ff disconnecten. Obviously finishen ze tegen da die terug is!

Game of Throws!

Chickenlal

Legacy Member
"let me jungle and we win" zei onzen jayce.

Ik pick riven tegen nasus omdat ik die gewoon kapot kan kloppen. Ik vlieg er direct op op level 1 en hij geraakt weg met 100hp. Jayce komt top en dived hem op level 2 en geeft hem first blood uiteraard. Vanaf dan kon ik niemeer winnen :'(

edit: game erna zit die weer in mijn game, ik ga gewoon dodgen. Ik wil nie nog eens verliezen.
Check zijn history, daar staat geen enkele positieve score. Alle, nu een half uur niets doen

http://www.lolking.net/summoner/euw/24298099#history

AllianZ

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
"let me jungle and we win" zei onzen jayce.

Ik pick riven tegen nasus omdat ik die gewoon kapot kan kloppen. Ik vlieg er direct op op level 1 en hij geraakt weg met 100hp. Jayce komt top en dived hem op level 2 en geeft hem first blood uiteraard. Vanaf dan kon ik niemeer winnen :'(

edit: game erna zit die weer in mijn game, ik ga gewoon dodgen. Ik wil nie nog eens verliezen.
Check zijn history, daar staat geen enkele positieve score. Alle, nu een half uur niets doen

Golddrop - Europe West - Summoners - League of Legends Statistics - lolking.net

Had gisteren 3 keer dezelfde jungler, 0 ganks i got :(

Chickenlal

Legacy Member
als die gast nooit geganked had, dan hadden we misschien kunnen winnen...

Juve9le

Legacy Member
Net een game gehad als jungler waarin de lanes gewoon sneller stierven dan ik er kon geraken. Ik kill hun jungler een paar keer -> bot sterft. Bot begint te wenen -> ik clear bot -> top sterft. Ik clear top -> bot sterft en begint te wenen.... zo ging het nog door tot 25min waarna ik gewoon een /ff gedaan heb die iedereen gelukkig accepteerde. Uiteraard ging zowel bot als top akkoord dat het de jungler's schuld was terwijl onze top 2/7 stond, onze support AP ging met 0 wards en onze AD nuttiger was toen ie afk zou staan.

EnnY

Legacy Member
En het is 5uur. Gogo schoolkids solo q rush.
It's my computer so i choose what i play! I'm boss of internetz drewl

Juve9le

Legacy Member
hoe durven ze maintenance geven op een tijdstip waarop iedereen ligt te maffen of buitenshuis is!

pinoken

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
triestigen dag weral. Echt laatste 30 games zijn echt altijd klote klote klote! Altijd van die close games, en als we goe voorstaan dan throwen ze gans die boel! Gingen net weer winnen, gaat onze top ff disconnecten. Obviously finishen ze tegen da die terug is!

Game of Throws!

Close games vind ik net altijd leuk als het een spannende game was en niet gewoon al lang gedaan had kunnen zijn.

En inderdaad, league of throws de laatste tijd. Je kan geen 4 mensen carry'en en zelfs 3 is moeilijk met zijn 2, maar als je hoger hoort, kom je er op den duur echt wel. Je merkt het misschien niet maar je wordt altijd beter en beter en op den duur carry je daar door.

Chickenlal

Legacy Member
Mja het probleem is gewoon. Je ligt een gans game behind en dan komt de enemy throw en maak je een comeback. En dan ben je helemaal excited en het enige dat je zegt tegen je team zijn goede dingen en zorgen dat ze niet overextenden omdat we kunnen winnen.

En dan komt de rethrow en is het gedaan :p

Juve9le zei:
hoe durven ze maintenance geven op een tijdstip waarop iedereen ligt te maffen of buitenshuis is!

Omdat er obviously op een zaterdagnacht nog véél meer volk wil spelen dan op een randomweekdagnacht. Voor 1 avond in de week dat ik eens thuis was wou ik nachtje door doen zodat ik zondag op tijd kon slapen om maandag naar de les te gaan :p

MinatO

Legacy Member
Real troll, 1 of ander janet in mn team die lastpick was "GEEF MIJ AP, KHEB ALLEEN MID HEROES EN AP RUNES".

Simpele klik op lolking laat zien dat hij 3x met support heeft gespeeld in match history, dus ik copy/paste het naar de chat.

Daarna zegt hij: Ok let me support if you want, i"m 2K elo on smurf, if you lose, you know why.

Kga terug naar zn loking stats, uit de 8 games heeftem 2x kunnen winnen met nen ap hero, en zijn stats met ahri waren 50% (zijn beste hero zogezegd).
Kzeg zo: amai zotte 2K speler da gij zijt, en nog niet kunnen carryen op dees elo (1600+-).

Gelukkig leaved er iemand, nu zit ik weer met hem in queue, 5x AD in ons team... great. Alsk deze verlies, ga'k alleen nog mr heroes uitproberen en testen tot season 3, fuck it rofl. Janna skin interesseert mij toch niet.

BrNlicious

Legacy Member
MinatO zei:
Real troll, 1 of ander janet in mn team die lastpick was "GEEF MIJ AP, KHEB ALLEEN MID HEROES EN AP RUNES".

Simpele klik op lolking laat zien dat hij 3x met support heeft gespeeld in match history, dus ik copy/paste het naar de chat.

Daarna zegt hij: Ok let me support if you want, i"m 2K elo on smurf, if you lose, you know why.

Kga terug naar zn loking stats, uit de 8 games heeftem 2x kunnen winnen met nen ap hero, en zijn stats met ahri waren 50% (zijn beste hero zogezegd).
Kzeg zo: amai zotte 2K speler da gij zijt, en nog niet kunnen carryen op dees elo (1600+-).

Gelukkig leaved er iemand, nu zit ik weer met hem in queue, 5x AD in ons team... great. Alsk deze verlies, ga'k alleen nog mr heroes uitproberen en testen tot season 3, fuck it rofl. Janna skin interesseert mij toch niet.
ge hebt die janna skin al, die rewards zijn based op je top elo van het moment dat ze announced waren. Ik heb ook gold rating ookal ben ik ondertusse naar 1450 gedropt

MinatO

Legacy Member
Verdorie hé, kheb nog die tegen aap gezegd dat Nidalee useless was als main AP dealer. Uiteraard ging em elke fight op 5 man springen voor zijn E+Q combo en ging direct dood. Heel tof dage af en toe paar speren raakt maar voor de rest useless.

Juve9le

Legacy Member
Nidalee is wel viable als mid AP. Dan moet je natuurlijk wel een clue hebben hoe je het moet spelen.

MinatO

Legacy Member
Tis viable als uw top ook ap-ish is (vlad, rumble, kennen, ...)
Als al uw AP damage moet komen van nidalee, dan is het niet viable. Toch niet op 1500+ elo, op 800 elo kunde daar misschien mensen met stompen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan