Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
CrD Bulbasaur zei:
Kheb hier het forum een paar dagen liggen volgen. Man, wa zijn jullie een weencommunity o.0

Als je alleen dit topic volgt, natuurlijk. Dit topic had even goed "het grote ik-ween-want-ik-kon-een-game-niet-carryen-topic" kunnen heten. In de andere topics is nochtans soms vrij informatievolle discussie. Maar veel is er niet meer gezegd sinds de start van het academiejaar.

CrD Bulbasaur

Legacy Member
Bwa, geldt evengoed voor het andere topic :D

Wat is het gemiddelde elo hier eigenlijk?

pinoken

Legacy Member
Wild guess: 1300-1400 maar er zitten hier echt mensen van alé ELO's. 800 tot 2.2K ofzo. Zelf ben ik voor de moment ietske boven de 1400.

actix

Legacy Member
CrD Bulbasaur zei:
Jullie zijn ook 2de ronde van loserbracket geraakt op fom, juist?

minor-burn-treatment.jpg

DarkKhen

Legacy Member
Juve9le zei:
Wel bij de les blijven he pol :naughty:

Jama, ik heb het al moeilijk shit te volgen, en dan beginnen we opeens over elo, en da mensen sucken, en dan over nen hollander en tot slot over da zeal stinkt in bad. Of is da een andere topic?

Chickenlal

Legacy Member
Well, ge moet Tabzz wel credit geven om top 10 elo te zijn. Maar het feit dat hij er geen geld uit haalt vind ik redelijk dom.

Als ik zo goed en knap was als Zeal zou ik zeker streamen!

MinatO

Legacy Member
CrD Bulbasaur zei:
Jullie zijn ook 2de ronde van loserbracket geraakt op fom, juist?
Klopt, verloren in 2e ronde van winners bracket tegen AT Gaming, daarna nen game weggeven tegen Avenue in de losersbracket die we echt wel hadden moeten winnen, maarja, ons early voordeel totaal niet benut, dus verdiend verloren.

Juve9le zei:
In de losers bracket failen op een lokale lan op een spel dat ge al jaren speelt zijn harde accomplishments inderdaad

Juve9le zei:
belgische lans stellen niks voor


ChasingRabbits zei:
lol competitive play. Sorry ik volg alleen een beetje de echte pro teams (en dan alleen nog maar de grote toernooien), niet de teams die denken dat ze pro zijn omdat ze op een 'grote' lan in België spelen waar iedereen aan kan deelnemen.
Jullie 2, zijn echt wat mensen in deze community "low elo scrubs" noemen. Ik kan begrijpen dat jullie casual spelers zijn en misschien geen interesse hebben in de competitieve scene, maar zwijgt toch gewoon als ge er niets van afweet.

Even ter verduidelijking, FOM is voor zover ik weet de grootste LAN in de Benelux. Al de beste teams vd Benelux doen aan die LAN mee. De top3 teams waren allemaal buitenlandse spelers uit NL, Denemarken, Zweden, ... en er zat zelfs geen enkele Belg tussen. Zo lokaal lijkt het me dan toch niet. Diezelfde teams zijn ook allemaal top20 EU teams op de wekelijkske go4lols. Voor ge naar de absolute top gaat, komt ge uit 1 van die teams. Of denken jullie dat spelers zoals Krepo opeens @ top zaten? De enige 2 lokale Belgische teams die minimum tot 2e ronde waren geraakt vd brackets waren mijne en die van Bulbasaur.

q-ball_NBK zei:
Well, ge moet Tabzz wel credit geven om top 10 elo te zijn. Maar het feit dat hij er geen geld uit haalt vind ik redelijk dom.

Als ik zo goed en knap was als Zeal zou ik zeker streamen!
Zelfs zonder stream, krijgt Tabzz wel een aardig zakcentje hoor. Een goede kennis van mij, zat in 1 vd gesponsorde FOM teams (eindigde 4e) en daar krijgen ze exclusief tournament opbrengst, elks €300-400cash/maand. Enige nadeel is dat zij altijd dat onnozel vestje moeten aandoen van de sponsors, en op elk online/offline riot-gesponsord toernooi moeten meedoen. Slechte prestaties => reorganisatie van team.

Tabzz speelde vroeger bij LLL en die mannen worden nog zwaarder gesponsord. Tabzzz zijn nieuw team zat naast die van mij, en toen ze binnenkwamen, kregen ze direct 5 nieuwe pc's. Dat geeft mij toch den indruk dat zij meer cash zullen krijgen dan een zwakker team waar mijne kameraad dus speelt. Tabzz is kgeloof 16-17 jaar en zit nog op school dus dat lijkt mij toch mooi meegenomen als student.

Chickenlal

Legacy Member
Ik ben bijna terug 1500 elo! Dan mag ik ook stoer komen doen hier met de grote jongens! Can't wait. Low elo scrubs !

pinoken

Legacy Member
CuRv3 zei:
Het is niet omdat hij iets aankaart dat hij het zelf moet zijn he. Ik deel die mening van juve9le. Het stelt letterlijk geen klote voor zo'n lan in belgië.

Zeer juist maar het is natuurlijk altijd makkelijk om commentaar te geven als je aan de zijlijn staat. 't Is niet omdat de belgische proscene niet veel voorstelt t.o.v. van TSM bijvoorbeeld dat het allemaal noobs zijn. Er zijn inderdaad lans waar de lol-competitie echt 0 is, maar niet allemaal. Zo was sugarlan V6.0 zelfs voor mij en mijn taem een echte cakewalk (hoewel toch 2 van de 5 plantinum waren).

BrNlicious

Legacy Member
België heeft slechte spelers, zoals elk ander land. Andere landen hebben gwn meer inwoners en dus meer kans om grote talenten te hebben, het is ni da belgie niks is want ze het is gwn hetzelfde als al de rest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan