Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CrD Bulbasaur zei:Kheb hier het forum een paar dagen liggen volgen. Man, wa zijn jullie een weencommunity o.0
CrD Bulbasaur zei:Kheb hier het forum een paar dagen liggen volgen. Man, wa zijn jullie een weencommunity o.0
Kdenk dat 80% hier onder de 1300 zit.CrD Bulbasaur zei:Bwa, geldt evengoed voor het andere topic
Wat is het gemiddelde elo hier eigenlijk?
MinatO zei:Kdenk dat 80% hier onder de 1300 zit.
CrD Bulbasaur zei:Jullie zijn ook 2de ronde van loserbracket geraakt op fom, juist?
DarkKhen zei:Over wa zijn gelle nu eigenlijk aan het ragen? :/
Juve9le zei:Wel bij de les blijven he pol :naughty:
Klopt, verloren in 2e ronde van winners bracket tegen AT Gaming, daarna nen game weggeven tegen Avenue in de losersbracket die we echt wel hadden moeten winnen, maarja, ons early voordeel totaal niet benut, dus verdiend verloren.CrD Bulbasaur zei:Jullie zijn ook 2de ronde van loserbracket geraakt op fom, juist?
Juve9le zei:In de losers bracket failen op een lokale lan op een spel dat ge al jaren speelt zijn harde accomplishments inderdaad
Juve9le zei:belgische lans stellen niks voor
Jullie 2, zijn echt wat mensen in deze community "low elo scrubs" noemen. Ik kan begrijpen dat jullie casual spelers zijn en misschien geen interesse hebben in de competitieve scene, maar zwijgt toch gewoon als ge er niets van afweet.ChasingRabbits zei:lol competitive play. Sorry ik volg alleen een beetje de echte pro teams (en dan alleen nog maar de grote toernooien), niet de teams die denken dat ze pro zijn omdat ze op een 'grote' lan in België spelen waar iedereen aan kan deelnemen.
Zelfs zonder stream, krijgt Tabzz wel een aardig zakcentje hoor. Een goede kennis van mij, zat in 1 vd gesponsorde FOM teams (eindigde 4e) en daar krijgen ze exclusief tournament opbrengst, elks €300-400cash/maand. Enige nadeel is dat zij altijd dat onnozel vestje moeten aandoen van de sponsors, en op elk online/offline riot-gesponsord toernooi moeten meedoen. Slechte prestaties => reorganisatie van team.q-ball_NBK zei:Well, ge moet Tabzz wel credit geven om top 10 elo te zijn. Maar het feit dat hij er geen geld uit haalt vind ik redelijk dom.
Als ik zo goed en knap was als Zeal zou ik zeker streamen!
spletZ zei:There is only one way to solve this! ARAM 1V1!
CuRv3 zei:Het is niet omdat hij iets aankaart dat hij het zelf moet zijn he. Ik deel die mening van juve9le. Het stelt letterlijk geen klote voor zo'n lan in belgië.