Hoppa, 4 reports op m'n kloten van een bende pubers. Waren duidelijk vriendjes maar goed. Ik pak maokai om te junglen en we beginnen met zonder twijfel de slechtste invade die ik in een half jaar gezien heb. Blitz mist elke pull, ook al is het echt point blank range. Ik mag wraiths en red solo doen natuurlijk, waarom zou je een jungler als maokai gaan helpen (natuurlijk nog root skill eerst gepakt om te invaden). En dan begint het spel. ELKE lane verliest solo tegen de anderen. Olaf verliest top ook tegen irelia (is ook geen counter natuurlijk). En na een tiental minuten krijg ik van elke kant beledigingen naar me geslingerd omdat zij hun lane verliezen en ze ALLEMAAL hulp nodig hebben.
Nu hoop ik verdomme dat die bende mongolen hier op 9lives zit, dan kan ik ze eens goed uitschelden!