Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkKhen

Legacy Member
pinoken zei:
Je E (dash) zijn CD gaat end-game ontzettend snel naar beneden en dan is het handig voor de extra dmg. De slow is handig want die dash is niet ZO geweldig om te chasen en attack speed en movement speed spreken voor zich.

Volgens die uitleg is triforce goed op alles. Wat het ook is.

Er zijn gewoon véle betere opties én goedkopere.

Chickenlal

Legacy Member
Ik kan begrijpen als ge echt geld te veel hebt da ge als laatste item misschien een triforce koopt of whatever.

Maar bloodthirster into triforce is gewoon garbage, really. Echt garbage!

Kennethdw

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Ik kan begrijpen als ge echt geld te veel hebt da ge als laatste item misschien een triforce koopt of whatever.

Maar bloodthirster into triforce is gewoon garbage, really. Echt garbage!

Als laatste item is het nog altijd slecht tbh.

Zijn zovel betere opties voor graves.

Chickenlal

Legacy Member
'k wou hem nie helemaal de grond inboren hé, zie da ik gebanned word :(

Nighth4wkske

Legacy Member
Kstond 6/1/0 met annie, team besluit ff om te surrenderen omdat we 1x geaced worden.. djee tis weer vrijdag avond zeker.. :s

DarkKhen

Legacy Member
Ik vind het niet erg om te verliezen, maar waarom iemand een 1.6k elo leona speler brengt naar een 1.9k elo game. Zzzzz

Juve9le

Legacy Member
Game lost = blame jungler. Het feit dat ik hen zei dat ik splitpush maar ze als complete retards bleven rondlopen ipv met 4 te defenden vergaten ze uiteraard. Of het feit dat ik 2 inhibs neergehaald heb. Of het feit dat het enemy team mijn team aan het uitlachen was nadat mijn team vroeg om me te reporten("if it wasnt for your jungler you lost every lane"). Apencommunity

MinatO

Legacy Member
Pff frustraties hier alom...
Ben tegenwoordig "vriendelijker" in solo Q, kgeef solo top weg aan de last pick en ik pak Leona... Ik had ne zalige game, 6 kills aan mijn ad carry gegeven + 2 kills aan mezelf. Maar onze top lane en mid waren gewoon afschuwelijk (stonden elks 0-5 of 1-5) en mijn ad carry kon dat niet 3vs5 carryen.

Kheb soms serieus mn vraagtekens bij de gasten op 1600 elo of dat niet geboost is, want op 1400 zijn er dikwijls véél betere spelers.

St3vain

Legacy Member
Hoppa, 4 reports op m'n kloten van een bende pubers. Waren duidelijk vriendjes maar goed. Ik pak maokai om te junglen en we beginnen met zonder twijfel de slechtste invade die ik in een half jaar gezien heb. Blitz mist elke pull, ook al is het echt point blank range. Ik mag wraiths en red solo doen natuurlijk, waarom zou je een jungler als maokai gaan helpen (natuurlijk nog root skill eerst gepakt om te invaden). En dan begint het spel. ELKE lane verliest solo tegen de anderen. Olaf verliest top ook tegen irelia (is ook geen counter natuurlijk). En na een tiental minuten krijg ik van elke kant beledigingen naar me geslingerd omdat zij hun lane verliezen en ze ALLEMAAL hulp nodig hebben.

Nu hoop ik verdomme dat die bende mongolen hier op 9lives zit, dan kan ik ze eens goed uitschelden!

Kennethdw

Legacy Member
Krijg het fucking schijt van al die evelyns in solo Q. Iedere keer zen die fed en unstoppable. Da ding is TOTAAL NIET balanced. Zonder harde cc vrijwel impossibru te vangen want ze sprint iedereen deruit.

Verder instagibbed ze gwn alles wat ze wilt en daar heeft ze enkel dfg voor nodig.

Iedere keer ik een evelyn zie is die fed, maakt niet uit hoe slecht ze eig is. Ze geraakt fed.

Als ge dan naar de match history ga zien van al die eve spelers valt het ook zo hard op, allemaal zotte scores, bekan allemaal wins. Als ge hun stats me andere champs ziet trekken die op niks maar me eve kunnen ze ineens alles zne.

Rage post off.

DarkKhen

Legacy Member
Hoe hydrakus en ik da fixen: get skarner, read the player, win game? lol

Zeal

Legacy Member
Step 1: neem/vraag zelf eve
Step 2: profit

Ga trouwens volledig akkoord dat eve atm totaal niet balanced is. Ik ban die dan ook altijd als first pick.

DarkKhen

Legacy Member
Je moet je de vraag stellen, is eve imba, of is dfg imba.
Want als je nu terug iets gaat tweaken aan eve, is 't terug byebye eve.

(Ik ban eve ook altijd hoor)

MinatO

Legacy Member
Kennethdw zei:
Krijg het fucking schijt van al die evelyns in solo Q. Iedere keer zen die fed en unstoppable. Da ding is TOTAAL NIET balanced. Zonder harde cc vrijwel impossibru te vangen want ze sprint iedereen deruit.

Verder instagibbed ze gwn alles wat ze wilt en daar heeft ze enkel dfg voor nodig.

Iedere keer ik een evelyn zie is die fed, maakt niet uit hoe slecht ze eig is. Ze geraakt fed.

Als ge dan naar de match history ga zien van al die eve spelers valt het ook zo hard op, allemaal zotte scores, bekan allemaal wins. Als ge hun stats me andere champs ziet trekken die op niks maar me eve kunnen ze ineens alles zne.

Rage post off.
Same here, kheb vandaag 2 games verloren en twas al sinds champ select dak wist hoe laat het was. Kheb er toen niks van gezegd om "the spirit" te houden, maar na 30 minuten zwaar te verliezen door een gefeede evelyn, heb ik toch serieus de firstpick/banner geflamed voor zijn retarded bans (kspeel veel liever tegen een amumu dan evelyn, just saying). Die hero is broken, imo zelfs sterker dan in season 1.

DarkKhen zei:
Je moet je de vraag stellen, is eve imba, of is dfg imba.
Want als je nu terug iets gaat tweaken aan eve, is 't terug byebye eve.

(Ik ban eve ook altijd hoor)
Allebei imo. Zelfs zonder DFG is eve nog sterk. High dmg, high mobility, stealth, low mana cost, wat meer moet ge nog hebben om niet broken te zijn?

Haar Q zou wel wat meer mana mogen kosten om te beginnen.

Zeal

Legacy Member
DarkKhen zei:
Je moet je de vraag stellen, is eve imba, of is dfg imba.
Want als je nu terug iets gaat tweaken aan eve, is 't terug byebye eve.

(Ik ban eve ook altijd hoor)

Eve is imba. Die dfg heeft er niks mee te maken, elke AP champ kan dat item kopen.

Haar burst is niet echt het probleem, een Annie, Leblanc, etc kunnen ook mensen oneshotten. Het is gewoon dat stealth mechanisme dat nooit echt goedgekomen is, en al zeker niet in combinatie met die movespeed ability.

Stealth is leuk maar is gewoon super lastig te balancen in een game als lol. Van zodra je een champion hebt die goed genoeg is om deftig te lanen EN kan stealthen is het eigenlijk al om zeep. Daarom was eve een tijdje terug compleet waardeloos, haar ganks waren goed maar ze kon niet deftig lanen of junglen. Tja dan kunt ge der ook niets mee...

Cookiebear

Legacy Member
Net een spel gespeeld waar ene kerel al direct in het begin zei "pick smite or i feed", hij wou 5x smite "we cn do baron evry time"...
Uiteindelijk hebben we hem nog kunnen uitpraten. Die kerel begint al heel den tijd voor verkeerde objectives te gaan en te wenen omdat we hem ni volgen, ik zeg dat hij gewoon moet zwijge en spelen en toen is hij beginnen feeden. Gelukkig was ik redelijk farmed en hebbe nog gewonnen. Wel een leuk team, ik als Malphite, lux mid, nunu + mf bot. Al die ultis samen werkten toch redelijk goed. :)

Chickenlal

Legacy Member
Sinds ik 1500 gehaald heb krijg ik echt de grootste mongolen ooit in mijn team. 't is echt weer erg, al goe da ik 1500 haalde en niet op 1499 strande want vanaf dat punt heb ik geen game meer gewonnen en recht naar 1350 gezakt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan