Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DarkKhen zei:Hell no. So stupid.
Ik kan zo al zeggen hoe ik zou "cheaten".
Ik heb +3 accounts. Ik duoqueue met 'n maat die geboost moet worden, we zijn aan het verliezen, ik leave, gg no eloloss.
Ik login op account 2. Repeat.
Learn to carry 4v5 kbyethx.

DarkKhen zei:Punishment:
>2DC / Maand = -20 elo
leave = - 20 elo
Misschien zelfs iets harder.
De persoon 0 elo loss geven die hiervan de dupe zijn. Nah. Ge gaat dan geen goed systeem vinden. Mensen minder doen quiten is imo de oplossing.
My two cents:
mensen spelen genoeg games, dafuq gaat die extra 13 elo verschil, maken allez..

MinatO zei:Veel beter zou zijn dat de leaver elo loss krijgt, en de rest van zijn team niet maar dan moet de leaver wel serieus wat elo verliezen en niet gewoon 10 ofzo. Als het ne 2e keer gebeurt binnen x aantal tijd = ban voor 3 dagen of langer. Er moet gewoon een systeem komen want dit is belachelijk en soms zeer frustrerend als je de game daarvoor, dubbel en dik verdiend won, en dan voelt het alsof je die game voor niks hebt gespeeld.
q-ball_NBK zei:Net deze in mijn team gehad, khad een beetje medelijden eigenlijk. Toen ik zag dat haar Ashe AD en AP had, ben ik toch eens gaan kijken.
Ocharme, 2 runepages en geen runes ...
ten typek - Europe West - Summoners - League of Legends Statistics - lolking.net
edit: lol, game er na zit die terug in min team. 'k Heb maar gedodged, kga eerst iets eten lol
q-ball_NBK zei:Net deze in mijn team gehad, khad een beetje medelijden eigenlijk. Toen ik zag dat haar Ashe AD en AP had, ben ik toch eens gaan kijken.
Ocharme, 2 runepages en geen runes ...
ten typek - Europe West - Summoners - League of Legends Statistics - lolking.net
edit: lol, game er na zit die terug in min team. 'k Heb maar gedodged, kga eerst iets eten lol
.MinatO zei:Den rage vh nieuwe seizoen begint hier al...
Nen morde in mijn team dat echt zo'n typische morde attitude had. Hij stond al 0-5 in lane tegen nen twitch, en bleef gewoon vollenbak aggressief gaan, met 1300 hp loopt em op 3 gasten en riep dan vaak: I got ghost, i'll kill that twitch.
Ik was zelf gefeed met 7-1-8 annie, ik kon onmogelijk nen 2-14-2 mordekaiser carryen die de enemy telkens 5vs4 situaties geeft voor baron/dragon en als ik dan nog elke x oracle moet kopen voor die twitch + minimaal 3 wards kopen voor onze jungle omdat niemand anders het deed...
Jesus christ. Ik heb al spijt dak mn voornemen van "only duo q" niet volg.
Kgeloof niet in elo hell, maar ik geloof nooit dat ge eender welk team bestaande uit barslechte spelers kunt carryen als ge zelf zogezegd beter zou zijn dan die gasten.