Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

foenN

Legacy Member
teammember disconnected, leave game, loss forgiven -> dota2 ftw! :applause:

dit moet zwaar geïmplementeerd worden in LoL!

DarkKhen

Legacy Member
Hell no. So stupid.

Ik kan zo al zeggen hoe ik zou "cheaten".
Ik heb +3 accounts. Ik duoqueue met 'n maat die geboost moet worden, we zijn aan het verliezen, ik leave, gg no eloloss.
Ik login op account 2. Repeat.

Learn to carry 4v5 kbyethx.

Darkseid

Legacy Member
DarkKhen zei:
Hell no. So stupid.

Ik kan zo al zeggen hoe ik zou "cheaten".
Ik heb +3 accounts. Ik duoqueue met 'n maat die geboost moet worden, we zijn aan het verliezen, ik leave, gg no eloloss.
Ik login op account 2. Repeat.

Learn to carry 4v5 kbyethx.

Idd maar er mag toch een oplossing komen tbh, maar geen idee wat ge zou kunnen invoeren zonder dat er gecheat kan worden :)

Het account dat disconnect verliest toch wel nog elo hé in dota2? Anders is het helemaal belachelijk.

DarkKhen

Legacy Member
Punishment:
>2DC / Maand = -20 elo
leave = - 20 elo
Misschien zelfs iets harder.

De persoon 0 elo loss geven die hiervan de dupe zijn. Nah. Ge gaat dan geen goed systeem vinden. Mensen minder doen quiten is imo de oplossing.

My two cents:
mensen spelen genoeg games, dafuq gaat die extra 13 elo verschil, maken allez..

Darkseid

Legacy Member
DarkKhen zei:
Punishment:
>2DC / Maand = -20 elo
leave = - 20 elo
Misschien zelfs iets harder.

De persoon 0 elo loss geven die hiervan de dupe zijn. Nah. Ge gaat dan geen goed systeem vinden. Mensen minder doen quiten is imo de oplossing.

My two cents:
mensen spelen genoeg games, dafuq gaat die extra 13 elo verschil, maken allez..

Dan gaan ze gewoon niet meer ragequitten en blijven ze in base afk staan, niet veel beter imo. Dan straft ge enkel degene die internet problemen hebben ofzo :p

Achja het zal wel gewoon zo blijven, uiteindelijk heeft iedereen wel afk'ers dus uw elo blijft een goede waardemeter.

MinatO

Legacy Member
Veel beter zou zijn dat de leaver elo loss krijgt, en de rest van zijn team niet maar dan moet de leaver wel serieus wat elo verliezen en niet gewoon 10 ofzo. Als het ne 2e keer gebeurt binnen x aantal tijd = ban voor 3 dagen of langer. Er moet gewoon een systeem komen want dit is belachelijk en soms zeer frustrerend als je de game daarvoor, dubbel en dik verdiend won, en dan voelt het alsof je die game voor niks hebt gespeeld.

Darkseid

Legacy Member
MinatO zei:
Veel beter zou zijn dat de leaver elo loss krijgt, en de rest van zijn team niet maar dan moet de leaver wel serieus wat elo verliezen en niet gewoon 10 ofzo. Als het ne 2e keer gebeurt binnen x aantal tijd = ban voor 3 dagen of langer. Er moet gewoon een systeem komen want dit is belachelijk en soms zeer frustrerend als je de game daarvoor, dubbel en dik verdiend won, en dan voelt het alsof je die game voor niks hebt gespeeld.

Tja dan verliest ge de volgende game omdat er iemand gewoon slecht is en hebt ge hetzelfde gevoel.

Maar idd leaven = al het elo verliezen van uw team opgeteld en 2x per maand => ban zou'k wel aankunnen. Alhoewel da'k op kotnet ook al wel paar keer gedc'd ben en al een ban aan men voeten zou gehad hebben denk ik, maarja.

Chickenlal

Legacy Member
onze vladimir pakt 2 kills tijdens level 1 invade, gaat shoppen. Koopt wa stuff en een ward en gaat dan nogsteeds zijn lane feeden... Onbegrijpelijk.

squalleke123

Legacy Member
fuck maat, kben net herbegonnen op EU server (heb level 30 account 1300 elo op NA). Is da mijn gedacht of is t echt wel erger op EU qua ragequitters/leavers in t algemeen?

fucking hell man, kben ondertussen summoner level 13 en ké nog geen één spelleke 5 v 5 (of 3 v 3 in TT) gezien... WTF is going on here

Weebl

Legacy Member
Pre level 30 is het heel gewoonlijk dat er leavers in uw game zitten. Maar dat geldt niet alleen voor jouw eigen team he.
En in uw placement matches in ranked zal dat ook weer zo zijn :p

Killstick

Legacy Member
holy shit; we invade hun blue wat doet onze jungle ali; hun blue meteen smiten.
Komt hun cho van base die op 4e pot aan het wachten was > E en onze blue kwijt hahah

Chickenlal

Legacy Member
In lobby "pick aoe comp"

Dusja, we picken
amumu
morgana
galio
gp
mf

Gaan ze allemaal zo hard feeden, dat we niet eens lategame halen en kunnen teamfighten LOLOLOL

DarkKhen

Legacy Member

Chickenlal

Legacy Member
Lol ja, maar ik vind het toch een beetje triest. Meer dan 1000 games en 2 runepages, die dan zelfs maar de helft van de correcte runes hebben.

Juve9le

Legacy Member
Er zitten precies meer trolls op 1200 elo dan op 350, wtf man. Lastpicks zijn 9/10 trolls die geen support willen gaan en dat verneukt dan hele games. Het aantal games die close zijn, zijn ook op één hand te tellen. Altijd wel een leaver/feeder ergens waardoor de ratio 1:2 of hoger is.

MinatO

Legacy Member
Den rage vh nieuwe seizoen begint hier al...
Nen morde in mijn team dat echt zo'n typische morde attitude had. Hij stond al 0-5 in lane tegen nen twitch, en bleef gewoon vollenbak aggressief gaan, met 1300 hp loopt em op 3 gasten en riep dan vaak: I got ghost, i'll kill that twitch.

Ik was zelf gefeed met 7-1-8 annie, ik kon onmogelijk nen 2-14-2 mordekaiser carryen die de enemy telkens 5vs4 situaties geeft voor baron/dragon en als ik dan nog elke x oracle moet kopen voor die twitch + minimaal 3 wards kopen voor onze jungle omdat niemand anders het deed...
Jesus christ. Ik heb al spijt dak mn voornemen van "only duo q" niet volg :p.

Kgeloof niet in elo hell, maar ik geloof nooit dat ge eender welk team bestaande uit barslechte spelers kunt carryen als ge zelf zogezegd beter zou zijn dan die gasten.

squalleke123

Legacy Member
MinatO zei:
Den rage vh nieuwe seizoen begint hier al...
Nen morde in mijn team dat echt zo'n typische morde attitude had. Hij stond al 0-5 in lane tegen nen twitch, en bleef gewoon vollenbak aggressief gaan, met 1300 hp loopt em op 3 gasten en riep dan vaak: I got ghost, i'll kill that twitch.

Ik was zelf gefeed met 7-1-8 annie, ik kon onmogelijk nen 2-14-2 mordekaiser carryen die de enemy telkens 5vs4 situaties geeft voor baron/dragon en als ik dan nog elke x oracle moet kopen voor die twitch + minimaal 3 wards kopen voor onze jungle omdat niemand anders het deed...
Jesus christ. Ik heb al spijt dak mn voornemen van "only duo q" niet volg :p.

Kgeloof niet in elo hell, maar ik geloof nooit dat ge eender welk team bestaande uit barslechte spelers kunt carryen als ge zelf zogezegd beter zou zijn dan die gasten.

²nd to that: je mag nog goed zijn, meestal is goed = vrij defensief zodat je ze geen kills cadeau doet. Wat ervoor zorgt dat je nooit zo gefeed kan geraken als de vijand indien je een echte crap-speler in je team hebt. Probeer dan maar es een 4 v 5 te carryen.

CuRv3

Legacy Member
klopt wat jullie zeggen en daarom dat een ELO ranking ook gewoon fout is voor solo/duoQ. Voor teamranking is het perfect daarentegen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan