Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weebl

Legacy Member
Ik zou dat ook eens moeten doen en een kolommeke bijhouden van aantal spelers geleaved per game :D.

MinatO

Legacy Member
Martian zei:
Na nen tijd geeft ge het gewoon op...
Ik win met mijn duo queue partner 80% van de spellekes bot lane maar het wordt bijna altijd verpest door uw eigen team: Leavers, feeders, heel slechte spelers, trolls die echt griefen (zoals me een bom van ne full ap zilean naar u toe lopen of me den blitz Karthus in u team pullen),...
Dan kunde nog zo hard winnen in u lane ma u spelleke is 90% van den tijd lost...
Duo Q botlane is dan ook de slechtste combinatie dage kunt doen...
Beter speelt ge top + mid of jungle + top/mid. Alle andere combinaties gaan uw kansen niet echt verhogen want dan zijt ge veel meer afhankelijk vd overige spelers.

En als ge uw lane in 80% vd games wint, waarom gaat ge dan niet gewoon mid ganken zodat hij zijn lane kan winnen door uw hulp? (zeker als support)

CuRv3

Legacy Member
KgoeT.jpg


ik geef op 0 - 3. Flame begon toen ik first pick orianna nam, omdat die door alles en nog wat gecountert wordt. Dan vond skarner het nodig om eerste 5 minuten AFK te zijn. 1x doodgegaan in het laatste "teamfight" waar ik vayne neerkrijg maar dan de hele shitload over mij, omdat caitlyn 5 minions in bot belangrijker vond :D GG

Enige lichtpuntje was het feit dat enemy team zei dat ik goed was en me +3 honour gaf :( Ik ga honour farmen ofzo

MinatO

Legacy Member
Das wel straf dat ze zeggen want Orianna heeft eigenlijk geen counters :p.
Die cho pick is maar vreemd, heeft em dat gedaan na de jayce pick? Ge gaat toch gene fuck kunnen doen tegen Jayce in lane en dan build hij nog AP ook..

CuRv3

Legacy Member
Ja maar ik zit nu <1200 dus championselect is de bijbel he. Als het daar staat dan is het zo en daar mag je niet tegenin gaan ;)

CuRv3

Legacy Member
srPDW.jpg


lalalalaa stond overigens 5/1 voor dat ik nog niet eens meer m'n base uit kon komen en er constant fights waren rond inhibs -__0

Kennethdw

Legacy Member
MinatO zei:
Das wel straf dat ze zeggen want Orianna heeft eigenlijk geen counters :p.
Die cho pick is maar vreemd, heeft em dat gedaan na de jayce pick? Ge gaat toch gene fuck kunnen doen tegen Jayce in lane en dan build hij nog AP ook..

Jawel jonge corki mid is de ultieme orianna counter!
Sponsored by froggen

ClayDavis

Legacy Member
Nog maar net LoL beginnen spelen en de frustratie van MOBA games komen al boven.


Enen die wegdropt voor we beginnen 4v5, op voorhand gg als er geen tards in het andere team zitten en toch moet ge 20 min verder spelen voor niks. Eens we konden surrenderen stemden der altijd enen nee.

Ik vraag me ook af wie die mensen zijn die MP games spelen om vervolgens de chat niet te lezen of enige interactie te proberen hebben met hun teamgenoten. Go back to singleplayer games plz

Martian

Legacy Member
MinatO zei:
Duo Q botlane is dan ook de slechtste combinatie dage kunt doen...
Beter speelt ge top + mid of jungle + top/mid. Alle andere combinaties gaan uw kansen niet echt verhogen want dan zijt ge veel meer afhankelijk vd overige spelers.

En als ge uw lane in 80% vd games wint, waarom gaat ge dan niet gewoon mid ganken zodat hij zijn lane kan winnen door uw hulp? (zeker als support)

Wanneer heb ik ooit gezegd da wij mid ni ganken? :confused:
Wij ganken mid, counter junglen,... ma da maakt uiteindelijk allemaal ni uit...

ZackWhite

Legacy Member
Zzzz, 5 gewonnen, 5 verloren van mijn eerste 10 games. Serieus, wa ik allemaal tegen gekomen ben :sop:

DarkKhen

Legacy Member
ZackWhite zei:
Zzzz, 5 gewonnen, 5 verloren van mijn eerste 10 games. Serieus, wa ik allemaal tegen gekomen ben :sop:

Is normaal, er is maar 1 goeie speler da in Tienen woont. Soz dude.

CuRv3

Legacy Member
badrun kon niet blijven duren. Nu 2x gewonnen. Ik was laatste maar weigerde te supporten voor een gat achterlijke kerel dus duo ad carry. Hij 1/2 gegaan en ik 6/0/4 met vayne. Chat aan begin van spel: OMG REPORT VAYNE TROLL. Op het eind sorry.

2e game support voor een "1600 elo smurf". Was legit goed dus np dan.

Weebl

Legacy Member
Ik sta 0-2 ondertussen in ranked. Twee keer mijn role gekregen die ik wou, met Morde. Dus normaal zou ik moeten kunnen carryen. Blijkbaar kan ik het niet aan, dus accepteer ik die losses maar.
Eerste game had ik ADC Graves in mijn team die na 15 minuten een Ghostblade had, en toen ging hij afk..
Tweede game had ik een Rene in mijn team die 500 ping had en Warwick 9/0 gaf. Kon hem niet eens neerkrijgen met mijn ult..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan