Archief - Solo Q Rage Topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorfin

Legacy Member
MinatO zei:

Naar mijn weten is jungle een van de meest beïnvloedbare roles op een game.
Je kan namelijk lanes met moeilijkheden direct gaan helpen en proberen te voorkomen dat ze gaan feeden, ook kan je top regelmatig ganken om je bruiser te laten snowballen, zelfde geldt voor mid.

Zeal

Legacy Member
Ik heb gisteren besloten da ik ga proberen nooit meer te junglen. Ik heb vorig season 2k rating gehaald met bijna alleen nocturne te spelen maar 'k ben het kotsbeu hoe de jungler elke verliezende game de schuld krijgt van alles.

Ben zeker niet de beste jungler, maar de shit die ik elke keer weer over mijn kop krijg is niet te geloven.

Open Mind

Legacy Member
hopla, van 1420 naar 1280, te goe zijn voor die rating maar te slecht om te kunnen carryen op m'n eentje #qq

CuRv3

Legacy Member
ok voortaan ga ik niet meer vriendelijk zijn en support zijn als lastpick. Dan maar duo ad. 50 cs op 15 minuten en gewoon moeten carry'en als sona die handel. CONSTANT gescheld van 2 mensen. Fuck die placement matches.

DarkKhen

Legacy Member
ik heb gistere alles verloren :D
main acc van 1700 -> 1620
smurf 1 van 1600 -> 1560
smurf 2 van 1400 -> 1390
smurf 3 van 1550 -> 1410

OH DEAR LORD :lol:

Darkseid

Legacy Member
CuRv3 zei:
ok voortaan ga ik niet meer vriendelijk zijn en support zijn als lastpick. Dan maar duo ad. 50 cs op 15 minuten en gewoon moeten carry'en als sona die handel. CONSTANT gescheld van 2 mensen. Fuck die placement matches.

Placement heeft daar niks mee te maken ze, ge gaat altijd zo'n mensen blijven tegenkomen :p Support speelt ge voor de fun, niet als ge wilt stijgen in elo ^^

DarkKhen zei:
ik heb gistere alles verloren :D
main acc van 1700 -> 1620
smurf 1 van 1600 -> 1560
smurf 2 van 1400 -> 1390
smurf 3 van 1550 -> 1410

OH DEAR LORD :lol:

What happened? :D

Bij mij gaat het op één acc heel goed: nog één game winnen voor platinum, maar op men ander acc +- 1400 en daar stapelen de losses ook maar op :D

Ik speel op men goed acc, 4 wins na elkaar (ap mid), ik ga op men ander account junglen en elke lane gaat dood voor ik lvl 3 ben en wou ganken :/ Het zullen altijd lvl 2 ganks worden vanaf nu dan wint er tenminste toch al één lane :p

DarkKhen

Legacy Member
Ik heb vooral champs gespeeld die ik niet master. That's what happened.
Xin Zhao, Malphite, Nunu, Rumble (al heb ik die game verloren) en dan worst game of them all, m'n Mundo game op m'n main.

Silvers maken de call om bij hun wolves te wachten, perfect mogelijk, op 1:38 backen die "omdat er toch niet komt". Komt enemy Shen, Vayne krijgt die gecondemned tegen de muur, Shen begint te lopen dan komt team pas, en word ik in turret range getaunt, pak 1 turret hit en dan komen ze terug in hun jungle. Long story short, if silvers would have stayed, we would have gotten fb. OH WELL.

Mijn grootste probleem atm is da'k verwacht da mensen brains hebben en doen wat er in mijn crazy head afspeelt. Dat ga'k voor 'n tijdje terug moeten afleren.

CuRv3

Legacy Member
Darkseid zei:
Placement heeft daar niks mee te maken ze, ge gaat altijd zo'n mensen blijven tegenkomen :p Support speelt ge voor de fun, niet als ge wilt stijgen in elo ^^

ik heb hier screens gepost van m'n placement matches. Ik zit onder 1200 ELO lol. Ik ben dat nog nooit geweest dus ja ik kom hier shit tegen dat ik niet eens in normals zie :/

Fliblit

Legacy Member
Bijna 1300 :D die +-40 elo per match zorgt toch voor wat meer stress dan normaal :p

Daarnet mijn lane verloren maar door de rest van het team gecarried geweest, plezant :p

Juve9le

Legacy Member
DarkKhen zei:
ik heb gistere alles verloren :D
main acc van 1700 -> 1620
smurf 1 van 1600 -> 1560
smurf 2 van 1400 -> 1390
smurf 3 van 1550 -> 1410

OH DEAR LORD :lol:

Zijn al die accounts zelf gelevelled of gekregen van te boosten ofzo?

Chickenlal

Legacy Member
Een smurf'ke kunt ge met XP boosts wel op een week of 2 naar 30 doen toch.

Zeal

Legacy Member
Wanneer gaan ze die fucking champion trades eens fixen zeg. Als ge allebei trade offert blijft da 15 seconden gewoon vasthangen, net ook weer bijna fucked geweest

Dezona

Legacy Member
Zeal zei:
Wanneer gaan ze die fucking champion trades eens fixen zeg. Als ge allebei trade offert blijft da 15 seconden gewoon vasthangen, net ook weer bijna fucked geweest

Is dat niet omdat je allebei de trade request? Kheb da ook vaak echt ambetant eigenlijk.

Zeal

Legacy Member
Ja dat is als je tegelijk wil traden maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat ff aan te passen dat de trade dan ook gewoon gebeurt :/.

DarkKhen

Legacy Member
Als er toch elo hell is he, is da voor mij het queue dodgen. Da is voor mij elo hell.

MinatO

Legacy Member
DarkKhen zei:
Als er toch elo hell is he, is da voor mij het queue dodgen. Da is voor mij elo hell.
Beeld u Forellenlord einde s2 voor. 3K elo en ge wilt dan eens snachts spelen.
Misschien half uur wachten en dan iemand die dodged :p.

Killstick

Legacy Member
denk dak nu wel eens een lange ban aan mijn been kan hebben :p

lvl 1: zij hebben blitz wij gaan onze red deffen voor onze lee. Zegt die lee ineens op 120; go ward blue sona. Ok domweg gaan die sona van ons en morgana dan op 1:30 eens de brushes aan blue facechecken .... kill voor Vayne en hun skarner + full assists voor hele team.

Ik ben dus al bot vs Bc met 2 assists en vayne met kill en assist. Cava met graves harras etc (vind vayne/BC zo een dwaze lane) en ik outfarm en outharras hun. Dan komt onze genie van een lee. Die gaat ineens hun BC diven, kill BC maar sterft tegen vayne.
Gevolg ineens sta je tegen een vayne met double buff op lvl 6 ><

nu ineens is dat een kutlane, want blitz kan nu easy support aggresive gaan en je kan ze niet meer killen (stealth, knockback, tumble, flash en knock up grab en silence). Dan call ik 5 minute bot te komen helpen en drake te pakken. Want tja, op dat moment kon ik niet veel doen tenzij die sona me divde. Ofc wachten die mannen tot Drake weg is en hun Skarner ons komt diven XD

Dan krijg je voor de rest van de game over u "how did this vayne get so fed".

Dat krijg je dan van die mongolen die op lvl 1 de meest marginale facecheck ooit deden en van de jungler die voor een support kill, een kill en assist weggeeft aan AD + double buff en dan nog niet eens voor zijn drake vecht.

Dan begint die Vayne met BC in chat te doen alsof ze solo die lane wonnen ><

MAW; morgana, sona, lee, BC en Vayne geflamed dus gg wss voor een paar dagen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan