Archief - Rift: Planes of Telara

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marly

Legacy Member
Aprella zei:
aaagh waarom altijd die voze credit cards... kwordt er misselijk van -_-'

Ik wil heel graag de CE kopen en een 3 maanden subscription nemen, maar nee je hebt een cc nodig.
Pas op 1 maart komt paypal... dag headstart...

Mijn wow game time loopt tot 18 februari, dus op 24 februari beginnen aan Rift zou ideaal zijn geweest...

/gaat vant weekend nog een poging wagen om vriendje te overtuigen.

Dacht dat paypal-optie beschikbaar zou zijn vóór de eerste maart. In ieder gaval kunnen de mensen nog niet eens hun pre-order key ingeven als ze niet beschikken over een CC.

Sommigen hebben het gekocht via Steam met paypal maar aangezien het systeem meteen vraagt om U cc gegevens na het invoeren van de key, kunnen ze het niet activeren.

Weer zo een van die launch-foutjes hé :doh:

Lethall

Legacy Member
is het niet mogelijk zo'n vcc aan te maken (neteller bijvoorbeeld) en dan daarmee betalen?

Dus als ge de mogelijkheid hebt om geld te zetten op uw neteller account dan is het ook opgelost.

Razhia

Legacy Member
Marly zei:
Ja, als ge pre-ordered :)

Kheb het gepre-ordered. Maar als ik het spel wil starten krijgt ik deze boodschap: "You are not authorized to play this game"

Marly

Legacy Member
Razhia zei:
Kheb het gepre-ordered. Maar als ik het spel wil starten krijgt ik deze boodschap: "You are not authorized to play this game"

Volgend beta-event begint pas vrijdag ...

Normaal dat je niet kan inloggen.

Friday, Jan. 7, 2011 at 10:00 AM PST (18:00 GMT) through 10:00 AM PST (18:00 GMT) on Monday, Jan. 10, 2011

diknmuis

Legacy Member
hoe kan je die client downen?? als ik die patcher opstart krijg ik de melding dat ik op mn acc die EULA moet bevestigen, maar kan dit niet doen

er staat ook bij mn acc dat ik niet in een beta event zit??
kheb wel de deluxe- editie gekocht, in de faq staat er dat je bij pre-order geen aparte beta key meer krijgt, het zou rechtstreeks aan uw acc zijn gekoppel

EDIT: eens op rift forums gekeken, naar het schijnt kan je dus die client nog niet downen

Nariwari

Legacy Member
Congratulations!
You've been selected to participate in this weekend's RIFT™ beta event!

The RIFT beta continues this weekend with our next beta event, Warfronts, set to begin Friday, Jan. 7, 2011 at 10:00am PST (18:00 GMT), and run through 10:00am PST (18:00 GMT) on Monday, Jan. 10, 2011.

Uiteraard krijgt een mens op een heel jaar zijn beta-invite tijdens z'n examens. Merci!

Ikaruga

Legacy Member
alle, ik krijg nu ne invite, maar meestal staat daar concreet ne download link bij enzo. Echt heel dei site zitten afschuimen, nergens eh.

In de updated beta FAQ krijgt ge de anatomie van ne kever uitgelegd, alle details, maar geen beta link

nvm, gevonden. Ze mogen die dingen wel in de invite mail zetten ...

diknmuis, ge moet inloggen op uw trion worlds account, daar gaat rechsonder staan "beta name", "status - accepted" en dan "EULA", ge moet op die EULA klikken, dan krijgt ge in de volgende pagina de mogelijkheid om "confirm" te doen, en zal er "download beta" op uw account pagina komen

diknmuis

Legacy Member
^krijgt ge een key of een invite??

EDIT:ah ok, begreep uw prob niet, maar idd zo moet je het doen, mn client is al binnen, er stond ook die eula link in uw mail

er is btw een nieuwe euorpese (engelse) pve sever aangekondigd, icewatch
ik zal normaal op deze zitten (guardian)

Namko

Legacy Member
Ik zit sowiso op een us server(van tijdens de 1ste beta). Die hebben meestal geen queue's en allemaal engels!

Aprella

Legacy Member
Als ge op ne us server sêelt, hebt ge dan ni meer last van lag? of is da een fabeltje?

Ben net bezig met installeren en updaten vand e beta client ^^ Maar ik heb super traag Inet -_-' dus da akn nog wel ff duren xD

edit: Hoera!!! het gaat 5uur duren xD Dus als het internet lief blijft mee werken dan is het net op tijd klaar voor de beta begint ^^

Ik zie er enorm naar uit!

Namko

Legacy Member
Aprella zei:
Als ge op ne us server sêelt, hebt ge dan ni meer last van lag? of is da een fabeltje?

Ben net bezig met installeren en updaten vand e beta client ^^ Maar ik heb super traag Inet -_-' dus da akn nog wel ff duren xD

edit: Hoera!!! het gaat 5uur duren xD Dus als het internet lief blijft mee werken dan is het net op tijd klaar voor de beta begint ^^

Ik zie er enorm naar uit!
Heb nooit echt problemen gehad met lag tot nu toe.:) Miss nu met die warfronts at het wel effect kan hebben.

Aprella

Legacy Member
aaagh super... van 400KB/s naar 100KB/s dus het duurt nu vier keer langer jippie....

19 uur -_-'

Dom internet... geen problemen met mmo's of stuff ma zodra ik begin te downloade isnt naar de boem

Aprella

Legacy Member
Buuuh -_-' het zou nog ene vier uur duren nu... internet ressetend heeft voorlopig geholpen...

aagh waarom ben ik niet bij mijn vriendje xD het internet daar gaat ook zo razend snel xD

Larmoth

Legacy Member
Geen pre order maar wel een beta voor deze keer :) Is aan het updaten, meer dan 3mb/s, dat is pas updaten. In tegenstelling tot LOTR :).

Benieuwd wat dienen game zal geven, vanavond heb ik jammer genoeg wel een sociaal leven :p en moet ik uitgaan hahaha :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan