Marly
Legacy Member
Razhia zei:Bestaat er nog een kans dat ik op een of andere manier de beta zou kunnen spelen van Rift?
Ja, als ge pre-ordered

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Razhia zei:Bestaat er nog een kans dat ik op een of andere manier de beta zou kunnen spelen van Rift?

Aprella zei:aaagh waarom altijd die voze credit cards... kwordt er misselijk van -_-'
Ik wil heel graag de CE kopen en een 3 maanden subscription nemen, maar nee je hebt een cc nodig.
Pas op 1 maart komt paypal... dag headstart...
Mijn wow game time loopt tot 18 februari, dus op 24 februari beginnen aan Rift zou ideaal zijn geweest...
/gaat vant weekend nog een poging wagen om vriendje te overtuigen.
Marly zei:Ja, als ge pre-ordered![]()
Razhia zei:Kheb het gepre-ordered. Maar als ik het spel wil starten krijgt ik deze boodschap: "You are not authorized to play this game"
Friday, Jan. 7, 2011 at 10:00 AM PST (18:00 GMT) through 10:00 AM PST (18:00 GMT) on Monday, Jan. 10, 2011
Congratulations!
You've been selected to participate in this weekend's RIFT™ beta event!
The RIFT beta continues this weekend with our next beta event, Warfronts, set to begin Friday, Jan. 7, 2011 at 10:00am PST (18:00 GMT), and run through 10:00am PST (18:00 GMT) on Monday, Jan. 10, 2011.
Heb nooit echt problemen gehad met lag tot nu toe.Aprella zei:Als ge op ne us server sêelt, hebt ge dan ni meer last van lag? of is da een fabeltje?
Ben net bezig met installeren en updaten vand e beta client ^^ Maar ik heb super traag Inet -_-' dus da akn nog wel ff duren xD
edit: Hoera!!! het gaat 5uur duren xD Dus als het internet lief blijft mee werken dan is het net op tijd klaar voor de beta begint ^^
Ik zie er enorm naar uit!
Miss nu met die warfronts at het wel effect kan hebben.Aprella zei:omg geef u internet aan mij XD
om 20.00uur
rond 8gb gedownload in nog geen 50min
gehebt nog 3uren en half 