Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:applause:
Ja Rift was al vanaf beta1 heel polished(zo goed als geen bugs etc). Het lijkt ook sterk op WaR imo. Linear begin gebied, Rifts(zoals +-Public quests, maar uitgebreider), zelfde game engin, ongeveer het zelfde dev team ook?!VictorVonDoom zei:vele leaven war voor rift en ze zeggen dat de beta tamelijk polished is

Namko zei:Die warfronts zijn wel leuk, maar ik vrees dat het spel toch niets voor me is...![]()
Vooral het questen dat veeeeel te linear is imo. Ge wordt echt gepushed die quests te doen en kunt niet echt quests skippen. Opzich volgt ge steeds de grote hoofdweg van de ene questhub naar de andere. Zeker wnnr elke faction dan nog 1start gebied heeft, maar het nog harder(zeker om een 2de char te maken), oké het verhaal wordt zo verteld maar toch...(gelukkig verdien je nog xp van PvP/Warfronts/Rifts).fabanana zei:kan je even uitleggen waarom?
