Archief - Rift: Planes of Telara

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VictorVonDoom

Legacy Member
vele leaven war voor rift en ze zeggen dat de beta tamelijk polished is

Bruno001

Legacy Member
Ben erg benieuwd naar deze game.
Kan ik ergens nog een beta invite bemachtigen?

Aprella

Legacy Member
Ik denk het niet. Je moet een key aan u account koppelen en dan heb je kans om een invite te krijgen.

Granaatappel

Legacy Member
Alle VIP keys (gegarandeerde beta access voor elke beta) zijn vergeven.
De reguliere keys geven misschien access tot een beta, dat is nooit zeker. Ik weet niet of die nog ergens te vinden zijn, kan er zelf geen meer vinden.

Vanavond beta 19.00 nog 45 minuutjes!!! :woohoo::applause::woohoo:

Bruno001

Legacy Member
En als ik pre-order dan krijg ik wel een beta key?
Maar lijkt me riskant om nu al te pre-orderen zonder het gespeeld te hebben

+ Wat zijn de vereisten om dit game optimaal te kunnen spelen?

Namko

Legacy Member
VictorVonDoom zei:
vele leaven war voor rift en ze zeggen dat de beta tamelijk polished is
Ja Rift was al vanaf beta1 heel polished(zo goed als geen bugs etc). Het lijkt ook sterk op WaR imo. Linear begin gebied, Rifts(zoals +-Public quests, maar uitgebreider), zelfde game engin, ongeveer het zelfde dev team ook?!

Anywayz, deze avond is die warfronts testen, maar voor't moment ben ik helemaal niet hyped ofzo over dit spel(heb de 3vorige beta's ook gespeeld).

Ik hoop dat het voor andere wel intressant is...:)

Drokz

Legacy Member
Inderdaad, nog eventjes en kan weer voor de vierde keer aan de slag in de beta. Es benieuwd naar de pvp !!

Namko

Legacy Member
btw, welk level kunde warfronts joinen? ben lvl17 atm...

Edit:nvm, lvl10-19 is eerste warfront:)

Bruno001

Legacy Member
Heb hem net pre-orderd maar ik krijg geen beta key?
En kan je de client al downloaden als je ge preorderd hebt?

Aprella

Legacy Member
De keys worden uitgedeeld voor het beta event :s dus kweet niet of je er nog één gaat krijgen....

nog een uur... nog een damn uur en tis eindelijk binnen.

Namko

Legacy Member
Screens van de world event op de server:
(grfx staan heel laag aangezien ik op laptop atm speel)
riftworldevent.jpg

riftworldevent1.jpg

riftworldevent2.jpg

riftworldevent3.jpg

riftworldevent4.jpg

riftworldevent5.jpg

riftworldevent6.jpg

Die warfronts zijn wel leuk, maar ik vrees dat het spel toch niets voor me is...:)

W00t

Legacy Member
Namko zei:
Die warfronts zijn wel leuk, maar ik vrees dat het spel toch niets voor me is...:)

kan je even uitleggen waarom? kvrees ook dat t niets voor mij is vermits t enerzijds WOW achtig is en andere kant eerder PvE gericht is..

vraag is of er dezer dagen betere mmo's op de markt zijn..

Namko

Legacy Member
fabanana zei:
kan je even uitleggen waarom?
Vooral het questen dat veeeeel te linear is imo. Ge wordt echt gepushed die quests te doen en kunt niet echt quests skippen. Opzich volgt ge steeds de grote hoofdweg van de ene questhub naar de andere. Zeker wnnr elke faction dan nog 1start gebied heeft, maar het nog harder(zeker om een 2de char te maken), oké het verhaal wordt zo verteld maar toch...(gelukkig verdien je nog xp van PvP/Warfronts/Rifts).

Daar waar ge in Lotro bevoorbeeld verschillende startgebieden hebt, waar ge massa's quests ontvangt en sommige kunt skippen. Waar je echt het gevoel hebt dat je in een open wereld loopt, dat is hetgeen ik niet echt vind in Rift.

Maar dat world event(rift event) was dan wel machtig om mee te maken en denk ook wel eerlijk gezegd dat PvE/PvP mooi verdeeld is hier. Je hebt zowel Open PvP als Gesloten PvP(die warfronts dan vanaf lvl10) en voor de PvE mensen dan Quests/Instances(vanaf lvl20)/Rifts.

Wat me ook echt stoorde was de chat:"WoW dit, WoW dat" enja... 't was wel te verwachten zoals in elke beta...

Het is helemaal geen slecht spel hoor, maar het is gewoon geen mmorpg voor mij. Dit spel zal wel zijn core-spelers hebben.:)

Nariwari

Legacy Member
Volledig zelfde mening als Namko hier, deze laat ik passeren. Zeker een goede MMO, maar de lineariteit en eigenlijk ook een beetje het universum zelf, kunnen me niet echt boeien.

Namko

Legacy Member
Heb een suggestion post gemaakt op het beta forum ivm dat het questen imo veel te linear is. Maar ik vrees dat het onmogelijk is om er nog iets aan te doen tegen de release...:p

Bruno001

Legacy Member
Is wel een leuk game, alleen spijtig dat er geen dungeonfinder is.
Constant spammen 'lfg ' :D

Ben wel nog maar level 11
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan