Aprella
Legacy Member
Ik ben het nog volop aant het spelen ^^ tis toch nog tot morgen avind hé? (of ben ik verkeerd)
Die mounts zien er zo goed uit o_o
Kwil er eentje xD
Rifts zijn wel super tof ^^ en het soulsyteem ook, alleen vind ik de gigantishce veelheid aan spells wat irritant... maar het hoort er bij XD
Die mounts zien er zo goed uit o_o
Kwil er eentje xD
Rifts zijn wel super tof ^^ en het soulsyteem ook, alleen vind ik de gigantishce veelheid aan spells wat irritant... maar het hoort er bij XD
ben pas lvl 13