Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Namko zei:toch wel lachen!: YouTube - RIFT: It's Not Unusual :')

diknmuis zei:^lol
nog geen mail gehad voor de beta, btw hoe groot is die client?
Deetje zei:Zonder eigenlijk te veel te mogen verklappen (beta en NDA's) enzo, maar ligt het aan mij of is dit echt een MMORPG met kans op overleven en slagen. Toegegeven, er is enorm veel geleend uit WoW maar het is al lang geleden dat ik een MMO heb tegen gekomen die en goeie graphics, besturing en interessante classes zo goed weet te combineren.
Het is dat de beta te kort is om ver te levelen of ik liet Wow ervoor aan de kant staan... .
Rift systeem kunde goed vergelijken met Public Quests van WaR imo...fabanana zei:en idd, veel comments hebben t over een WOW / WAR clone qua gameplay, en dat enkel t 'rift systeem' en de classes origineel zijn


Mmorpgs zullen nooit echt vernieuwd worden denk ik hoor(miss gw2, maar da interesseert me niet). Enja Tera, buiten dat aim systeem(wat ik al zo vervelend vond in The chronicles of spellborn) zal er toch ook niet veel "vernieuwend" zijn?fabanana zei:tbh, had meer verwacht van deze Amerikaanse ontwikkelaar (qua vernieuwing), blijkt nog maar eens dat we moeten wachten op de Asiaatjes als we iets nieuws willen ( Tera, GW2,...)
Namko zei:Rift systeem kunde goed vergelijken met Public Quests van WaR imo...
Classes zijn wel cool.
Imo ist vooral WaR, met EQ/Aion/WoW/Lotro(lotro klein klein beetje) mix.
Wat ik vooral heel leuk vind is dat de devs echt wel elke beta naar de spelers luisteren(in zoverrre ze kunnen), maar wat ik dan haat is dat het questen zo linear terug is. Naar't schijnt is't nu ook zo in Cata(geen idee, kspeel Lotro), maar linear questen is veel te saai imo. Liever meer keuze aan quests etc zoals in Lotro, dan op deze manier.
Wat ik echt spijtig vind dat het daardoor me ni echt kan boeien, want heb wel zeker respect voor Trion dat ze echt luisteren naar de feedback.
Mmorpgs zullen nooit echt vernieuwd worden denk ik hoor(miss gw2, maar da interesseert me niet). Enja Tera, buiten dat aim systeem(wat ik al zo vervelend vond in The chronicles of spellborn) zal er toch ook niet veel "vernieuwend" zijn?
True, maar hier wordt ge van de ene hub, naar de andere gestuurd. Ook moet je eerst 2questen completen omdan de rest(pakt 2/3 nieuwe quests) te krijgen, en later krijg je dan een quest die je naar de volgende questhub brengt.(questhubs liggen ook wel op 1zelfde weg)diknmuis zei:die PQ in WAR waren echt fun
questen is imo altijd een beetje linear, voor mij is het belangrijk als veel verschillende dingen kunt doen, lvlen door questen, instances, craften, pvp,...
hopelijk raak ik nog eens in een beta, het spreekt me wel aan
Rifts geven ook xp voor zover ik weet, battleground(Warfronts) zijn nog niet beschikbaar in Beta, dus dat weet ik nog niet en eerste instance is op lvl18+.
JepsHannibal zei:Zijn er ook raidbosses en dergelijke ?
Weet je toevallig ook waar NDA voor staat ?Namko zei:True, maar hier wordt ge van de ene hub, naar de andere gestuurd. Ook moet je eerst 2questen completen omdan de rest(pakt 2/3 nieuwe quests) te krijgen, en later krijg je dan een quest die je naar de volgende questhub brengt.(questhubs liggen ook wel op 1zelfde weg)
Daar waar ge bij Lotro bev overschot aan quest kunnen nemen, sommige kunt skippen, niet gepushed worden naar de volgende questhub, heb ik dat gevoel in Rift jammer genoeg wel.
Maar gelukkig zijn er andere manieren om te lvelen ofc...Rifts geven ook xp voor zover ik weet, battleground(Warfronts) zijn nog niet beschikbaar in Beta, dus dat weet ik nog niet en eerste instance is op lvl18+.
IK zeg helemaal niet dat Rift een slecht game is hoor, voor een beta is het heel mooi afgewerkt + elke keer luisteren ze naar de feedback. Maar voor't moment ligt het spel me gewoon niet zozeer.
Jeps

fabanana zei:nda is toch opgeheven? (edit: link)
en idd, veel comments hebben t over een WOW / WAR clone qua gameplay en gfx, en dat enkel t 'rift systeem' en de classes origineel zijn... toch zijn er ook velen die enthousiast zijn over het spel, maar om te zeggen dat t een WOW-killer is..
tbh, had meer verwacht van deze Amerikaanse ontwikkelaar (qua vernieuwing), blijkt nog maar eens dat we moeten wachten op de Asiaatjes als we iets nieuws willen ( Tera, GW2,...)

L0k1- zei:in het verleden al genoeg "vernieuwende/revolutionaire" MMO's zien uitkomen... en hoe zijn die praktisch allemaal geëindigd?
Het is beter om iets te pakken van de huidige generatie en lichtjes enkele nieuwe dingen toe te passen. Men kan dit altijd later uitbreiden via patches/expansies. Zo schrik je uw doelpubliek niet direct af omdat ze eens iets nieuws moeten proberen.
en WoW killer, bah stomste benaming ooit. Als een MMORPG 150.000+ mensen kan hebben, dan is het gewoon al rendabel. Je hebt geen 5 miljoen spelers minimum nodig om winst te maken.