Archief - rFactor event

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
vryko zei:
Private_BE, dank u, ik dacht dat ik met mijn 1:40:60 den slechtsten pb hier had :p

maar ja, nog een weekske oefenen en dat komt allemaal wel in orde

Daar doe ik het voor he ;)

Vinox

Legacy Member
Hmm, ik dacht, ik ga nooooooit meekunnen, maar ik heb gisteren toch ook 1.38 gereden. Offline weliswaar, kwou gewoon eens kijken of het al zou lukken na een week.

Is de server full continu online? Dan kom ik straks ook eens piepen als ik mag :) Beetje mensen van de baan rijden en zo :evil:

Anoniem04

Legacy Member
Vinox zei:
Hmm, ik dacht, ik ga nooooooit meekunnen, maar ik heb gisteren toch ook 1.38 gereden. Offline weliswaar, kwou gewoon eens kijken of het al zou lukken na een week.

Is de server full continu online? Dan kom ik straks ook eens piepen als ik mag :) Beetje mensen van de baan rijden en zo :evil:

Ik denk dat Mee iets laat weten als hij host :)

Anyways, ik ben rFactor eens opnieuw aan het installeren.

Monty007

Legacy Member
Ola, zie ik dit nu pas... Donington...
Die wagen ken ik nog niet, die ga ik dus eerst downloaden, het circuit daarentegen is nog steeds mijn favoriete. Hopelijk tot es op de server, eerst ff offline testen.

Stancke

Legacy Member
TOCA2 is voor mij toch 1 van de racespellen waar ik het meest plezier heb aan beleefd tbh

128MB

Legacy Member
Ik vind het toen ook zalig omdat er nog niets beter was buiten Grand Prix Legends :love:
Maar dat was te moeilijk.

Rubmifer

Legacy Member
te moeilijk :p gewoon genoeg oefenen, dan lukt het wel. Enorme kick als je die wagens perfect kan bedienen. Alleen het racen zelf lukt me nog niet goed, gewoon door het feit dat ik bij de start mijn motor niet hoor. En u motor niet horen is gewoon een ramp bij de start :p

protnie

Legacy Member
Kan er mij iemand eens uitleggen hoe je het snelst kan vertrekken?
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar vertrek veel trager dan de rest.

Vinox

Legacy Member
Volgas en goed tegensturen :p Nee serieus, ik heb altijd een goede start, zelfs met automatic clutch, zolang ik maar voldoende gas geef. Btw, er is trouwens een launch control, niet?

protnie

Legacy Member
Vinox zei:
Volgas en goed tegensturen :p Nee serieus, ik heb altijd een goede start, zelfs met automatic clutch, zolang ik maar voldoende gas geef. Btw, er is trouwens een launch control, niet?
Welja het probleem is, als ik lichtjes gas geef om dus geen wheelspin te creëren dan vertrek ik zoveel trager, doe ik dan wat meer is het helemaal verkakt :sop:

Kzal nog wat experimenteren zeker ^^

Monty007

Legacy Member
Na 6 rondjes zit ik aan 1.33.
Dat gaat dus wel redelijk.
Toch kan die Porsche me niet bekoren, is altijd al een gevecht geweest voor mij om die zware konten op het tarmac te houden. Met elke niet-Porsche ben ik veel sneller rond dat circuit.
Ik wacht ook wel es op een server.

protnie

Legacy Member
128MB zei:
Ik laat altijd men banden ff doordraaien. maar ook niet te lang.
Ok, kzal dan nog eens proberen maar eerst nog wat rondjes rijden, het begint al te beteren (1:38:684)

Kenzani

Legacy Member
Heb er een 1:33.1 uitgehaald na mijn 1e ronde al vandaag. Een scherpe 1:32 is zeker mogelijk, want had een klein foutje gemaakt aan de chicane en de laatste bocht niet de volledige breedte van de baan benut, moet wel zeggen dat de andere bochten haast perfect waren. Wanneer ligt er nog is een server open?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan