Private_BE
Legacy Member
vryko zei:Private_BE, dank u, ik dacht dat ik met mijn 1:40:60 den slechtsten pb hier had
maar ja, nog een weekske oefenen en dat komt allemaal wel in orde
Daar doe ik het voor he

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vryko zei:Private_BE, dank u, ik dacht dat ik met mijn 1:40:60 den slechtsten pb hier had
maar ja, nog een weekske oefenen en dat komt allemaal wel in orde

Beetje mensen van de baan rijden en zo 
Vinox zei:Hmm, ik dacht, ik ga nooooooit meekunnen, maar ik heb gisteren toch ook 1.38 gereden. Offline weliswaar, kwou gewoon eens kijken of het al zou lukken na een week.
Is de server full continu online? Dan kom ik straks ook eens piepen als ik magBeetje mensen van de baan rijden en zo
![]()


Welja het probleem is, als ik lichtjes gas geef om dus geen wheelspin te creëren dan vertrek ik zoveel trager, doe ik dan wat meer is het helemaal verkaktVinox zei:Volgas en goed tegensturenNee serieus, ik heb altijd een goede start, zelfs met automatic clutch, zolang ik maar voldoende gas geef. Btw, er is trouwens een launch control, niet?

Ok, kzal dan nog eens proberen maar eerst nog wat rondjes rijden, het begint al te beteren (1:38:684)128MB zei:Ik laat altijd men banden ff doordraaien. maar ook niet te lang.
