protnie
Legacy Member
En bij deze ben ik al héél erg blijprotnie zei:²
Ik zal al héél erg blij mogen zijn dan ^^

Het gaat precies beter met muziek.
Hmm na paar rondjes zijn die bij mij toch al een stukske boven de 105° CMee zei:PS: als ge schrik hebt dat uw banden te warm worden: de optimale temperatuur is 105° C![]()

heb geen Rfactor 
