Blijft moeilijk, rij nu toch af en toe als eens in de 1.36
Hopelijk heb ik niet teveel in de weg gereden
Zijn er nog die met een controller rijden? Ik vraag me af of mijn steering, braking en acceleration rates wel juist zijn ingesteld voor deze mod. Soms stuurt die auto veel te snel en raak ik volledig uit balans.
Maar ik vond het wel fijn rijden af en toe. Ik wil graag meedoen als jullie echt gaan racen, allez als ik mag.
Merci voor de server.