Archief - rFactor event

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
protnie zei:
Kan er mij iemand eens uitleggen hoe je het snelst kan vertrekken?
Auto in 1ste zetten, clutch induwen (zie dat ge zo een knopke hebt), toerental tot ongeveer 70% laten lopen, clutch loslaten en dan wat balanceren dat ge snel weg bent maar niet te veel doorslipt.

blaatschaap

Legacy Member
heb em van de week nog eens geprobeerd, maar het was dus nie voor niks dak die mod terug gedelete had... buh :x

anyway, kzal wel meedoen :)

Wesdude

Legacy Member
3 rondes achter elkaar 1.34 net. Het begint nu ook fijn te worden, eens ge die handling door hebt is het echt wel een fijne auto vind ik.

blaatschaap

Legacy Member
1:36 na 5 rondjes met verneukte controller setup (hij was perfect voor F1 maar op 1 of andere manier ben ik hem kwijt :cry:)
Mee geef uwe setup eens :D

Mee

Legacy Member
Veel te setuppen is er niet hoor, juist de rembalans meer naar achter zetten.

protnie

Legacy Member
Nice one dilly, zo heb ik ook weer wat foutjes van mezelf gezien ^^

Anoniem04

Legacy Member
Ik ga eens meer zo'n hotlap filmpjes posten, is altijd interessant voor mensen met een mindere tijd denk ik.

Anoniem04

Legacy Member
Mja, ik ga het er niet voor heruploaden.

Zaterdag komt FSONE 2007 uit, ik ben benieuwd welke nu het beste gaat zijn.

Private_BE

Legacy Member
Kunnen we niet met die ouwe mini'kes rijen?
Daar lukt het aardig mee in GT Legends, maja ge hebt ook zoveel tijd :p

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
http://nl.youtube.com/watch?v=QaPyPsAZdLo

Een rondje in 1.32, ik ben op een paar bochten wel een beetje te wijd gegaan :unsure:
Einde sector 1 was inderdaad wel heel stout van u :naughty:.

De chicane kan ik zo dus niet nemen hè: auto springt dan naar alle kanten waardoor ik rondga...
Private_BE zei:
Kunnen we niet met die ouwe mini'kes rijen?
FWD racen = :puke:

:p
rubmifer zei:
wanneer er een historx event komt, doe ik zeker mee :)
Te moeilijk om daar 25 minuten mee te rijden. Voor u en anderen misschien niet, maar we moeten met iedereen rekening houden hè ;)

Rubmifer

Legacy Member
bwa, ge moet nu natuurlijk ook niet direct met een pantera of gt40 gaan rijden hé :p een Escort of BMW is niet zo heel moeilijk om consistent rondjes mee te rijden. En met genoeg oefening geraak je er zeker ook al :)

Kenzani

Legacy Member
Dilly, als je die chicane wat 'stouter' (meer afsnijden) zou nemen haal je er nog een seconde af denk ik...

Stancke

Legacy Member
Mee zei:
Einde sector 1 was inderdaad wel heel stout van u :naughty:.

De chicane kan ik zo dus niet nemen hè: auto springt dan naar alle kanten waardoor ik rondga...

De zaligste bocht van heel het circuit net:D In 4e vol de apex aansnijden (gewoon over de curb vliegen dus) en dan hem vol uitkomen:love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan