Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auto in 1ste zetten, clutch induwen (zie dat ge zo een knopke hebt), toerental tot ongeveer 70% laten lopen, clutch loslaten en dan wat balanceren dat ge snel weg bent maar niet te veel doorslipt.protnie zei:Kan er mij iemand eens uitleggen hoe je het snelst kan vertrekken?

Zeer zekerDillyracer zei:Ik ga eens meer zo'n hotlap filmpjes posten, is altijd interessant voor mensen met een mindere tijd denk ik.

Einde sector 1 was inderdaad wel heel stout van u :naughty:.Dillyracer zei:http://nl.youtube.com/watch?v=QaPyPsAZdLo
Een rondje in 1.32, ik ben op een paar bochten wel een beetje te wijd gegaan![]()
FWD racen =Private_BE zei:Kunnen we niet met die ouwe mini'kes rijen?


Te moeilijk om daar 25 minuten mee te rijden. Voor u en anderen misschien niet, maar we moeten met iedereen rekening houden hèrubmifer zei:wanneer er een historx event komt, doe ik zeker mee![]()

Mee zei:Einde sector 1 was inderdaad wel heel stout van u :naughty:.
De chicane kan ik zo dus niet nemen hè: auto springt dan naar alle kanten waardoor ik rondga...
In 4e vol de apex aansnijden (gewoon over de curb vliegen dus) en dan hem vol uitkomen
Mee zei:Afsnijden = cheaten :naughty:
