Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat bij general geloof ik.Private_BE zei:Ik vind settings genoeg ma kzie men brake nergens ...
Tabblad "Garage" -> "General" -> "Brake Bias".Private_BE zei:Ik vind settings genoeg ma kzie men brake nergens ...
Mee zei:Tabblad "Garage" -> "General" -> "Brake Bias".
Of ge kunt er ook knoppen aan toewijzen maar dan moet ge dat elke keer als ge uit de pits vertrekt terug aanpassen.


128MB zei:stuur es een replayke? of filmke?
Die porsche is nochtans makkelijk te besturen.
En het is heel belangrijk de apexen te raken.
Of moet ik het eens komen voordoen?![]()


128MB zei:hehe sgoe binne 5 min komk es langs


And how do you know that, mister? :naughty:Stancke zei:De condooms liggen onder de deurmat Tom
die comment was zo te verwachtenStancke zei:De condooms liggen onder de deurmat Tom

Hoeveel downforce gebruik je?128MB zei:Standaard setup met wat meer downforce en rembalands iets naar achter en ik kan 1:33 rijden