Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dillyracer zei:Mijn race was een ramp
Eerste lap uit de bocht gegaan en mijn ophanging kapot waardoor mijn band op het einde van de lap al 130° warm was, dan maar direct gepit en de reparaties alleen al duurde 26 seconden.
Ik heb geen gevoel in mijn voet, waardoor ik veel te traag van gas en rem pedaal wissel![]()


Stancke zei:Allez, ben es benieuwd naar Tom z'n verslagWel nice gereden.

Private_BE zei:Tom zen verslag??![]()
blackdragon1990 zei:
Mee zei:Is niet meer online...
Als hij online is kun je hem gemakkelijk vinden door in het serverscherm op het blauw plusje te klikken en vervolgens 9lives.dyndns.org in te geven.
Stancke zei:Vanavond iets?


Dat probeerde ik ^^Private_BE zei:Kwil ook wel eens mee racen in een echte race.
Als ik zie dat er 3 al niet finishen
Ik ga gewoon op mijn gemak rijen en dan ben ik dan nog niet laatste![]()
ad: