Private_BE
Legacy Member
Stancke zei:Ben het duel tussen Mee en mij aan het exporten![]()
Dus gade het dan ook uploaden na youtube ofzo?
Als het close combat is wil ik het wel is zien

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Ben het duel tussen Mee en mij aan het exporten![]()

).Private_BE zei:Kwil ook wel eens mee racen in een echte race.
Als ik zie dat er 3 al niet finishen
Ik ga gewoon op mijn gemak rijen en dan ben ik dan nog niet laatste![]()

Ik wil zeer zeker terug meedoen ^^Stancke zei:Vanavond nog eens een race (25min) doen als Mee wil hosten en er genoeg intresse is?![]()
Private_BE zei:Count me in
Kan iemand nog eens zeggen welke file ge moet aanpasse zodat ge terug geld hebt in PCC2007, ik sta op -277 ofzo en ik heb precies toch minstens 0 nodig om een auto van 0 te kopen![]()



rubmifer zei:Ik denk dat ge de asia cup moet pakken.



Stancke zei:Misschien met volgende indelen:
Practice 15min
Quali 10min
Race 25min
Is maar een gedacht![]()