Rubmifer
Legacy Member
blaatschaap zei:Gregg toch nog ingehaald, ook al had ik platten band en moeten pitten![]()
Wie waart gij dan? Blehz?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blaatschaap zei:Gregg toch nog ingehaald, ook al had ik platten band en moeten pitten![]()

Mee zei:Dat zou ik er ook van denken!
Doordat gij uitviel konden wij trouwens niet vertrekken
Wil Bart S. zich hier trouwens eens melden, I was impressed![]()

Stancke zei:Bram is Tuner111...



blaatschaap zei:muh, bram dus
en Gregg is dan?
tis laat!
(voor zover ik weet)vryko zei:ik geef toe, ik ben slecht, maar heb ik toch maar een podiumplaats kunnen pakken![]()
vryko zei:ik geef toe, ik ben slecht, maar heb ik toch maar een podiumplaats kunnen pakken![]()

gij zijt gregg dan?
ik heb u nog voorbij gestoken hé, dus gij zijt 4de dan