Archief - rFactor event

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poepoei

Legacy Member
Stancke zei:
Haha, wat een zeiktijden dat ik gereden heb:D

Bart, heb ik u eigenlijk geraakt in T1 in lap x? Kmoest daar inhouden en daar de race verloren.

Denk het niet, heb toch niks gevoeld :) (of was dat tegen Mee?)

Hmm, blijkbaar toch: 'Bart Souverijns(31) reported contact (0.23) with another vehicle Stancke(34)'

En heb lekker bescheiden een label onder de thread geplaatst :unsure:

Rubmifer

Legacy Member
Iedereen die mij nu heeft zien rijden denkt wss dat enorm zuig :lol:
Komt gewoon omdat die mod (en het circuit) mij echt niet ligt.

Daarom dat ik altijd vraag om eens met de historx mod te rijden :D

Private_BE

Legacy Member
rubmifer zei:
Iedereen die mij nu heeft zien rijden denkt wss dat enorm zuig :lol:
Komt gewoon omdat die mod (en het circuit) mij echt niet ligt.

Daarom dat ik altijd vraag om eens met de historx mod te rijden :D

Ja die mod ligt mij niet.

BTW die PCC 2007 is toch niet moeilijk, de meeste hier rijden rond dezelfde tijd.
Oké ik rij iets minder maja ik speel dan ook niet zoveel of join als een race bezig is :angry:

Rubmifer

Legacy Member
Private_BE zei:
Ja die mod ligt mij niet.

BTW die PCC 2007 is toch niet moeilijk, de meeste hier rijden rond dezelfde tijd.
Oké ik rij iets minder maja ik speel dan ook niet zoveel of join als een race bezig is :angry:

Moeilijk mss niet zo, maar ik rij gewoon niet graag met die porsches. Als ik toch met touring cars moet rijden heb ik liever de V8 of iets dergelijk :love:

En als die historx mod u nie ligt, waarom hebt ge u daar dan ingeschreven :p

Private_BE

Legacy Member
rubmifer zei:
Moeilijk mss niet zo, maar ik rij gewoon niet graag met die porsches. Als ik toch met touring cars moet rijden heb ik liever de V8 of iets dergelijk :love:

En als die historx mod u nie ligt, waarom hebt ge u daar dan ingeschreven :p

Ik zei gewoon hetzelfste als u :p
En omdat ik het gewoon is wil proberen, maar ik kan die track niet downloaden want rFactorcentral ligt nu al een halve dag plat :(

Wesdude

Legacy Member
Dat is wel nice zo een rfactor report.

Spijtig dat ik niet kon om 21 uur. Ik kan zelden om 21 uur. :(

protnie

Legacy Member
Private_BE zei:
Maja kan nu nogaltijd niet joinen zet practice is op ofzo :s

En da zijn oude top gear afleveringen :s
Kheb die nog nie gezien :$



Vanavond weer een raceke?

Vinox

Legacy Member
1.35.794 is ni slecht, voor ne noob dan toch :) Me happy :) Jammer dak er ni bij kan zijn zaterdag.

Ivm settings, ik ga niet verder dan de basic settings en de fuel instellen. Is da voldoende, of moet ik ook met bounce-rebounce en camber en zo spelen? Want da kan ik wel, maar kvraag me af of het extreem veel zal helpen?

128MB

Legacy Member
ben nie gekomen, ben vroeg gaan slapen voor de morgenpost. Heb pijn aan me rug :sad: fysieke arbeid :(

blaatschaap

Legacy Member
zalig die report, nu zie ik mijn sector tijden eens :)

"blehz(38) reported contact (0.00) with Immovable"
da begon al goed :D
precies ook alle kegeltjes omver gemaait :p

Brick Top

Legacy Member
Hoe komt het eigelijk dat jij zo veel servers kan runnen Tuner? Wel schoon initiatief van u.

Mss dat ik sebiet m'n Rfactor/G25 ook nog is installeer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan