Poepoei
Legacy Member
Stancke zei:Haha, wat een zeiktijden dat ik gereden heb
Bart, heb ik u eigenlijk geraakt in T1 in lap x? Kmoest daar inhouden en daar de race verloren.
Denk het niet, heb toch niks gevoeld
(of was dat tegen Mee?)Hmm, blijkbaar toch: 'Bart Souverijns(31) reported contact (0.23) with another vehicle Stancke(34)'
En heb lekker bescheiden een label onder de thread geplaatst









