Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wel niet zo dat ik constant die tijd rijdt hoorWesdude zei:Gvd ben ik weer de traagste.ad:

protnie zei:Het is wel niet zo dat ik constant die tijd rijdt hoor
En dan nog, ik speel het nog geen week dusja...


ExactlyStancke zei:Je moet die mod veranderen, als je het opstart is het Asia maar je moet bij mods naar Germany gaan.
Ik dacht dat niemand meer ging racen dus ik had het afgezet.Dillyracer zei:Server is offline blijkbaar ?![]()

Dillyracer zei:Ik kom ook nog is af.
-edit-
Server is offline blijkbaar ?![]()
