Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Als het de week erna is, ben ik op reis![]()
ad:Geen verschillen, maakt het leukerprotnie zei:Zijn er eigenlijke grote verschillen tussen de verschillende wagens?


Ik rij met een controller btw, heb geen stuur. 
meer naar binnen gericht aan de bovenkant.-KDS- zei:Even los van dit: Als je camber meer in de min zet bv - 3,5° staan de banden dan meer naar binnen gericht ad bovenkant of meer naar binnen gericht aan de onderkant?
.Zoals ik al zei zijn dat gemakkelijke auto'sprotnie zei:Ik vind van mezelf dat ik het redelijk goed doe met die mod voor nog maar 2 dagen te rijden![]()
.Momenteel op volgende week zaterdag.Dillyracer zei:Wanneer wordt de race nu gehouden ?

Stancke zei:1.32.5xx is haalbaar

²Private_BE zei:Voor u wel ik zal waarschijnlijk al blij zijn als ik onder de 40 haal, morgen is proberen![]()