Archief - rFactor event

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
I'm in :cool:

Ik zal vooral proberen niet in jullie weg te rijden :niceone:

Maar kheb nog tijdje om te oefenen ^^


Zijn er eigenlijke grote verschillen tussen de verschillende wagens?

blaatschaap

Legacy Member
Mee held :love:

mod zegt me zoveel nie maar kzal zeker meedoen :)
hopelijk nie teveel onderstuur want da hebbek heel hard met die auto's...

het zou ook leuk zijn als iedereen zijn setup zou delen :D

ps: rFactor hoeft geen geld te kosten :x

Kenzani

Legacy Member
Valt ni veel te veranderen aan de setup, hoor. Ik vind de auto's redelijk makkelijk rijden, maar dat laat me soms wat over de limiet gaan :p

Edit*

Even los van dit: Als je camber meer in de min zet bv - 3,5° staan de banden dan meer naar binnen gericht ad bovenkant of meer naar binnen gericht aan de onderkant?

protnie

Legacy Member
Ik vind van mezelf dat ik het redelijk goed doe met die mod voor nog maar 2 dagen te rijden :D

Wesdude

Legacy Member
1.39.8 is mijne beste tijd na 5 rondjes rijden. Was wel de eerste keer zonder stability assistence, blijkbaar had ik da opstaan zonder dat ik het wist. :p Ik rij met een controller btw, heb geen stuur.

De AI rijdt 1.33 bij mij, jullie waarschijnlijk nog sneller? Ik zal nog wa oefenen maar als ik te traag ben ga ik niet in jullie weg rijden, dan rij ik wel niet mee. :)

Mee

Legacy Member
-KDS- zei:
Even los van dit: Als je camber meer in de min zet bv - 3,5° staan de banden dan meer naar binnen gericht ad bovenkant of meer naar binnen gericht aan de onderkant?
meer naar binnen gericht aan de bovenkant.
positieve camber gaat ge alleen terugvinden op tractors ;).

protnie zei:
Ik vind van mezelf dat ik het redelijk goed doe met die mod voor nog maar 2 dagen te rijden :D
Zoals ik al zei zijn dat gemakkelijke auto's :p.

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wanneer wordt de race nu gehouden ?
Momenteel op volgende week zaterdag.
Maar misschien kunnen we het verzetten naar volgende week woensdag of vrijdag?

Nu zondag is ook een optie natuurlijk.

PS: als ge schrik hebt dat uw banden te warm worden: de optimale temperatuur is 105° C ;)

blaatschaap

Legacy Member
voor mij is de volgende week int weekend het beste
in de week liefst nie...

Mee

Legacy Member
Zeker.

@Wesdude
Kom morgenavond op de server en we zullen 4 seconden van uwen tijd halen ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan