m62power
Legacy Member
Ringo zei:sikeske = sike2 van het forum wellicht?
Zou best wel eens kunnen hoor.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ringo zei:sikeske = sike2 van het forum wellicht?

m62power zei:Sikeske is een funbieder. Hij bied op alles en nog wat op marktplaats.
Zelf had ik het ook met een andere set.
...
sike2 zei:lap hier komen de beschuldigingen weer... als ik bied, dan koop ik, als ik reactie krijg tenminste...

vidiot zei:Dus jij biedt iets op tot 80€ hoewel het eigenlijk verkocht werd voor 55€.
Je kreeg een mail dat je bod aanvaard werd, ethiek zegt bieden=kopen...
Nadien vraag je meer details over het verkochte, die staan je niet aan, en je vraagt bedenktijd.
Wie is hier de funbieder?


Private Joker zei:Laat het duidelijk zijn, van mij was het geen verwijt hoor, zie de smiley erachter
Heb je trouwens reactie gekregen van de verkoper?

Private Joker zei:Bijna een deal rond met koper op marktplaats, maar tijdens onderhandelingen overboden door een zekere sikeske :doh:
@ sike2: hij vraagt 19,5 Euro verzending
@ dustar: jij waarschijnlijk ook interesse hierin (rental case MSI)
Private Joker zei:Ik zit al meer dan een maand achter die oranje die op 2dehands staat, maar wat een verkoper ook weer...
Alles is apart te koop, maar als ik vraag naar zijn prijs zegt hij doodleuk dat hij nog gaat afwachten. Staat al maanden online en het bod van 80 Euro wil hij nog niet eens aanvaarden voor een unboxed saturn, twee games en een lege oranje doos.
Die zou ik echt wel willen anders...

BiZi zei:Man man die Mega Mondays op zavvi.co.uk zijn toch een serieuze verslaving... de ene special deal/pre-order na de andere.... misobroke !!


Claudio VO zei:we gaan dat met een korrelke zout nemen hé
misobroke....
Yeah ! right !


buzzywuzzy zei:Lichte ergernis, of beter gezegd: lichte teleurstelling:
Er wordt hier bijna uitsluitend gepraat over goeie/slechte deals en het verzamelen zelf.
In tegenstelling tot andere gaming/retrogaming fora, ligt de focus hier meer op het verzamelen, de show-off en de prijzenstrijd, en is er weinig ruimte/zin voor discussies over de games/consoles in kwestie.
Ik vind dit wel jammer eigenlijk. Als ik kijk naar fora zoals Sega-16.com. Daar zijn constant discussies aan de gang over games en consoles. De ene game wordt tegenover de andere gezet en iedereen mag zijn favoriet uitkiezen en zijn zegje doen. Ik betrap er mezelf dikwijls op dat ik echt uren kan neuzen in de verschillende interessante en soms zelfs technische discussies daar. Retrogaming LEEFT op deze plaatsen.
En dat mis ik hier. Hier lijkt er enkel plaats te zijn om elkaar de loef af te steken.
De sfeer hier de laatste tijd is bijna concurrentiëel te noemen...
Soit, just my 2 cents.
Dikke frustratie hier vanwege de examens. Den deze verlangt naar gezellige rommelmarktjes, vrije tijd om z'n games te spelen, zorgeloos languit in de zetel gamen, verdoken pareltjes ontdekken, etc... Het is de laatste morgen! :applause:

de retro fora's daar zijn ook een stuk levendiger

(dus minder discussies over de games zelf). Dat was één van mijn retro voornemens voor 2011
meer gamen! Ik heb ondertussen los in mijn examens the minish cap uitgespeeld
ad: