Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Goh.. Sommigen films zijn nu eenmaal écht bedoelt om in 3D te zien eh PJ ;)

BiZi

Legacy Member
Wel, het was mijn tweede 3D film (na Avatar). Er zaten een paar coole stukjes in qua 3D, maar volgens mij kan je hem even goed ook zonder gaan zien.

Het is vooral de soundtrack van Daft Punk die heel de film afmaakt. Het is sinds The Matrix geleden dat ik echt nog eens een "coole" film heb gezien.

killyourzone

Legacy Member
Dude... Sin City! Meer recent Kick-Ass, Zombieland, District 9,... Veel en veel betere films uitgekomen dan The Matrix imo. Indien nog niet gebeurt moet je ook zeker Ghost in the Shell zien (de inspiratie van The Matrix, wel anime).

On Topic: Glimlach: virus van de pc gekregen!

BiZi

Legacy Member
killyourzone zei:
Dude... Sin City! Meer recent Kick-Ass, Zombieland, District 9,... Veel en veel betere films uitgekomen dan The Matrix imo. Indien nog niet gebeurt moet je ook zeker Ghost in the Shell zien (de inspiratie van The Matrix, wel anime).

On Topic: Glimlach: virus van de pc gekregen!

Ik heb het niet over betere films, ik heb het over "coole" films die het visueel anders aanpakken dan al de rest.
Sin City heb ik inderdaad over het hoofd gezien.

killyourzone

Legacy Member
Zolang je maar beseft dat je Sin City over het hoofd had gezien! ;) 300 zou misschien nog in die criteria passen, al kan ik me wel voorstellen dat die film niet voor iedereen is.

Ingis

Legacy Member
300 en Sin City zijn super films. Beide hun stijl vind ik prachtig. Staan beide in mijn top 10 allertijden. Maar zal nog lang duren tegen een zo goed wordt als V for Vendetta

Private Joker

Legacy Member
Bericht gekregen van Kiala na hen 4 keer te hebben gecontacteerd de voorbije maand ivm het pakket van kristof.niesen.

Beste

Het pakket verstuurd door kristof.niesen, Meeuwen is pas op 24 januari gescand in het kialanetwerk.De verzendsticker werd aangemaakt door de heer Niesen, in november, maar het pakket is pas verstuurd op 24 januari.

Het systeem geeft aan dat u het pakket heeft afgehaald op 25 januari.

Mvg

XXXXXX XXXXXX
KIALA BeNeLux Operations
Network Support Assistant


No shit sherlock...

Private Joker

Legacy Member
Niet echt dus :p

Er was niet echt iets overeengekomen over de inhoud en de staat specifiek, maar er was wel de foto van de doos. Er zat blijkbaar wel al een klein scheurtje vooraan op de plaats waar nu een groot gat zit.

junglist_clint

Legacy Member
Mailtje gestuurd naar iemand op 2dehands wat de prijs en staat was. Dit krijg ik terug

Beste, de gamecube is een doos van maar niet van de nintendo 64 alleen de doosjes van de games zijn compleet had ik je verteld.
Prijs :gamecube + games en toebehoren 200 euro
Nintendo 64 + games en toebehoren 200 euro
playstation 1 + games en toebehoren 200 euro
alles samen mag weg voor 600 euro en als u intresse moest hebben je krijgt er de super nintendo met 3 games erbij

Ik weet neit als hier om moet lachen of huilen :D

kristofb

Legacy Member
Goh 't is misschien nog te bezien hoeveel toebehoren & games er juist bij zaten eh?

Maar aangezien dat jij goed genoeg weet waarover jij het hebt, zal't wel voor ne keer goed mee te lachen zijn! :)

junglist_clint

Legacy Member
euhm bij de gamecube zonder doos; 7 spellen dacht ik (waaronder zelda ww en mario kart) als toppers

en N64 zonder doos; en spellen 14 stuks wel veel toppers maar dan nog :D

barst

Legacy Member
wilde ook eens wat nes spellen kopen. bied 80 op nes in doos, 24 games,
word ineens overboden met 20 en "hij komt ze straks al halen"
bet its one of you guys... GRRRR stom budget...

Private Joker

Legacy Member
Eén koper op ebay die bijna elke boxed console die ik online heb gezet heeft gekocht... :D
Xbox, MS2, GB, GBA SP, PSX, PSone,...

Ik heb de betaling van alles al gekregen behalve MS2 en controller die hij vandaag er nog bij heeft gekocht.

Moet ik die persoon wat kalmeren? :p

Btw.. verzend dat allemaal maar eens met BPost :p

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Eén koper op ebay die bijna elke boxed console die ik online heb gezet heeft gekocht... :D
Xbox, MS2, GB, GBA SP, PSX, PSone,...

Ik heb de betaling van alles al gekregen behalve MS2 en controller die hij vandaag er nog bij heeft gekocht.

Moet ik die persoon wat kalmeren? :p

Btw.. verzend dat allemaal maar eens met BPost :p

:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan