Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ringo

Legacy Member
Private Joker zei:
Als ik het goed begrijp dan moet dat SF statue volgens de douaniers zo'n 1000 Euro waard zijn? Dit natuurlijk als je veronderstelt dat de invoerrechten 100 Euro zijn en dus 200 Euro BTW is op die 1000 Euro...
Het pakket NES games zou dan (categorie 22-150 Euro) rond de 50 Euro liggen...

Ze checken de prijzen via internet. Als ik me niet vergis kijken ze ook op ebay wat de courante prijzen zijn die betaald worden...

Ingis

Legacy Member
300 Euro?

Heb nu 3 beelden van SSC rechtstreeks. Waaronder 1 van PCS (felicia) en heeft mij nu drie keer iets meer dan 20 euro gekost.
Tenzij je het hebt over die Zangief's ... die 2 AP edities en dan nog de ene special zit je echt dicht bij bedrag van PJ.

BiZi

Legacy Member
Mja, voor het street fighter statue heb ik effectief mijn paypal payment trouwens moeten doorsturen.

Er stond gift op de declaratie, maar dat pakte niet. Op de betaling stond inderdaad een bedrag rond de 950 euro als ik me niet vergis.

Kzal donderdag eens een overview maken wat die 192 NES games me effectief hebben gekost.

BiZi

Legacy Member
Ingis zei:
300 Euro?

Heb nu 3 beelden van SSC rechtstreeks. Waaronder 1 van PCS (felicia) en heeft mij nu drie keer iets meer dan 20 euro gekost.
Tenzij je het hebt over die Zangief's ... die 2 AP edities en dan nog de ene special zit je echt dicht bij bedrag van PJ.

Als je via Sideshow laat verzenden, vallen die importaxen idd heel goed mee. (rond de 20 euro )
Die zangief heb ik rechtstreeks via de sculptor moeten laten vertrekken, vandaar prolly...

Ingis

Legacy Member
drm...
mja is zo pijnlijk geld .. maar als ge zo wat rond leest valt het hier nog mee kwa kosten. Er zijn landen waar het gewoon stukken erger is.
Wel vaag als het via ss zelf kan dat het minder is.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Glimlach: Opnieuw aan The Minish Cap begonnen.

Ergernis: Ik zat op exact hetzelfde punt vast, waar ik vorige keer ben gestopt. Bleek dat ge gewoon ergens een bom OVER moest smijten -_- ik was echt elke muur aant proberen op te blazen :') tevergeefs dan toch maar toegegeven en rap een guide geraadpleegd. Nu kan ik eindelijk verder :love:.

Exasephiroth

Legacy Member
Ergernis: Gisteren ontdekt dat ik mijn eigen DKC heb verkocht in een vorig pakket. Dat deed efkes pijn.

glenne

Legacy Member
Ergernis: Dat ik op de NES niet door het 2e level van Donkey Kong Jr geraak!!!

BiZi

Legacy Member
glenne zei:
Ergernis: Dat ik op de NES niet door het 2e level van Donkey Kong Jr geraak!!!

check de film "The King Of Kong", één van men all time favorites... Awesome docu over de wereldtop van DK Arcade.

Private Joker

Legacy Member
NES setje verkocht net voor aflopen van de aanbieding :)

Verkoper had er dus 42,99 incl voor over.

Spijtig van de andere 50 zoekertjes die niet verkocht zijn...
Tweede keer aanbieden denk ik als ik morgen tijd heb ervoor. Nu nog steeds niet door m'n cursus voor de eerste keer. Examen binnen 8u...

Pyrox

Legacy Member
Private Joker zei:
NES setje verkocht net voor aflopen van de aanbieding :)

Nu nog steeds niet door m'n cursus voor de eerste keer. Examen binnen 8u...


ben nog een interview aan het uittypen troost u, u bent niet alleen. :puke:

Private Joker

Legacy Member
Allez succes ;)

Studeer je journalistiek misschien? Of is 't voor je job?

UnderAttack

Legacy Member
Ergernis! Hollander verkoopt zijn gehele collectie (400 stuks). Heb deal voor secret of mana, cancelled hij wel niet alles omdat hij afziet van de verkoop.
Verkoopt dus toch zijn collectie niet :s Ik denk dat er veel mensen niet tevreden zullen zijn

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Glimlach:

De ocarina of wind in the minish cap die hetzelfde geluidje maakt als de flutes in SMB3 :D zalig

edit: blijkbaar werd in de allereerste zelda dat deuntje ook gebruikt :p

Dawg (oi22)

Legacy Member
Glimlach:

Ik vond toevallig de intro van Secret Of Mana op youtube en moest weer terug terugdenken aan 'die goeie ouwe tijd'. Ligt hier trouwens, samen met vele andere spellen, in een doos op de kamer :)

Private Joker

Legacy Member
BiZi zei:
Tron Legacy 3D is awesome!!!!

Spoiler much?!
How can my mind be blown away when I already know it should be....

[./sarcasm]

Is het de 13 Euro waard om hem in 3D te gaan zien, of volstaat de 9,1 Euro zonder het 3D effect? (als er al een niet-3D versie is?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan