Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Mijn Kiala punt ligt plat... :(
Verzenden en ontvangen lukt momenteel niet.

Lagwagon

Legacy Member
Ben me nog maar eens aan het ergeren aan mectwist op 2dehands.

Komt een boxed nes en snes op 2dehands, hopla, hij bied direct 80 euro.om waarschijnlijk weer eens niet te betalen.

Exasephiroth

Legacy Member
junglist_clint zei:
Er staan idd schandalig dure dingen bij. Maarja zolang mensen het kopen waarom dan van prijs verlagen? :)

Mja kmoet mijn post een klein beetje editen. An sich kun je die opkopers niet kwalijk nemen, aangezien er blijkbaar genoeg domme kloten rondlopen (vergelijkbaar met mijn mening over belspelletjes maar dit geheel terzijde :p ), maar toch..

Private Joker

Legacy Member
Dan zou je denken dat ze hun weg wel vinden naar de goedkopere zoekertjes (*wink wink*) maar neen hoor :p

Soit, mag niet klagen 1/4 van mijn items is al verkocht. Alleen heb ik niet de status van super verkoper (of zoiets) dus kunnen ze maar 10d blijven staan ipv 26 of 30...

HARLEY190

Legacy Member
Lagwagon zei:
Ben me nog maar eens aan het ergeren aan mectwist op 2dehands.

Komt een boxed nes en snes op 2dehands, hopla, hij bied direct 80 euro.om waarschijnlijk weer eens niet te betalen.

die verkoper lukas alias phantom is zelf een opkoper heb al verschillende keren contact met hem gehad
verkocht donkey kong snes 1 2 3 voor 120 euro
dus mectwist zal er niet geraken met z'n 80 euro voor beide consolles

sike2

Legacy Member
Lagwagon zei:
Ben me nog maar eens aan het ergeren aan mectwist op 2dehands.

Komt een boxed nes en snes op 2dehands, hopla, hij bied direct 80 euro.om waarschijnlijk weer eens niet te betalen.

Je ergeren aan mensen die meer bieden dan jijzelf?... triestig vind ik... ik bied ook meestal meer dan de anderen, maar betaal wel... op mij heb je ook commentaar... ga gewoon als eerste naar de rommelmarkt en koop alles aan belachelijke prijzen dan... :doh:

JimmyPatterson

Legacy Member
sike2 zei:
Je ergeren aan mensen die meer bieden dan jijzelf?... triestig vind ik... ik bied ook meestal meer dan de anderen, maar betaal wel... op mij heb je ook commentaar... ga gewoon als eerste naar de rommelmarkt en koop alles aan belachelijke prijzen dan... :doh:

Kalm kalm:)

Lagwagon

Legacy Member
sike2 zei:
Je ergeren aan mensen die meer bieden dan jijzelf?... triestig vind ik... ik bied ook meestal meer dan de anderen, maar betaal wel... op mij heb je ook commentaar... ga gewoon als eerste naar de rommelmarkt en koop alles aan belachelijke prijzen dan... :doh:

ik vind het gewoon degoutant dat hij nooit of bijna nooit wil betalen maar ondertussen blijft zijn bod er wel op staan.

Wandering

Legacy Member
sike2 zei:
Je ergeren aan mensen die meer bieden dan jijzelf?... triestig vind ik... ik bied ook meestal meer dan de anderen, maar betaal wel... op mij heb je ook commentaar... ga gewoon als eerste naar de rommelmarkt en koop alles aan belachelijke prijzen dan... :doh:

Ik denk dat je de ergernis niet begrijpt.
Dat hij hoge prijzen biedt, geen probleem. Als hij nu effectief eens iets zou kopen... Dat maakt al een wereld van verschil.

Stel:
Jij biedt ergens op, ik gooi er 20 euro bovenop. De verkoper zal niet meer aan jou willen verkopen, want hij heeft al een bod van X euro. Ook al betaal ik nooit, de verkoper hanteert alsnog dat hoogste bod als minimum voor een potentiële volgende koper. Met als gevolg dat je tegen een 'geest' aan het opbieden bent / jezelf. Dàt is de frustratie.

Pyrox

Legacy Member
mja gasten gewoon wat geduld hebben ik heb iedereen hier al mooie dingen zien kopen en het is niet steeds dezelfde je zal ooit nog wel een leuke koop kunnen doen geef het wat tijd.

Ringo

Legacy Member
Lagwagon zei:
ik vind het gewoon degoutant dat hij nooit of bijna nooit wil betalen maar ondertussen blijft zijn bod er wel op staan.

Ironisch genoeg heeft hij bij mij nu na 5 dagen betaald maar heb hem een refund gestuurd gezien ik het spel na 3 dagen radiostilte van hem verkocht heb aan iemand anders. Hij zal er wel niet mee kunnen lachen maar goed wij kunnen ook niet lachen om hem.

JimmyPatterson

Legacy Member
Na 3 dagen al? Damn =/ Mensen een beetje meer tijd geven zou toch wel mooi zijn...
Ik kan soms ook 3 dagen niet online komen:)

Lagwagon

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Na 3 dagen al? Damn =/ Mensen een beetje meer tijd geven zou toch wel mooi zijn...
Ik kan soms ook 3 dagen niet online komen:)

Is mischien omdat hij al een naam heeft ondertussen dat ze hem zo weinig tijd geven:)

Private Joker

Legacy Member
Als hij iedere dag zijn ronde kan doen op 2dehands om te bieden, vind ik 3 dagen toch meer dan genoeg hoor.

JimmyPatterson

Legacy Member
3 dagen vind ik sowieso te kort:) Als ik op dit forum elke deal na 3 dagen al had moeten afblazen, zou ik veel zaken niet verkocht hebben. En ja; die mensen kwamen ook online op het forum maar reageerde dan ook niet op pm's. 7 dagen wachten (zoals hier beschreven staat in de regels) vind ik een stuk beter.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
nu niet echt retro, maar wel een ergernis

ik verkoop dus een pakketje pokémonkaarten (ongeveer een 1600-tal)
het zoekertje staat nu al een maand of 2 online
nu
ik krijg via 2dehands bericht van iemand die een bod doet van 20€
ik zeg het is genoteerd (omdat het toch al zeer lang online staat zonder reacties, of echte geinteresseerde kopers)

ik wacht een weekjespreken af op 2/02 dat hij deze kan komen afhalen en in het zoekertje vermeldt ik dat ze gereserveerd zijn

nu 2 dagen nadien krijg ik toevallig nu een bod van iemand die het dubbele biedt! damn it
nujah, die laatste een mail teruggestuurd dat ze al gereserveerd zijn (afspraak is afspraak)

en dat ik die misschien nog zal contacteren mocht het zijn dat de verkoop niet doorgaat


had die ene nu iets eerder z'n mail gestuurd, dan kreeg ik nu een degelijke prijs
nu is het met moeite een troostprijs da'k zal krijgen ervoor :(

gohja, t'is nu zo
en we zien wel é ;)

junglist_clint

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
nujah, die laatste een mail teruggestuurd dat ze al gereserveerd zijn (afspraak is afspraak)

:applause::applause: eerlijkheid loont het langst :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan