nu niet echt retro, maar wel een ergernis
ik verkoop dus een pakketje pokémonkaarten (ongeveer een 1600-tal)
het zoekertje staat nu al een maand of 2 online
nu
ik krijg via 2dehands bericht van iemand die een bod doet van 20€
ik zeg het is genoteerd (omdat het toch al zeer lang online staat zonder reacties, of echte geinteresseerde kopers)
ik wacht een weekjespreken af op 2/02 dat hij deze kan komen afhalen en in het zoekertje vermeldt ik dat ze gereserveerd zijn
nu 2 dagen nadien krijg ik toevallig nu een bod van iemand die het dubbele biedt! damn it
nujah, die laatste een mail teruggestuurd dat ze al gereserveerd zijn (afspraak is afspraak)
en dat ik die misschien nog zal contacteren mocht het zijn dat de verkoop niet doorgaat
had die ene nu iets eerder z'n mail gestuurd, dan kreeg ik nu een degelijke prijs
nu is het met moeite een troostprijs da'k zal krijgen ervoor
gohja, t'is nu zo
en we zien wel é
