Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
junglist_clint zei:
:applause::applause: eerlijkheid loont het langst :)

Het is ook:
je moet jezelfs eens in de plaats stellen é

je spreekt af met iemand om iets te kopen,alles is al geregeld
je verheugt je daar dan al op
en dan krijg je plots een bericht dat het niet doorgaat omdat iemand hoger heeft geboden.

dat wil ik de mensen niet aandoen
bij mij is dat altijd zo, afspraak is afspraak!

behalve als de koper zelf afhaken natuurlijk

Ingis

Legacy Member
verschuiving van prioriteiten en financieel enkele dompers ... mss tijd worden om het een en ander toch te verkopen. Waarom bestaat er zoveel dat ik wil :p

Pyrox

Legacy Member
en toch heb ik het bijna elke keer vlaggen. op dat gebied ben je zoveel beter af met rommelmarkten lekker onderhandelen ipv het omslachtig regelen van een afspraak in 500 berichten, wanneer je uiteindelijk overboden wordt of omdat de mama vindt dat hij zij er meer voor moet vragen.

mijn top belachelijke redenen voor niet verkoop.

vraagprijs krijgen niet verkopen.
voor mij is het goed maar ik moet meer geld vragen van mijn mama.
overboden worden terwijl je al melding hebt gekregen van kiala.
ik heb me bedacht enzovoort enzoverder.


ik heb me deze winter de pleuris gezocht achter een boxed xbox van de 20 adverteerders op 2dehands hebben er misschien 5 gereageerd ik heb er 3 "gekocht" weet je wel.

Weinig mensen van hun woord.

Private Joker

Legacy Member
Net ritje Brussel - Antwerpen - Brussel achter de rug voor niets.
Kan de schuld niet op de verkoper steken want ik was zelf vergeten zijn nummer op te schrijven. :doh::doh:

Was voor pakketje: complete Jap Master System I en 3D bril, complete Master System II sonic versie en Light Phaser, complete Master System II in gebruikte staat, aantal cart spellen...

Verzending zie ik daarvoor niet zitten vanuit Nederland...

Bamboebahr

Legacy Member
Gisteren eens weer m'n consoles aangesloten
Glimlach: die ActRaiser en Super Punch-Out die ik had gekocht voor 4€ zijn awesome :p

Ergernis: Klote MegaDrive heeft het begeven, onnozele sega briel -_- (just kidding,fanboys)

Ringo

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Na 3 dagen al? Damn =/ Mensen een beetje meer tijd geven zou toch wel mooi zijn...
Ik kan soms ook 3 dagen niet online komen:)

Op 2dehands geef ik de mensen echt maar zoveel tijd om te reageren op een mail met mijn rekeningnummer in. Dat is meer dan voldoende tijd onder normale omstandigheden om eens een mailtje te sturen met een verzendadres. Alles wat later is, is mijn inziens redelijk onrespectvol van de koper naar de verkoper toe.

Zo lastig kan het nu toch ook niet zijn om eens online te komen als je iets hebt gekocht? En meestal weet je op voorhand wel dat je even niet online zal zijn (bvb. Rock Werchter,...) Dus je kan dat ook eens vermelden. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? ;)

Dat het daarna nog even kan duren vooraleer het geld binnen is vind ik dan weer niet zo erg.

Het valt nu eenmaal op dat er op sites als 2dehands enorm veel wordt geboden en zelfs zo goed als afgehandeld zonder dat er een deal afgewerkt wordt. Ik heb al items gehad die ik meerdere malen verkocht had maar nooit betaling van heb gezien, en potentiële kopers zitten ook niet te wachten tot een week later om te zien of het item plots terug beschikbaar is (zeker niet in het geval van retro-verzamelaars).

Private Joker

Legacy Member
16/11/2010 21:35 Wachten op gegevens ontvanger
16/11/2010 21:36 Gegevens van de ontvanger ingevoerd
17/11/2010 11:41 Pakketlabel geprint door de verzender
24/01/2011 07:20 Pakket ontvangen in het Kiala sorteercentrum

Sir.Sleepalot

Legacy Member
Bod doen op 2dehands, verkoper zegt dat hij de verzendingskosten morgen zal opzoeken. De dag later een bericht krijgen dat het reeds is verkocht. Leuk :p

Was een zeer mooi megadrive pakket met véél RPG's
-Complete Megadrive I
-Complete Mega-CD II
-Complete draadloze controllers

-Phantasy Star II, III, IV
-Shining Force I, II, CD
-Nog vele andere RPG's

kristofb

Legacy Member
Private Joker zei:
16/11/2010 21:35 Wachten op gegevens ontvanger
16/11/2010 21:36 Gegevens van de ontvanger ingevoerd
17/11/2010 11:41 Pakketlabel geprint door de verzender
24/01/2011 07:20 Pakket ontvangen in het Kiala sorteercentrum

Lol what happened?! :wtf:

Private Joker

Legacy Member
Blijkbaar, maar ik hou m'n hart vast hoe de inhoud er zal uitzien...
Boxed Megadrive I met 2 spellen...

killyourzone

Legacy Member
Juist dat (kristof.niesen) topic eens gelezen, ben nu ook wel benieuwd... :p 't Is al beter dan niks iig.

BiZi

Legacy Member
Ik begrijp de Belgische Douane echt niet...

Ik importeer een Street Fighter beeld uit de States en moet bijna 300 euro aan imorttaxen betalen.

Ik importeer 192 verschillende NES games uit de States en moet de volle 10 euro betalen. (staat iig op het briefke van de post)

Soit, kan men pakketje donderdag gaan afhalen!

kristofb

Legacy Member
BiZi zei:
Ik begrijp de Belgische Douane echt niet...

Ik importeer een Street Fighter beeld uit de States en moet bijna 300 euro aan imorttaxen betalen.

Ik importeer 192 verschillende NES games uit de States en moet de volle 10 euro betalen. (staat iig op het briefke van de post)

Soit, kan men pakketje donderdag gaan afhalen!

Mja ge zou bijna denken dat het ad random is :ironic:

Anyway: Wanneer was het unboxing event dan al weer? :D

killyourzone

Legacy Member
BiZi zei:
Ik begrijp de Belgische Douane echt niet...

Ik importeer een Street Fighter beeld uit de States en moet bijna 300 euro aan imorttaxen betalen.

Ik importeer 192 verschillende NES games uit de States en moet de volle 10 euro betalen. (staat iig op het briefke van de post)

Soit, kan men pakketje donderdag gaan afhalen!

What?!? 300 euro... Dus je hebt dat beeldje dubbel betaald met andere woorden... Damn! Het meeste dat ik ooit heb moeten betalen was 50 euro voor dvd's van Amazon die me nog geen 50 euro gekost hadden, ik aan de postbode vragen waar ze dat bedrag vandaan haalden en hij kon me niet antwoorden...

Pyrox

Legacy Member
BiZi zei:
Ik begrijp de Belgische Douane echt niet...

Ik importeer een Street Fighter beeld uit de States en moet bijna 300 euro aan imorttaxen betalen.

Ik importeer 192 verschillende NES games uit de States en moet de volle 10 euro betalen. (staat iig op het briefke van de post)

Soit, kan men pakketje donderdag gaan afhalen!

zou nog iets zijn voor basta...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan