JimmyPatterson zei:
Na 3 dagen al? Damn =/ Mensen een beetje meer tijd geven zou toch wel mooi zijn...
Ik kan soms ook 3 dagen niet online komen
Op 2dehands geef ik de mensen echt maar zoveel tijd om te reageren op een mail met mijn rekeningnummer in. Dat is meer dan voldoende tijd onder normale omstandigheden om eens een mailtje te sturen met een verzendadres. Alles wat later is, is mijn inziens redelijk onrespectvol van de koper naar de verkoper toe.
Zo lastig kan het nu toch ook niet zijn om eens online te komen als je iets hebt gekocht? En meestal weet je op voorhand wel dat je even niet online zal zijn (bvb. Rock Werchter,...) Dus je kan dat ook eens vermelden. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Dat het daarna nog even kan duren vooraleer het geld binnen is vind ik dan weer niet zo erg.
Het valt nu eenmaal op dat er op sites als 2dehands enorm veel wordt geboden en zelfs zo goed als afgehandeld zonder dat er een deal afgewerkt wordt. Ik heb al items gehad die ik meerdere malen verkocht had maar nooit betaling van heb gezien, en potentiële kopers zitten ook niet te wachten tot een week later om te zien of het item plots terug beschikbaar is (zeker niet in het geval van retro-verzamelaars).