Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Bericht gekregen van de koper van m'n Zelda WW LE ... stukje uit doosje bljkbaar door de post. Stukje zat er nog in en koper is echt redelijk, maar het zou gewoon niet mogen voor komen. Zat verpakt in bubble wrap en stevig, bruin verpakpapier...

Dennoman

Legacy Member
Tjah, pech é. Verzending op risico koper in dit geval. Gij hebt het goed verpakt, dus u treft geen schuld.

Voor hoeveel is het trouwens verkocht? Ik kan mogelijk vrij goedkoop aan ene raken, vandaar.

Private Joker

Legacy Member
25 excl

Het was de versie met het gouden doosje en OoT en OoTMQ erbij. (in former mint condition)

Ja inderdaad, op zijn risico. Heb wel een probleem gemeld op de website van BPost.

junglist_clint

Legacy Member
komt zovaak voor he. Als dat nu een gewoon grijs doosje is dat albijal nog niet zo erg. Maar het gouden WW doosje ofzo is al minder he.

HARLEY190

Legacy Member
junglist_clint zei:
Is het echt de moeite voor er 7000 sterren aan te geven? of kan ik beter wat mario items kiezen?

denk dat je beter voor de mario items gaat
heb het me ook al beklaagd als ik het geweten had dat het zeldabeeld weer ging terugkomen dan had ik daarvoor gespaard.

junglist_clint

Legacy Member
Ok thanks :)

Weet iemand wat de mario figurines zijn? Want er staat een foto bij van een spel :s

HARLEY190

Legacy Member
het gouden mario wii wheel en de waaier is ook onderweg van club nintendo

kristofb

Legacy Member
junglist_clint zei:
Very Nice *bling* *bling* :D

Private Joker zei:
Bericht gekregen van de koper van m'n Zelda WW LE ... stukje uit doosje bljkbaar door de post. Stukje zat er nog in en koper is echt redelijk, maar het zou gewoon niet mogen voor komen. Zat verpakt in bubble wrap en stevig, bruin verpakpapier...

Ook altijd fijn om eens een redelijke koper te hebben als het op zoiets aankomt he :applause:

Glimlach: Gisteren de nieuwe show van Xander de Rycke gezien! Voor de show begon was er heel den tijd 8 bit game muziek aant spelen! :) :)
Heb er wel maar 2 van herkend... Zelda en Ghoul's and Ghosts. Toen z'n show dan begon, speelde er eerst een filmke waarin hij in z'n NES gezogen werd en in de game terecht kwam.. Was ook super leuk gedaan :)
De kerel is blijkbaar een fervent gamer (wist ie nog tijdens de show te vertellen)

Private Joker

Legacy Member
Inderdaad :) Het was een verademing.. Ipv onmiddellijk een scheldtirade te krijgen en hun geld terug te vragen...

Thin Liz

Legacy Member
Valt me hier op hoe weinig PC-retrogamers er hier zijn. Am I the only one? :s

Nog DOSbox/diskette-lovers?

Dustar

Legacy Member
Thin Liz zei:
Valt me hier op hoe weinig PC-retrogamers er hier zijn. Am I the only one? :s

Nog DOSbox/diskette-lovers?

Ik verzamel Sega, maar speel vooral oude PC games.
Moet nog steeds de Broken Sword reeks afwerken ( deel 4 nog ) en ga dan eens zien naar The Dig.
Ook Dungeon Keeper hab ik overlaatst nog eens even gespeeld. Geweldige nederlandse vertaling. "Je hol is te klein. Je slaven hebben een groter hol nodig" :-)

kristofb

Legacy Member
De enige games waarvoor ik dosbox nog boven haal, is Lost Vikings en Jazz Jackrabbit :)

edit: Ah nee, ook nog voor Test Driver en Lotus Racer, maar kben niet zeker of dat dat de juiste namen van de spellen zijn...

sluysen

Legacy Member
heb hier een 15 tal big box games liggen, maar heb ze eigenlijk nog niet geprobeert met dosbox, heb het eens afgehaald maar kon er precies geen weg mee :p

Dustar

Legacy Member
sluysen zei:
heb hier een 15 tal big box games liggen, maar heb ze eigenlijk nog niet geprobeert met dosbox, heb het eens afgehaald maar kon er precies geen weg mee :p

Best plaats je de spellen in een aparte games folder.
In je dosbox kan je dan een options file aanpassen. Beneden schrijf je dan bij: mount c c:\games
key be

dan zou je, als je in dowbox c: ingeeft, rechtstreeks in je gamesfolder moeten komen. Uiteraard moet je wel de DOS commando's zoals DIR, CD.., ... moeten kennen :-)
De Win95 spellen zou je ook rechtstreeks onder WinXP of Win7 in compabiliteitsmodus moeten kunnen spelen denk ik.

sluysen

Legacy Member
kweet allesinds dat toen ik Gangsters gewoon op win7 probeerde, hij werkte maar alle kleuren waren compleet om zeep, twas serieus pixelized (cm op cm fzo :D) en funky kleurtjes :D

Dennoman

Legacy Member
Boxed Clayfighter: Sculptor's Cut met verkeerd boekje (goeie cover met alcoholstift :() is uiteindelijk "verkocht" voor een miezerige $27. Reserve not met, dus waarschijnlijk zal er wel niks van komen. Spijtig dat die kerel niks aan shipping options heeft gedaan na mijn mail.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan