Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:

Let's face it... Kost allemaal veel geld en als ik er veel geld aan geef dan wil ik er op spelen ^^ Dat was toen het geval niet

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Mja, ik heb het ook zo moeten leren hoor :D achteraf dan "damn nu zou ik écht nog wel eens op mijn n64 willen spelen". En zodoende staat al die bazaar hier weer :D

Ringo

Legacy Member
Tja het kost inderdaad veel geld tegenwoordig, zelf ben ik ook aan het beperken gewoon omdat ik ze liefst nog eens zou spelen ook ipv enkel verzamelen :)

Dennoman

Legacy Member
Lokale rommelmarkt nog maar eens op niks uitgedraaid.

Enige dat ik zag liggen dat een béétje de moeite was, was Point Blank 2 & 3 op PSX voor €5 't stuk in goeie staat. Zijn ze blijkbaar ongeveer ook waard, maar ik ga niet naar een rommelmarkt om €5 neer te tellen voor één game en dan zeker nog als het een omhooggevallen lul van een verkoper is die precies kijkt alsof ge in het gat van zijn lief hebt genepen gewoon omdat ge vraagt dat er iets af kan als ge er 2 koopt.

Voor de rest allemaal your basic overpriced PS2/Xbox.

Ringo

Legacy Member
Ergernis van de dag : mectwist op 2dehands.be die altijd een bod doet op mijn retro maar nooit betaald.

Kunnen we niet eens een lijst maken van de te vermijden gebruikers op 2dehands.be voor verkopen?

Wandering

Legacy Member
Ringo zei:
Ergernis van de dag : mectwist op 2dehands.be die altijd een bod doet op mijn retro maar nooit betaald.

Kunnen we niet eens een lijst maken van de te vermijden gebruikers op 2dehands.be voor verkopen?

Haha, inderdaad. Altijd 'kun je het opzij houden, ik betaal begin volgende maand'. Hoor je nooit meer iets van.
Vervelende daaraan vind ik gewoon dat zijn boden ook bij andere zoekertjes blijven staan, en de verkopers die prijs als 'te overbieden prijs' zien...
Aangezien hij altijd meteen hoge boden plaatst, is dat nogal vervelend.

Claudio VO

Legacy Member
als het op 2de hands is . en je wil hem vermijden . dan kan je gewoon zijn bod annuleren ;)
problem solved.

Private Joker

Legacy Member
Niet als zijn bod op zoekertjes blijft staan waar jij geinteresseerd in bent, maar zijn bod hoger is dan wat je wil betalen ook al gaat hij niet over tot een verkoop.

Ringo

Legacy Member
't Is gewoon vervelend hoe sober mensen daar omgaan met hun biedingen. Je krijgt een bod binnen, je reageert, je krijgt een aantal dagen later terug reactie, en vaak beloven ze dan van te betalen om hun dan weer niet meer te horen. Maar stel dat je het item dan verkoopt aan iemand die ertussen komt en vlot betaald en zij reageren enkele dagen later terug zijn ze boos op jou. Vermoeiend.

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Niet als zijn bod op zoekertjes blijft staan waar jij geinteresseerd in bent, maar zijn bod hoger is dan wat je wil betalen ook al gaat hij niet over tot een verkoop.

ach zo :) nu begrijp ik het.
dan zou ik de verkoper in kwestie zelf contacteren. zeggen : als mr. x niet meer reageerd of betaald ; dat u het wel wil kopen aan uw prijs dat je ervoor over hebt. en stel een deadline op tot waneer je voor die bepaalde prijs intresse hebt. en dat je vlug betaald.

je kan eventueel ook vermelden dat mr. x u bekend is , en dat hij meestal op alles bied . maar niet betaald. zoiets ?

soms moet je ervoor knokken hé :D

Private Joker

Legacy Member
Glimlach: Nog 400 punten binnen

Was m'n foldertjes aan het opruimen en vond er ééntje van de Gameboy Player voor Gamecube. Blijkbaar blijft hardware voor langere tijd geldig dan games?

Anywho, als er nog mensen zijn die er liggen hebben? Ik denk dan vooral aan zij die veel lotjes opkopen en sterren bij hopen tegen komen?

Ik heb er 2250 en kom er dus nog 12750 te kort (minimum, want zou wel meerdere items willen...)

Edit:

Nog een glimlach: Items gaan redelijk vlug de deur uit!

Exasephiroth

Legacy Member
Private Joker zei:
Ik heb er 2250 en kom er dus nog 12750 te kort (minimum, want zou wel meerdere items willen...)

Als ik me niet vergis, is dat standbeeld al out of stock nee?

Private Joker

Legacy Member
Aha? Ik zag het vorige maand niet staan in de lijst en deze week terug wel dus dacht ik een heruitgave?

Ach ja, ik geraak die 15000 wel kwijt aan de controller en gouden wii stuurtje en wat andere dingen :p

Dennoman

Legacy Member
Perfect voor deze topic:

Glimlach: eindelijk nog eens een CIB exemplaar van Clayfighter Sculptor's Cut op eBay
Ergernis: erbarmelijke staat van cart (stickers) en manual (vollen bak bekribbeld met een alcoholstift)

:cry: Damn it!!!

Dennoman

Legacy Member
't Is eentje waar ge gewoon kunt op bieden, dus 'k ga eens zien hoe ver die gaat :)

'k Ga er alleszins niet heel veel voor geven, dat is duidelijk :p

Private Joker

Legacy Member
Die cart krijgt ge nog proper en met een beetje geluk en de juiste ratio alcohol/water de cover van de manual ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan