Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lagwagon zei:En die bied dan ook echt op alles, die heeft volgens mij geld teveel ofwel bied hij en laat hij niks meer van zich horen.overlaatst was hij op 3 nintendo 8 bits tegelijk aan het bieden.


net weer 6 carts verkocht.



Dennoman zei:Dude fuck that, free Jaguar maakt alles goed
Een Atari 2600 hebt ge voor een appel en een ei als ge een beetje uitkijkt, Jag is ander verhaal![]()


Ringo zei:Glimlach van de dag: mensen die zich ergeren aan sike2. Is best grappig. Vroeger bood je toch onder sike2? Zelf vond ik het altijd grappig om te zien dat je steeds begon met extreem laag te bieden => 2 Euro of zo...maar dit zal wellicht wel geweest zijn om iets van reactie te verkrijgen en het object niet uit het oog te verliezen. Ook al denk ik dat veel aanbiedingen beslecht worden via rechtstreeks mailen naar de verkoper.
Iedereen weet toch ook dat Sike2 vaak loten opkoopt? Beetje vergelijkbaar met Bizi vroeger hier op het forum. Dat was ook frustrerend voor velen met een kleinere portefeuille. Bovendien zijn de prijzen die zowel Bizi als Sike2 uiteindelijk betalen vaak fair met hier en daar enkele uitzonderingen.
Retro-games zijn inderdaad aan een opmars bezig en misschien moeten we ons daar maar eens aan aanpassen.


)BiZi zei:True.
Niemand houdt anderen tegen om meer te bieden hé. Lotjes kopen is net het leukste aan het verzamelen...


(ofwel super mario rpg voor de virtual console)