Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sike2

Legacy Member
Lagwagon zei:
En die bied dan ook echt op alles, die heeft volgens mij geld teveel ofwel bied hij en laat hij niks meer van zich horen.overlaatst was hij op 3 nintendo 8 bits tegelijk aan het bieden.

Aangezien ik een ergernis ben voor velen hier... IK ben dus gamerzzz... Kzie niet in wat er mis is met opbieden... als er iets tussenzit die me kan boeien, probeer ik het ganse lot te kopen, en de rest hou ik bij om dan weer te ruilen met contacten... Heb trouwens van geen enkele van die verkopers antwoord gekregen. Mensen gaan er blijkbaar van uit, dat er bij 2dehands geen concurentie mag zijn...

Mijn ergernis is dus bij deze de mensen die zich overal aan ergeren, zelfs aan de dingen die ze zelf ook doen :)

Lagwagon

Legacy Member
Er mag wel concurrentie zijn, maar het is soms frustrerend dat er altijd voor onze neus een deel dingen word weggekaapt en heel dikwijls door dezelfde persoon. ookal heb je een deel van dat lot al liggen.

maar we kunnen er best mee ophouden om erover te zagen, want het is nog altijd een "vrij" land:)

kristofb

Legacy Member
And on that bombshell, veranderen we eens van onderwerp!

Glimlach: Deze middag eindelijk Fantasy Zone II nog eens een keertje kunnen uitspelen!
Da's echt al jaaaaaaren geleden :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Collectie die ik wat probeer uit te dunnen, door er games die ik niet direct van plan ben te spelen uit te gooien, lukt aardig goed :) net weer 6 carts verkocht.

+ kben erachter gekomen da ik keigoei beschermend materiaal thuis heb liggen om games in te verpakken voor ik ze verzend. Nie zozeer glimlach voor mij, ma ik vind het zelf ook tof als mijn games goed ingepakt zijn :p

Ringo

Legacy Member
Glimlach van de dag: mensen die zich ergeren aan sike2. Is best grappig. Vroeger bood je toch onder sike2? Zelf vond ik het altijd grappig om te zien dat je steeds begon met extreem laag te bieden => 2 Euro of zo...maar dit zal wellicht wel geweest zijn om iets van reactie te verkrijgen en het object niet uit het oog te verliezen. Ook al denk ik dat veel aanbiedingen beslecht worden via rechtstreeks mailen naar de verkoper.

Iedereen weet toch ook dat Sike2 vaak loten opkoopt? Beetje vergelijkbaar met Bizi vroeger hier op het forum. Dat was ook frustrerend voor velen met een kleinere portefeuille. Bovendien zijn de prijzen die zowel Bizi als Sike2 uiteindelijk betalen vaak fair met hier en daar enkele uitzonderingen.

Retro-games zijn inderdaad aan een opmars bezig en misschien moeten we ons daar maar eens aan aanpassen.

u4ea

Legacy Member
weet niet of iemand nog weet dat ik hier een ergernis gezet had, namelijk dat mijn vader de atari 2600 & de jaguar + enkele games die mijn nonkel ging wegsmijten was vergeten meenemen voor mij
en dat ik dus dacht dat deze in de vuilbak lagen.

deze avond, precies een jaar nadien, op hetzelfde nieuwjaarsfeest ontdekt dat ze er nog lagen ^^

direct in de koffer gesmeten:p

^^^^
glimlach

ergernis
v v v v

blijkt dat de kabels van de 2600 ontbreken ! :angry:



toch nog daarjuist nog even één of andere kartgame kunnen spelen ^^
eerste retroconsoles van mij eigenlijk, dacht altijd dat ik op kanaal 0 moest spelen, blijkbaar is het 17:p

Dennoman

Legacy Member
Dude fuck that, free Jaguar maakt alles goed :p

Een Atari 2600 hebt ge voor een appel en een ei als ge een beetje uitkijkt, Jag is ander verhaal :p

job-fails-untitled2.jpg

kristofb

Legacy Member
Lol Dennoman.. Da's eeuwen geleden dat ik dat nog op een scherm zag staan :p

u4ea

Legacy Member
Dennoman zei:
Dude fuck that, free Jaguar maakt alles goed :p

Een Atari 2600 hebt ge voor een appel en een ei als ge een beetje uitkijkt, Jag is ander verhaal :p

Mja, gwn de kabels e:p
Probleem is da bij de jaguar 3 games zitten, maar bij de 2600 een stuk of 8 :p

Dennoman

Legacy Member
Kanaal verschilt trouwens dikwijls per tv. Ik pleeg mij vooral kanaal 27 te herinneren :p

BiZi

Legacy Member
Ringo zei:
Glimlach van de dag: mensen die zich ergeren aan sike2. Is best grappig. Vroeger bood je toch onder sike2? Zelf vond ik het altijd grappig om te zien dat je steeds begon met extreem laag te bieden => 2 Euro of zo...maar dit zal wellicht wel geweest zijn om iets van reactie te verkrijgen en het object niet uit het oog te verliezen. Ook al denk ik dat veel aanbiedingen beslecht worden via rechtstreeks mailen naar de verkoper.

Iedereen weet toch ook dat Sike2 vaak loten opkoopt? Beetje vergelijkbaar met Bizi vroeger hier op het forum. Dat was ook frustrerend voor velen met een kleinere portefeuille. Bovendien zijn de prijzen die zowel Bizi als Sike2 uiteindelijk betalen vaak fair met hier en daar enkele uitzonderingen.

Retro-games zijn inderdaad aan een opmars bezig en misschien moeten we ons daar maar eens aan aanpassen.

True.

Niemand houdt anderen tegen om meer te bieden hé. Lotjes kopen is net het leukste aan het verzamelen...

Dennoman

Legacy Member
Zooo happy :love:

Clayfighter 63 1/3 kunnen oppikken voor €10 op eBay, deftige prijs voor de zever die ze u aandoen met verzending etc.

Ik krijg dat laat aan (zeker anderhalve week overgegaan, normaal krijg ik stuff uit UK binnen de 3 dagen), maar toen keek ik hoe het verpakt was :woohoo:

Plastic zak met een bubbelenveloppe in, in de bubbelenveloppe een kartonnen doos met daarin een beschermende harde plastic sleeve met daarin de doos met de manual en game in (beschermend karton voor de game zat er ook bij :p)

Geweldig en tegelijk triestig wat ge allemaal moet doen om zo'n kartonnen doos veilig op de plaats van bestemming te krijgen.

kristofb

Legacy Member
Toch wel ferm dat er nog verkopers zijn die echt weten hoe het moet en er ook effectief de tijd en moeite insteken!

sike2

Legacy Member
BiZi zei:
True.

Niemand houdt anderen tegen om meer te bieden hé. Lotjes kopen is net het leukste aan het verzamelen...

Idd... Blij dat er hier toch mensen zijn die het lotkopen begrijpen... niks leuker dan nadien de dubbels te kunnen ruilen. Het heeft meer voldoening dan kopen en je leert ook veel meer retro-verzamelaars kennen, want ja de meeste grote verzamelaars zitten hier niet eens op het forum... ;)

Dennoman

Legacy Member
FUCK ik haat fora waar de B&S regels niet streng genoeg zijn. Wéér onder mijn rapen gescheten op zo'n Brits schijtforum waar ze gewoon naar elkaar PM'men terwijl ik eerder interesse toonde in de thread en hij bereid was om naar België te shippen.

Ik vraag dan totaalprijs, is het al "pending" voor iemand anders.

Echt, voor elke positieve ervaring die ik heb met sellers uit de UK heb ik er minstens een negatieve. Fuckers.

Ingis

Legacy Member
argh ik haat fora waar ze via pm's alles regelen.... spijtig genoeg is de mederheid zo ... fuckers

ironhorn

Legacy Member
glimlach:
(ouders) hebben een 2dehands wii gekocht met wat spullen bij

ergernis:
nintendo punten van een gba spel pakken niet meer :(
(en zelfs van een ds spel waren ze vervallen :/)

zit momenteel nog maar aan 1650 sterren, dus die snes controller zal wss nooit de mijne zijn :( (ofwel super mario rpg voor de virtual console)

buzzywuzzy

Legacy Member
Glimlach: Ik heb net een persoonlijke checklist opgesteld van alle PAL European Mega Drive releases, exclusief de sports games, inclusief de racing games.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan