Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Een n64 pakketje dat ik gekocht had voor €5 voor de games alleen. Kheb de console met 2 controllers en fifa 98 kunnen verkopen voor €30 :D zo zijn mijn laatste 2 x360 aankopen meteen terugbetaald.

sluysen

Legacy Member
MrXarnus zei:
Wow:Wrath of The Litch King.
Ik heb in de grote ketens al gaan kijken en overal is hij nog boven de 30.

Lol en die kon je overlaatst nieuw via blizzard store kopen aan 20..

die is echt geen 30€ meer waard.. en grote ketens zoals fnac enzo doen nu eenmaal nooit prijsverlaging...

en je weet toch ook dat er van het bedrag in gameswap altijd maar een deel (50-75% fzo) naar u gaat de rest is zijn verkoopscommissie...

edit:
bv: http://www.offgamers.com/world-of-w...he-lich-king-expansion-cd-key-eu-cp-57347.ogm

er zijn nog zo van die sites maar vind ze niet meteen terug, en die zijn nog cheaper dan die 24€ (laatste keer ik er een kaartje kocht stonden ze aan 19.95)

MrXarnus

Legacy Member
sluysen zei:
Lol en die kon je overlaatst nieuw via blizzard store kopen aan 20..

die is echt geen 30€ meer waard.. en grote ketens zoals fnac enzo doen nu eenmaal nooit prijsverlaging...

en je weet toch ook dat er van het bedrag in gameswap altijd maar een deel (50-75% fzo) naar u gaat de rest is zijn verkoopscommissie...

edit:
bv: http://www.offgamers.com/world-of-w...he-lich-king-expansion-cd-key-eu-cp-57347.ogm

er zijn nog zo van die sites maar vind ze niet meteen terug, en die zijn nog cheaper dan die 24€ (laatste keer ik er een kaartje kocht stonden ze aan 19.95)
Maar nog steeds,hij veranderdt zelf de prijs van zijn games zonder toestemming van de vroegere eigenaar,en een verschil van bijna 10 euro die ik misloop is te veel.Hij zou het beter eerst vragen aan de vroegere eigenaars want dit vind ik gewoon niet kunnen.Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik daar iets binnenbracht.

sluysen

Legacy Member
wel ik zie niet in waar je ergens anders die wow zou kwijt kunnen geraken, of tis dat hij nog niet gebruikt was (maar wie heeft er een wow liggen die niet gebruikt is, nogal nutteloos)

niets houd je tegen om ergens anders te verkopen maar ik leg daar liever games en er iets voor te krijgen dan ze hier te laten schimmelen of ergens op internet zetten en dat nog verzending enzo moet regelen... daar verkopen mijn grootste crapgames, op internet niet (en dan heb ik het over snes voetbal games enzo, allemaal na een tijd verkocht daar)

Ingis

Legacy Member
.. er komt al zoveel uit volgend jaar qua merchandise dat er wederom weinig geld gaat overblijven voor games. :doh::doh: Kga op mijn weekend jobke opslag moeten vragen.

BiZi

Legacy Member
FFS, vanaf nu verzend ik alleen nog maar aangetekend naar het buitenland (if bedrag boven de 40 euro).

Ik verstuur mijn pakketje (twv 80 euro) naar een dude uit Zweden, heeft zen pakket na 3 weken nog niet ontvangen. (niet zo bizar lang) Dude ging akkoord met standaard verzending, dus kan geen bewijs voorleggen.

Dude dient claim in bij paypal, ik kan niet echt effectief bewijs neerleggen. (buiten een bonneke van de locale post int Nerderlands... dat ik hoogstwaarschijnlijk heb weggegooid, aangezien ik 2 keer per week nr de post moet)

Kan wrs volle pot terug ophoesten.

Laatste keer dat ik me laat vangen, vanaf nu betalen ze dan maar overprised portkosten. Ya'll be warned!

Private Joker

Legacy Member
Kunt ge geen mail voorleggen dat ge voorgesteld/aangeraden hebt om verzekerd te verzenden?

Claudio VO

Legacy Member
ik vind ook dat ge geen claim kan indienen als je het niet met een tracking nr. aanbied bij verzending. dat zijn eigenlijk risico's van de koper .
kheb da ook al eens meegemaakt.

zelfs al heeft hij het pakketje na 4 weken zeg maar . die gaat er niks van piepen als hij ook al zijn geld heeft teruggekregen.

this héél oneerlijk die PAYPAL claims.

Ringo

Legacy Member
Persoonlijk vind ik ook dat als de verkoper niet betaald voor een verzekerde verzending het op zijn risico is. Hier zijn ze mijn kerstcadeau al voor de 2e keer kwijt bij UPS. Maar gelukkig nog steeds met tracking en dus verzekerd.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
glimlach:

heb hier net een oud Benelux Official Playstation Magazine teruggevonden van november 1998

er staan onder andere besprekingen en reviews in van:
Duke Nukem: Time to Kill
Tomb Raider 3
Toca 2
Spyro
Medievil
en Tombi
;)

Dennoman

Legacy Member
eBay hangt zoals gewoonlijk ferm mijn kloten uit.

Vindt ge een goeie prijs, is de verzending belachelijk hoog. Vindt ge een realistische verzendprijs, is de prijs weer te hoog.

Zucht. En 't probleem is dat eBay zowat de enige plek is waar ge aan zoiets kunt geraken in dit apenland. :(

BiZi

Legacy Member
Dennoman zei:
eBay hangt zoals gewoonlijk ferm mijn kloten uit.

Vindt ge een goeie prijs, is de verzending belachelijk hoog. Vindt ge een realistische verzendprijs, is de prijs weer te hoog.

Zucht. En 't probleem is dat eBay zowat de enige plek is waar ge aan zoiets kunt geraken in dit apenland. :(

Mja man, ik ben de laatste weken zoveel gekloot geweest door paypal, ik gaan vanaf nu ook enkel maar aangetekend naar het buitenland verzenden.

Vroeger begreep ik niet waarom sommige verkopers deze regel hanteren, maar nu is mijne frang gevallen.

Het is dat of zonder paypal werken... maar aangezien 90% van europa precies vergeten is dat ge kostenloos kunt overschrijven via bank, is dat waarschijnlijk geen optie.

Dennoman

Legacy Member
sike2 zei:
wat zoek je dan?
Atm op zoek naar boxed/complete Clayfighter games in goeie staat, wil de serie reviewen. Onlangs een mooie 63 1/3 kunnen oppikken, maar die is nu al lang onderweg (onder meer ook met die klotestaking) en ik krijg al 't koud zweet over hoe die doos eruit gaat zien na die reis.

=Ermac=

Legacy Member
16 wins in a row op umk gistere. :D
Wel knap dat die gast verder bleef spelen en niet dropte.
Heb ik respect voor.

Exasephiroth

Legacy Member
=Ermac= zei:
16 wins in a row op umk gistere. :D
Wel knap dat die gast verder bleef spelen en niet dropte.
Heb ik respect voor.

Ietsje meer achtergrondinfo? Kbegrijp niet goed over wie/wat het gaat

(oké, iemand die 16 keer na elkaar wint op Ultimate mortal kombat maar...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan