Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrXarnus zei:Wow:Wrath of The Litch King.
Ik heb in de grote ketens al gaan kijken en overal is hij nog boven de 30.
Maar nog steeds,hij veranderdt zelf de prijs van zijn games zonder toestemming van de vroegere eigenaar,en een verschil van bijna 10 euro die ik misloop is te veel.Hij zou het beter eerst vragen aan de vroegere eigenaars want dit vind ik gewoon niet kunnen.Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik daar iets binnenbracht.sluysen zei:Lol en die kon je overlaatst nieuw via blizzard store kopen aan 20..
die is echt geen 30€ meer waard.. en grote ketens zoals fnac enzo doen nu eenmaal nooit prijsverlaging...
en je weet toch ook dat er van het bedrag in gameswap altijd maar een deel (50-75% fzo) naar u gaat de rest is zijn verkoopscommissie...
edit:
bv: http://www.offgamers.com/world-of-w...he-lich-king-expansion-cd-key-eu-cp-57347.ogm
er zijn nog zo van die sites maar vind ze niet meteen terug, en die zijn nog cheaper dan die 24€ (laatste keer ik er een kaartje kocht stonden ze aan 19.95)

Dennoman zei:eBay hangt zoals gewoonlijk ferm mijn kloten uit.
Vindt ge een goeie prijs, is de verzending belachelijk hoog. Vindt ge een realistische verzendprijs, is de prijs weer te hoog.
Zucht. En 't probleem is dat eBay zowat de enige plek is waar ge aan zoiets kunt geraken in dit apenland.![]()
Atm op zoek naar boxed/complete Clayfighter games in goeie staat, wil de serie reviewen. Onlangs een mooie 63 1/3 kunnen oppikken, maar die is nu al lang onderweg (onder meer ook met die klotestaking) en ik krijg al 't koud zweet over hoe die doos eruit gaat zien na die reis.sike2 zei:wat zoek je dan?
buzzywuzzy zei:De post die wééral staakt. Met de zware nadruk op wééral![]()

=Ermac= zei:16 wins in a row op umk gistere.
Wel knap dat die gast verder bleef spelen en niet dropte.
Heb ik respect voor.