Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pyrox zei:16 matches tegen dezelfde persoon waarbij ermac telkens wint, toch blijft deze persoon x verderspelen ipv de game te eindigen....
.... dit noemen ze dan iemand die goed tegen zijn verlies kan <=> ik

Exasephiroth zei:Alweer een mogelijk mooie deal gemist omdat 'Nitendo' niet in mijn woordenboek of search filters zit o.0
Niterndo Nes met 20 spelen ! VERKOCHT !!!!! - Te koop op 2dehands.be





red Bulleke zei:Mijn ergernis: forumgangers die zich ergeren aan personen die massaal op alles bieden. Op de duur zou je nog schrik beginnen krijgen om op één of andere site een account aan te maken die gelinkt kan worden aan jouw account hier. En dan nog zie ik mensen met een drang om absoluut te kunnen achterhalen of persoon X ook hier op 't forum zit. Wat wil je met die kennis aanvangen misschien? Hem doodspammen? Een beetje whinen via PM? Of hem slinks beginnen overbieden op alle topics hier? Straks worden we nog afgerekend op het elkaar overbieden op ons eigen B&S forum. Nogal een geluk dat Ebay ondertussen al jaren aan privacybescherming probeert te doen.
Als veelbieders, te hoge verzendingskosten, de service van Bpost, de kwaliteit van de verpakking, verdachte verkopers en wat weet ik nog allemaal voor mij zoveel ergernis zou bezorgen, dan zou ik persoonlijk dringend een andere hobby zoeken. 't Zou me op de duur toch alleen maar ongelukkig en/of jaloers maken...
Dit doet me toch terugdenken aan Vidiot's post van enkele weken terug over de teloorgang van de algemene mentaliteit hier soms. But hey, 't zal wss aan mij liggen![]()

Het feit dat ze het nog kunnen verkopen voor een hogere prijs, tja, dan moet je zelf ook wat meer bieden heLagwagon zei:Mijn ergernis aan die mannen is vooral dat die kopen wat er te kopen valt en waarschijnlijk zelf tegen hogere prijzen verkopen, mischien onder een andere naam of weet ik veel of op ebay. En zo mensen die echt met de hobby bezig zijn soms dingen wegkapen voor hun neus. Het is toch niet normaal dat je als verzamelaar op 3 nintendo's tegelijk bied. Waar ben je dan mee bezig??????
