Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pyrox

Legacy Member
16 matches tegen dezelfde persoon waarbij ermac telkens wint, toch blijft deze persoon x verderspelen ipv de game te eindigen....

.... dit noemen ze dan iemand die goed tegen zijn verlies kan <=> ik

=Ermac=

Legacy Member
Pyrox zei:
16 matches tegen dezelfde persoon waarbij ermac telkens wint, toch blijft deze persoon x verderspelen ipv de game te eindigen....

.... dit noemen ze dan iemand die goed tegen zijn verlies kan <=> ik

Dit dus. :p

junglist_clint

Legacy Member
het is wel niterndo :D

En ja wss was dit weer een koopje. Als je al ziet hoe hij schrijft enzo :)

Private Joker

Legacy Member
Die Gamerzzz op tweedehands begint me tegen te steken. Biedingen gaan: 30, 35, 40, 50 en ik 55 en hij/zij moet er dan 56 van maken...

Lagwagon

Legacy Member
En die bied dan ook echt op alles, die heeft volgens mij geld teveel ofwel bied hij en laat hij niks meer van zich horen.overlaatst was hij op 3 nintendo 8 bits tegelijk aan het bieden.

JimmyPatterson

Legacy Member
Misschien ook iemand die allerlei lotjes opkoopt om die dan met winst te verkopen:)

Private Joker

Legacy Member
Lijkt me duidelijk :)

OT: Glimlach: koperbescherming met PayPal nu op 2dehands. Eindelijk, nu alleen nog alle verkopers hiermee laten werken en ze zijn al een grote stap in de goede richting uit!

Lagwagon

Legacy Member
ja, maar hij verkoopt ze dan toch niet op 2dehands, of onder een andere naam, die mectwist is ook serieus men KL*TEN aan het uithangen.

Private Joker

Legacy Member
Dan zult ge u ook misschien beginnen te ergeren aan die "Thomas" want ik was mij gisteren avond serieus aan het vervelen... Ben maar op dingen beginnen bieden dan :p

Maar inderdaad, mectwist, gamerzzz en nog een paar waar ik niet meer op de naam kan komen, kom je geregeld tegen. Moeilijk te weten of die werkelijk overgaan tot een aankoop af niet. Ze hebben beide maar één feedback staan.


OT: Net een SNES die werd op 2dehands gezet aan 35 Euro compleet boxed en ik klik op het zoekertje en de prijs versprong net op 55 :)
Glimlachje ;)

s_kaiba

Legacy Member
Mectwist heeft een bkodje gedaan op mijn NES ;)
Zou er toch wat meer voor willen.

Die snes is van richard dat is die nintedo verzamelaar/opkoper, maar valt nog mee te onderhandelen ze met die vent.

red Bulleke

Legacy Member
Mijn ergernis: forumgangers die zich ergeren aan personen die massaal op alles bieden. Op de duur zou je nog schrik beginnen krijgen om op één of andere site een account aan te maken die gelinkt kan worden aan jouw account hier. En dan nog zie ik mensen met een drang om absoluut te kunnen achterhalen of persoon X ook hier op 't forum zit. Wat wil je met die kennis aanvangen misschien? Hem doodspammen? Een beetje whinen via PM? Of hem slinks beginnen overbieden op alle topics hier? Straks worden we nog afgerekend op het elkaar overbieden op ons eigen B&S forum. Nogal een geluk dat Ebay ondertussen al jaren aan privacybescherming probeert te doen.

Als veelbieders, te hoge verzendingskosten, de service van Bpost, de kwaliteit van de verpakking, verdachte verkopers en wat weet ik nog allemaal voor mij zoveel ergernis zou bezorgen, dan zou ik persoonlijk dringend een andere hobby zoeken. 't Zou me op de duur toch alleen maar ongelukkig en/of jaloers maken...

Dit doet me toch terugdenken aan Vidiot's post van enkele weken terug over de teloorgang van de algemene mentaliteit hier soms. But hey, 't zal wss aan mij liggen :)

kristofb

Legacy Member
red Bulleke zei:
Mijn ergernis: forumgangers die zich ergeren aan personen die massaal op alles bieden. Op de duur zou je nog schrik beginnen krijgen om op één of andere site een account aan te maken die gelinkt kan worden aan jouw account hier. En dan nog zie ik mensen met een drang om absoluut te kunnen achterhalen of persoon X ook hier op 't forum zit. Wat wil je met die kennis aanvangen misschien? Hem doodspammen? Een beetje whinen via PM? Of hem slinks beginnen overbieden op alle topics hier? Straks worden we nog afgerekend op het elkaar overbieden op ons eigen B&S forum. Nogal een geluk dat Ebay ondertussen al jaren aan privacybescherming probeert te doen.

Als veelbieders, te hoge verzendingskosten, de service van Bpost, de kwaliteit van de verpakking, verdachte verkopers en wat weet ik nog allemaal voor mij zoveel ergernis zou bezorgen, dan zou ik persoonlijk dringend een andere hobby zoeken. 't Zou me op de duur toch alleen maar ongelukkig en/of jaloers maken...

Dit doet me toch terugdenken aan Vidiot's post van enkele weken terug over de teloorgang van de algemene mentaliteit hier soms. But hey, 't zal wss aan mij liggen :)

I'll take dibs on the collection then :D

Volgens mij is het niet enkel een 'probleem' hier op't forum hoor, het is gewoon een algemene trend overal waar je kijkt.

Jayvie

Legacy Member
Tja, ze zien hier gewoon een heleboel koopjes aan hun neus voorbijgaan en dat is wat er zo tegensteekt bij de meesten hier... Het is een feit dat de interesse in retrogames verhoogd is de laatste tijd, dus je zal er toch mee moeten leven dat je niet meer de enige geïnteresseerde gaat zijn op tweedehandssites.

(imo)

Claudio VO

Legacy Member
this komkommertijd zeker ?
ik erger me soms ook aan het geklaag hier ...waar zijn we toch mee bezig ?
iederéén is vrij te doen en laten .

Johannes 8:7

Lagwagon

Legacy Member
Mijn ergernis aan die mannen is vooral dat die kopen wat er te kopen valt en waarschijnlijk zelf tegen hogere prijzen verkopen, mischien onder een andere naam of weet ik veel of op ebay. En zo mensen die echt met de hobby bezig zijn soms dingen wegkapen voor hun neus. Het is toch niet normaal dat je als verzamelaar op 3 nintendo's tegelijk bied. Waar ben je dan mee bezig??????

Jayvie

Legacy Member
Lagwagon zei:
Mijn ergernis aan die mannen is vooral dat die kopen wat er te kopen valt en waarschijnlijk zelf tegen hogere prijzen verkopen, mischien onder een andere naam of weet ik veel of op ebay. En zo mensen die echt met de hobby bezig zijn soms dingen wegkapen voor hun neus. Het is toch niet normaal dat je als verzamelaar op 3 nintendo's tegelijk bied. Waar ben je dan mee bezig??????
Het feit dat ze het nog kunnen verkopen voor een hogere prijs, tja, dan moet je zelf ook wat meer bieden he ;)

Lagwagon

Legacy Member
Meer bieden op games van 20 jaar oud, er zijn grenzen, maar dat zal wel vraag en aanbod zijn zeker:)

s_kaiba

Legacy Member
Je ziet idd steeds dezelfste mensen terug komen die een bod plaatsen.
En moet weg zeggen dat ze steeds een deftig bod doen dus de mensen die het verkopen doen dit dan toch aan de hoogste bieder dat normaal is toch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan