Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Private Joker zei:
*bant zichzelf uit de Glimlach en Ergernis thread*

Allez, enkel de ergernis dan ;)

Glimlach: GBA SP via 2dehands toegekregen in echt mint staat met alle mogelijke boekjes.
Code getest op ClubNintendo en 400 punten voor gekregen! :applause:

1850 momenteel, nog veel te gaan!

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Allez, enkel de ergernis dan ;)

Glimlach: GBA SP via 2dehands toegekregen in echt mint staat met alle mogelijke boekjes.
Code getest op ClubNintendo en 400 punten voor gekregen! :applause:

1850 momenteel, nog veel te gaan!

leuke meevaller ;)

die SP's kunnen die ook de oude GB cartridges tot zich nemen ?
kzou dan ook eens op zoek gaan naar een SP.
this dat of m'n oude Grijze brick voorzien van een Backlight mod :cool:

maar da komt er blijkbaar maar niet van :s

zo zou ik hem er willen laten uitzien :
2ccryu9.jpg

junglist_clint

Legacy Member
Hm die pakken nog oude games. Speel er zelfs tetris op. Heb er 2 hier liggen dus als je ene wilt kan er mss wel ene kwijt :)

Private Joker

Legacy Member
Die kunnen dat zeker, ik speel nu altijd op die Zelda SP die ik deze zomer heb gevonden.

Backlight mod ziet er tof uit, maar heb een vermoeden dat het toch op een bepaalde hoek bekeken moet worden om er geen reflectie in te hebben.

Ik heb hier een Light Magic liggen die je op een GB color kunt aansluiten en dat werkt wel, alleen redelijk omslachtig.

Claudio VO

Legacy Member
junglist_clint zei:
Hm die pakken nog oude games. Speel er zelfs tetris op. Heb er 2 hier liggen dus als je ene wilt kan er mss wel ene kwijt :)

aha ,

eerst zelf wa dingen verkopen ;) je mag altijd ne keer een foto en prijs doormailen . kan dan nog zien hé .

Private Joker zei:
Die kunnen dat zeker, ik speel nu altijd op die Zelda SP die ik deze zomer heb gevonden.

Backlight mod ziet er tof uit, maar heb een vermoeden dat het toch op een bepaalde hoek bekeken moet worden om er geen reflectie in te hebben.

Ik heb hier een Light Magic liggen die je op een GB color kunt aansluiten en dat werkt wel, alleen redelijk omslachtig.

die Backlights werken héél degelijk. je kan bij LSDJ zo'n kant en klaar LED-panel kopen in diverse kleurtjes :cool: iets van een 10€.

die Light blokken heb ik hier ook liggen . maar gelijk da je zegt : te omslachtig.

Private Joker

Legacy Member
Aha, dus weinig zelf modden aan dus ;)
Interessant, maar ik zie er mezelf toch geen tijd in steken. Misschien ooit eens als ik een exemplaar heb liggen dat volledig vermassacreerd is.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
dat ik maar nergens een Gamecube-kabel kan vinden voor mijn SNES -_-
Gamecubes genoeg te koop maar heb daar alles van verkocht dus die boeien mij niet meer

Dennoman

Legacy Member
Ne composiet moet ge hebben? Ik heb er nog eentje op overschot denk ik, kan 't misschien eens meepakken naar Leuven.

junglist_clint

Legacy Member
je kan toch ook een N64 kabel gebruiken :D. Of gewoon een volledige gamecube kopen dan heb je dat ook al ineens ;)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Dennoman zei:
Ne composiet moet ge hebben? Ik heb er nog eentje op overschot denk ik, kan 't misschien eens meepakken naar Leuven.

SCART-kabeltje :)

en ja, gewoon geen fan van eBay... Kruisig mij niet aub! :eek:

en een Cube of N64 kopen... Heb enkele jaren terug mijn N64 en Cube-verzameling de deur uit gedaan. Cube/64/SNES en dan nog de huidige consoles was teveel van het goeie ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan